nedostatocny vykon od 5000ot, passat 2,8v6

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

passat.b5
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 14 dub 2012, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od passat.b5 »

nechápem tieto keci LPG zníži cenu auta a podobne asi nevieš po čom idú autá prerobené na LPG, a že blbosť dávať do poriadneho auta prečo ??? prečo bi som mal chodiť na drahý benzím ked môžem chodiť skoro za polovicu na plyne a ked sa to niekomu oplatí do felicii tak do 2.8 určite
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

passat.b5 píše:nechápem tieto keci LPG zníži cenu auta a podobne asi nevieš po čom idú autá prerobené na LPG, a že blbosť dávať do poriadneho auta prečo ??? prečo bi som mal chodiť na drahý benzím ked môžem chodiť skoro za polovicu na plyne a ked sa to niekomu oplatí do felicii tak do 2.8 určite
Az se neco prihodi v motoru a sundas hlavu, plyn su pak nebudes moct vynachvalit :). Vis jak to je s tou opici a banany? Kdyz nemas na uziveni 2,8 tak si proste kup 1,1 :)
passat.b5
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 14 dub 2012, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od passat.b5 »

nezdá sa mi žeby motory na plyn umierali jeden za druhým ved tie motory najazdia v rádoch 100tis km to že ty máš asi neaký motor do ktorého plyn dávali zrejme neaký garážoví cigány neznamená že je na tom tak isto každý motor a pre zamna sekaj machra že máš na benzín do velkého motora aj ked je to proti zdravému rozumu
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

nechapem naco sa tu hadate.... ja som chcel poradit preco ten motor nejde tak ako by mal... no skusim pomerat tlaky vo valcoch, a potom sa uvidi... ja uz som rezistentny voci kecom ze ked tam dam plyn, pokazim cele auto, nikdy to nepojde na benzin ako by malo a blabla bla... tak nech napise niekto skuseny ake kanaly mam logovat na tu vahu? 2, 3? ale tam nieje poziadavka toho... ci podla coho sa to porovnava ta namerana hodnota? diik
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

U benzinu budes poziadavok hladat marne. Napis sem max hodnotu vahy,co ukaze. Alebo aspon v tych 5000ot.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

jsou nějaké výpadky spalování v bloku hodnot na volnoběh?
happy.blondak
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 05 led 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od happy.blondak »

Tak klucí, přesedlal jsem taky z TDI na V6 benzín. S autem nemám sebemenší problém. CCA po 3tis km průměrná spotřeba 10.7L, sem tam se kochám, sem tam řadim 6tis a výš :-). Mám po rozvodech( na přípravky), origo svíčky NGK. Potřebuju jen prověřit jestli motor funguje jak má. Tzn váhu vzduchu, tlak palivovýho čerpadla a cokoliv co se dá, abych věděl že mám motor naprosto v cajku. Poraďte co kde proměřit. dík (VAG mám, stačí kanály a jaký hodnoty)
3BG 2.8V6 4motion
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“