
Proč mi turbo tlací 2,8????
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Proč mi turbo tlací 2,8????
Dobrý den kolegové kolegině,před třemi týdny jsem koupil Fabii RS r.v 2004.Vůz má několik menších závad ale největší z nich je, že mi turbínka padá do nouzáku.Né ale při rozjezdu z nízkých otáček jak tomu obvykle býva ale po delší době pokud tomu dávám, např na dálnici.Vyměnil sem nějké spony ale byl systém za turbem těsný a dělá to ještě častěji,přehral sem originál soft za novější a nic, vyměnil sem čidlo tlaku v sání a nic,diagnostika píše chybu překročení max regulace když to vypadne,samotná regulace chodí pěkně.vyměnil sem elektomag. ventil ovladání podtlaků a pohýval sem s červíkem na regulaci.akorád se to zhoršolo.mám v plánu o víkendu vytáhnout turbo ale bojím se že ho dám vyčištěné zpět a bude to samé..co mám dělat??? 

- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Samotná baňka turba chodí bez drhnutí? Naklápění s odpojenou baňkou spadne samo do druhé polohy? Podtlakové hadičky i ty druhé na odfuk z N75 jsou průchozí? Toto ověř. Většinou je to základní banalita.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Co log? Pokud to přefukuje až na 2.8, tak ho za chvíli popravíš..pošteluju si táhlo regulace tak aby si tam nastavil třeba 2.3 absolutní tlak při max zatížení. To je 1.3 baru, který natlačí turbo (pokud je to serie,tak je to pořád hodně..spíš se hýbej kolem jedný atmosféry) . Pokud je samozřejmě všechno ostatní v pořádku..
neznamená že když zvenku chodí dobře tak že uvnitř je to dobrý!! a 2,8 ti určitě netlačí,to by jsi místo jednoho šneka měl už dávno dva
tlačí ti určo 1,8 což je hodně,já měl problém s regulací uvnitř na VBčku,byla zanesená,zakarbonovaná...přefukovalo to na 2bary

SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
kolegové, skutečně to tlačí 2.9..při rozjezdu když mám plný knedlík mi diagnostika říká že chce máx 2.5 ale ono to vyleze skoro až na ty 3....kolem těch 4000 se to vypne..vyměnil sem čidlo tlaku a je to stejné,kdyby to netlačilo tolik nekurvili by se mi zajišťovací zuby a sponky na tlak. hodicích..on jde graf požadovaného tlaku a tlaku co to dostane víceméně stejně, jenže požadovaný tlak se zastaví ale skutečný ne,,,vyleze ke třem a pak to spadne do nouzáku a bojím se toho že dám druhé turbo a bude to stejné...regulace je tak rozštroubovaná že to skoro nejede, když se to ale rozjede tak tlak vyleze někam kam nema a spadne to..když sem regulaci zašroubobal na druhou stranu, tak to při rozjedu cukalo..takže ted je vnastanevá tak že mi tlačí furt do baňky regulace..asi tak 2 otáčky..dělá to at s regulací dělám co chci
Jinak nechápu proč se vrtas do "zdravého " turba, když tomu evidentně moc nehovis, velkej průser je že si točil tím dorazovym cervikem, ten v domácích podminkach velmi těžko nastavis, je nastaven s velkou přesností aby regulace poustela plyny na kraje turbiny a zároveň nebyl ještě velkej tlak ve svodech, stačí s ním pohnout o čtvrt otáčky, a je vse úplně jinak. Takový základní nastavení pixly mám ozkouseny neco kolem -1,5mm . Ve tvem případě hledej ale první chybu právě v tej regulaci. Pokud máš požadavek z jednotky na 1,5b na diag píše tedy ( + Atmosférickéj) 2,5b ,tak je to na tohle malý turbo dost velkej tlak, a stačí aby lehce pridrhavala a už se to ve vysokejch otáčkách motoru nezreguluje.
Naposledy upravil(a) sniper-- dne 19 bře 2014, 07:46, celkem upraveno 1 x.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538