Klima O2 nejde

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Klima O2 nejde

Příspěvek od Vici »

1,9tdi 2005

původní problém neznám, ale dal se nový komresor (vypadal jako funglovka, ale bez dokladu...)

Naplnili mu to a že to "chladí" ale nejdou větráky na chladiči..
Větráky ale testem akčních členů rozběhnu oba = budou OK

na O2 si nepamatuju že bych se v klimě rýpal a proto přesně nevím

Na climatronicu dám auto a low - čili by měl začít chladit, když je venku 15 stupňů...
Větráky na chladiči se nepustí, chladič klimy studený, trubky taky tak = nezačne to chladit.

proud na kompresoru to ukazuje 0,6A požadavek je 0,6A, tlak jsou nějaké 4 bary?

Může to být špatně naplněné a nebo nový kompresor KO?

V paměti závad byla chyba s nízkým tlakem - asi to někdo nesmazal když to naplnil a dvě chyby s klapkama - ty má asi KO

Díky předem za radu :)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9179
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

je to 100% stejný kompresor jako tam byl??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Tak to nevím, řešil si to sám.
Je jich víc nezaměnitelných druhů?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20174
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, právě že jo a ty různý repliky ( třeba od Trost AST ) za ca . 3500,- korun myslím moc nechodí...
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

je to origo

zjistím čísla

pokud je tam teda špatné číslo, jde to nějak přizpůsobit?
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Nedá sa tam v RJ climatroniku kontrolovat stav zapnutia klimy??? Ako napr. v Oct1 v skupine 001.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak tam byl Zexel 1K0 820 803N a dal se tam Sanden 1K0 820 859F
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jsou záměnné?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

20s na netu...

Kompresor klimatizace PASSAT diesel
detail o prodejní položce
objednací číslo: 1K0820859F


náhrady:
1K0820803G
1K0820803H
1K0820803L
1K0820803N
1K0820803Q
1K0820803S
1K0820859D
1K0820859F
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jo to jsem našel taky, ale etka s tím nesouhlasí

je v tom přečíslování asi bordel a pak je otázka co je pravda
v else píšou že jsou kompresory záměnné bez ohledu na výrobce... a pak si vyber (noteeth)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jinak změř tlaky Low Hi a případně jeý nebo nový kompr mám...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Diel.príručka Škoda píše na 1.9 a 2.0 Tdi kompresor s koncovým číslom 803.
Koncovku 859F my píše pre benzínové motori.Obrázek
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

já to řešil loni a předloni, furt dokola. Pomohl až nový,který šlape pořád. Z CC dílů a takže se divím že šlape.
Kámoš mi autorizáku říkal, že v těch číslech je takový bordel, že snad ani boleslavi neví co má kam přijít. A serou se stejně jak benzínový tak naftový, ale jaký je v nich rozdíl taky nikdo neví a na 99 procent žádný.
Pokud tam máš 4 bary, tak mi to přijde nějak málo. A po zapnutí by měla hodnota A vylézt na nějakých 0,800A. A větráky se u toho roztáčí až asi po 5-10 sekundách, není to hned jako u kompresoru el mag spojkou.
A z jakýho důvodu jsi ho měnil? Dělal jsi proplach? Měnil patronu?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

měnil to že nešel kompresor co mu přesně bylo nevím - zjistím
myslím že to ani utečené nebylo, čilijen přehodili kompresor a pak to někde naplnil
asi s tím zajdu ke známému na mašinku změřit tlaky co to dělá nebo ne...

zlatá O1 a podobně s kompresorem se spojkou :(
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jo, tam šla vyměnit spojka extra, pokud jsou dobré seger kleště tak se kompresor ani nemusel povolovat...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“