já to dělám tak že přidám startovací kabely to napovíLadas píše:kostry a plusy musí být čistý i na motoru
Mám to hodit ze skály?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33545
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 415
- Registrován: 30 lis 2009, 11:39
- Bydliště: Mladá Boleslav
Odpovědi: 0
tohle mi ALH děla taky, vše nově uděláno, vyměněné čerpadlo a pořád to stejny. Mám podezření na ukapavající vstřik, jelikož auto smrdí i po nespálene naftě.
Na motoru byla udělaná komplet GO. Auto mi tenhle bordel začlo dělat po natankování špatné nafty = do kytek šli špičky, pístní kroužky(byli popraskané) tak se udělala komplet GO a stejně to po dlouhém stáni dělá taky. Takže už to můžou byt jen snad ty vstřiky. Nechám je seřídit a uvidíme
Na motoru byla udělaná komplet GO. Auto mi tenhle bordel začlo dělat po natankování špatné nafty = do kytek šli špičky, pístní kroužky(byli popraskané) tak se udělala komplet GO a stejně to po dlouhém stáni dělá taky. Takže už to můžou byt jen snad ty vstřiky. Nechám je seřídit a uvidíme
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33545
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33545
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 09 srp 2013, 21:07
- Bydliště: Prague-Stuttgart
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
vis v kterym roce maturoval?tired.of.life píše:Obávám se, že v používání VAGu nejsem moc zběhlý. Když mi někdo řekne jak na to, tak zjistím. Kábl mám, noťas taky (jako "ajťák" abych neměl...).geo píše:A co ukazuje za teplotu v jednotce.
Včera jsem takhle lítal s autem po zdejších kopcích - auto na VAGu, vedle na sedačce kamarád (vystudoval Silniční dopravu na bruntálské průmce - takový automechanik s maturitou, jeho specializace a koníček je právě diagnostika) s netbookem a koukal do toho. Podle VAGu nebyla teplota vyšší než 80°C (venku bylo +10°C).

maturita nejni vše nejšikovnější klempíř co znám je školou pekař...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33545
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33545
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
No stejný problém jsem měl taky motor ASV seat ibiza, tak sem hledal po forech, někde psali že to dělá ventil palivového filtru,
ventil jsem zatim neměnil, ale po výměně palivového filtru začalo auto startovat lépe a to sem neměl ani ty nové těsnící gumičky, co se davají na ten ventil.
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... goxkgdN1Q=
ventil jsem zatim neměnil, ale po výměně palivového filtru začalo auto startovat lépe a to sem neměl ani ty nové těsnící gumičky, co se davají na ten ventil.
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... goxkgdN1Q=
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 309
- Registrován: 10 úno 2009, 18:04
- Bydliště: Hradecko
Odpovědi: 0
taky sem s tím dlouho zápasil na AHF a nakonec to vyřešilo zbavení se bublin v přívodu(provrtat přívod a vratku v koši plus vypucování koše. hlavně aby taky dobře fungoval ten mechanismus dole v koši) termoventil na filtru, a hlavně tenhle zpěták mám na přívodu http://www.ebay.com/itm/Aluminium-8mm-5 ... de&vxp=mtr
jo a taky uložení starteru. od tý doby starty na drc.(tacho 580tis)
jo a taky uložení starteru. od tý doby starty na drc.(tacho 580tis)
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33545
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0