Mám to hodit ze skály?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ladas píše:kostry a plusy musí být čistý i na motoru ;)
já to dělám tak že přidám startovací kabely to napoví
Lu82
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2009, 11:39
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lu82 »

tohle mi ALH děla taky, vše nově uděláno, vyměněné čerpadlo a pořád to stejny. Mám podezření na ukapavající vstřik, jelikož auto smrdí i po nespálene naftě.
Na motoru byla udělaná komplet GO. Auto mi tenhle bordel začlo dělat po natankování špatné nafty = do kytek šli špičky, pístní kroužky(byli popraskané) tak se udělala komplet GO a stejně to po dlouhém stáni dělá taky. Takže už to můžou byt jen snad ty vstřiky. Nechám je seřídit a uvidíme
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

podezření prověř
frigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Odpovědi: 0
Registrován: 11 úno 2014, 21:10

Příspěvek od frigo »

Valeo a baterku jsem daval hned jak jsem auto koupil toci to jak svin, chytne na brnk vzdy.
Problem neni v nenastartovani, ale pri urcitych podminkach ma proste po startu neklidnej chod.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

frigo píše:Valeo a baterku jsem daval hned jak jsem auto koupil toci to jak svin, chytne na brnk vzdy.
Problem neni v nenastartovani, ale pri urcitych podminkach ma proste po startu neklidnej chod.
nevím kolik máš na tacháku km a kolik tvoje auto

a máš vždy klidný chod po ránu? (LOL)
Panky
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2008, 21:32
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Panky »

prověřil bych relé žhavení. může mít špatný spínací kontakt, a v době kdy má přižhavit tak nesepne.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Panky píše:prověřil bych relé žhavení. může mít špatný spínací kontakt, a v době kdy má přižhavit tak nesepne.
při té teplotě co napsal žhavit ani nebude.
ladiktm
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Odpovědi: 0
Registrován: 09 srp 2013, 21:07
Bydliště: Prague-Stuttgart
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladiktm »

tired.of.life píše:
geo píše:A co ukazuje za teplotu v jednotce.
Obávám se, že v používání VAGu nejsem moc zběhlý. Když mi někdo řekne jak na to, tak zjistím. Kábl mám, noťas taky (jako "ajťák" abych neměl...).

Včera jsem takhle lítal s autem po zdejších kopcích - auto na VAGu, vedle na sedačce kamarád (vystudoval Silniční dopravu na bruntálské průmce - takový automechanik s maturitou, jeho specializace a koníček je právě diagnostika) s netbookem a koukal do toho. Podle VAGu nebyla teplota vyšší než 80°C (venku bylo +10°C).
vis v kterym roce maturoval? :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

maturita nejni vše nejšikovnější klempíř co znám je školou pekař...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

cílem diagnostiky je zjistit závadu

čumět na VAK a prolízat kanály když si jantar k ničemu nevede

já měl nedávno učně automechanik pak si udělal i maturitu a dělá izolatéra,

podle mě velmi dobrá volba dosmrti bude mít spoustu práce

bude pořád zatékat (LOL)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vede když víš na co koukat ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ladas píše:vede když víš na co koukat ;)
maturita to nenaučí, a za to víš tvrdě zapltíš minimálně časem

jsem si vzpoměl jen na blbé AEE zkrat prvního vstřiku můžeš ho měnit do nekonecna
až vyčistíš klapku závada se už neobjeví ;)
zdenal03
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2014, 21:15
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od zdenal03 »

No stejný problém jsem měl taky motor ASV seat ibiza, tak sem hledal po forech, někde psali že to dělá ventil palivového filtru,
ventil jsem zatim neměnil, ale po výměně palivového filtru začalo auto startovat lépe a to sem neměl ani ty nové těsnící gumičky, co se davají na ten ventil.

http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... goxkgdN1Q=
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

taky sem s tím dlouho zápasil na AHF a nakonec to vyřešilo zbavení se bublin v přívodu(provrtat přívod a vratku v koši plus vypucování koše. hlavně aby taky dobře fungoval ten mechanismus dole v koši) termoventil na filtru, a hlavně tenhle zpěták mám na přívodu http://www.ebay.com/itm/Aluminium-8mm-5 ... de&vxp=mtr
jo a taky uložení starteru. od tý doby starty na drc.(tacho 580tis)
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Jirka800"]

já jen k tom zpětáku je potřeba ho před montáží vyzkoušet pusou

hodně jich netěsní,

stačí je rošroubovat a vrtákem strhnout okuje v místě kde je ten ventil
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“