polodot b5.5 do b5

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ondra321
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 15 bře 2014, 17:08
Odpovědi: 0

polodot b5.5 do b5

Příspěvek od ondra321 »

Zdravím,potřeboval bych od vás pár rad.Mám passat b5 85kw 1999 už od začátku jsem problémy s displejem po zahřátí jsem nic neviděl ze začátku jsem to neřešil ale dnes jsem sehnal budíky s b5.5 taky polodot budíky jsem zapojil vše funguje až na venkovní teplotu a imobilizer.To že neukazuje venkovní teplotu bych až tolik neřešil ale zajímalo by mě jak to vyřešit ale ten imobilizer...nevím jestli pujdou nějak nakodovat protože imobilizer by měl být vypnutý je tam řj z 96KW.Auto jde normálně nastartovat a jezdí akorád tam bliká ta kontrolka.Tak by mě zajímalo jak budíky nakodovat pomocí vagu.Díky
ondra321
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 15 bře 2014, 17:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od ondra321 »

Nikdo neví?Už jsem to zkoušel a když dám ve vagu přistrojové desky dám login tam zadám kod tich budíku tak mi kontrolka přestane blikat a už jenom svítí ale když chci uložit nový počet klíču tak to nejde a naskočí chyba.Kdyby mi někdo poradil byl bych vám moc vděčný taky bych se to rád naučil.Díky
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Myslím,že pokial chceš nanovo kódovat klúče,tak immo musí byt aktívne.Ak je immo vypnuté v RJ motora,tak klúče neurobíš.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

mixuješ rozdílné generace jednotek a transpordérů a s tím že máš immo off tomu nepomůžeš co tam máš třeba za komfortku a řj airbagu?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3204
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

zapnout immo, přizpůsobit budíky k motorovce, dopsat tam správný vin a musí mít nové čipy
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

možná by se ty budíky mohly přepnout na imo2 a pak použije čipy původní. ale imo určitě zapnout, jasná věc
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3204
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

pokus má rj z 96 tak má 100% immo3
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jo jasné, to jsem přehlédl.
takže imo on a pakně to vše zpárovat s novými chipy a bude mít kompletně správně imo3
ondra321
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 15 bře 2014, 17:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od ondra321 »

ok díky za rady...normálním vagem to stejně neudělám tak to nechám na někoho zkušenějšího pak dám kdyžtak vědět co bylo potřeba udělat...a nevíte ješte co stou teplotou vag píše čidlo venkovní teploty-zkrat na kostru a na climatronicu to normálně ukazuje.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

že by chyběla can komunikace to je divný...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3204
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

climatronic B5 a budíky B5.5 - nikdy nepůjde venkovní teplota na budíkách - jiné hodnoty čidel!
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“