Proč mi turbo tlací 2,8????

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

timil
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 13 úno 2014, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: zlin

Proč mi turbo tlací 2,8????

Příspěvek od timil »

Dobrý den kolegové kolegině,před třemi týdny jsem koupil Fabii RS r.v 2004.Vůz má několik menších závad ale největší z nich je, že mi turbínka padá do nouzáku.Né ale při rozjezdu z nízkých otáček jak tomu obvykle býva ale po delší době pokud tomu dávám, např na dálnici.Vyměnil sem nějké spony ale byl systém za turbem těsný a dělá to ještě častěji,přehral sem originál soft za novější a nic, vyměnil sem čidlo tlaku v sání a nic,diagnostika píše chybu překročení max regulace když to vypadne,samotná regulace chodí pěkně.vyměnil sem elektomag. ventil ovladání podtlaků a pohýval sem s červíkem na regulaci.akorád se to zhoršolo.mám v plánu o víkendu vytáhnout turbo ale bojím se že ho dám vyčištěné zpět a bude to samé..co mám dělat??? (hm)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Samotná baňka turba chodí bez drhnutí? Naklápění s odpojenou baňkou spadne samo do druhé polohy? Podtlakové hadičky i ty druhé na odfuk z N75 jsou průchozí? Toto ověř. Většinou je to základní banalita.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
timil
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 13 úno 2014, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: zlin

Příspěvek od timil »

podtlaky jsou ok,baňka chodí pěkně a bez regulace taky spadne do druhé pozice, ventil chodi podle diagnostiky do 98%,ppak se kousne bo ho vypojí jednotka a vůz je bez turba
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1645
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Co log? Pokud to přefukuje až na 2.8, tak ho za chvíli popravíš..pošteluju si táhlo regulace tak aby si tam nastavil třeba 2.3 absolutní tlak při max zatížení. To je 1.3 baru, který natlačí turbo (pokud je to serie,tak je to pořád hodně..spíš se hýbej kolem jedný atmosféry) . Pokud je samozřejmě všechno ostatní v pořádku..
timil
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 13 úno 2014, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: zlin

Příspěvek od timil »

regulace je poštělovaná a max tlak mi furt tlačí něco pod 3...našteloval sem přepětí do baňky jako asi 5mm a nic se nezměnilo,,,možná trošku spadl výkon ze spoda ale stejně to tlačí moc a po nějaké době to spadne do nouzáku..
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1645
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Něco je špatně s turbem a nebo jeho regulací.. Případně je špatně nastavená mapa v jednotce..Nic jinýho tlak neovlivňuje..
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

vyndej turbo a odnes ho někam kde dělaji repasy na kontrolu a seřízení
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
timil
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 13 úno 2014, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: zlin

Příspěvek od timil »

ok ale když o víkendu vytahnu turbo tak co tam uvidím?regulace chodí..a mapa je v pořadku, to se kontrolovalo...nechce se i kupovat nové ale asi to jinak nepujde :?
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1645
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Neuvidíš nic..chce to někoho kdo má mašinku na zkoušení..

Ty jen uvidíš jestli neni zanesená regulace,nebo osekany lopatky atd
Mach.A
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 22 říj 2013, 13:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Klobouky

Příspěvek od Mach.A »

není problém se na to mrknout
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

neznamená že když zvenku chodí dobře tak že uvnitř je to dobrý!! a 2,8 ti určitě netlačí,to by jsi místo jednoho šneka měl už dávno dva :D tlačí ti určo 1,8 což je hodně,já měl problém s regulací uvnitř na VBčku,byla zanesená,zakarbonovaná...přefukovalo to na 2bary
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

co tak skusit tam nahodit normalny budik - kolko to skutocne tlaci.
timil
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 13 úno 2014, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: zlin

Příspěvek od timil »

kolegové, skutečně to tlačí 2.9..při rozjezdu když mám plný knedlík mi diagnostika říká že chce máx 2.5 ale ono to vyleze skoro až na ty 3....kolem těch 4000 se to vypne..vyměnil sem čidlo tlaku a je to stejné,kdyby to netlačilo tolik nekurvili by se mi zajišťovací zuby a sponky na tlak. hodicích..on jde graf požadovaného tlaku a tlaku co to dostane víceméně stejně, jenže požadovaný tlak se zastaví ale skutečný ne,,,vyleze ke třem a pak to spadne do nouzáku a bojím se toho že dám druhé turbo a bude to stejné...regulace je tak rozštroubovaná že to skoro nejede, když se to ale rozjede tak tlak vyleze někam kam nema a spadne to..když sem regulaci zašroubobal na druhou stranu, tak to při rozjedu cukalo..takže ted je vnastanevá tak že mi tlačí furt do baňky regulace..asi tak 2 otáčky..dělá to at s regulací dělám co chci
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Jenže na ty diagnostice si musíš odečíst atmosférickej tlak, to je cca 0,98 baru (LOL) kdyby to mělo tlačit takovej tlak, tak už ty turba jsou opravdu dvě, navíc je to i nereálný s tímhle malinkym turbem.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Jinak nechápu proč se vrtas do "zdravého " turba, když tomu evidentně moc nehovis, velkej průser je že si točil tím dorazovym cervikem, ten v domácích podminkach velmi těžko nastavis, je nastaven s velkou přesností aby regulace poustela plyny na kraje turbiny a zároveň nebyl ještě velkej tlak ve svodech, stačí s ním pohnout o čtvrt otáčky, a je vse úplně jinak. Takový základní nastavení pixly mám ozkouseny neco kolem -1,5mm . Ve tvem případě hledej ale první chybu právě v tej regulaci. Pokud máš požadavek z jednotky na 1,5b na diag píše tedy ( + Atmosférickéj) 2,5b ,tak je to na tohle malý turbo dost velkej tlak, a stačí aby lehce pridrhavala a už se to ve vysokejch otáčkách motoru nezreguluje.
Naposledy upravil(a) sniper-- dne 19 bře 2014, 07:46, celkem upraveno 1 x.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“