1756VK predelavka na podtlak...

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mihal.tdi
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 02 říj 2012, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

1756VK predelavka na podtlak...

Příspěvek od mihal.tdi »

hoj chlapci a chlapi, mate nekdo zkusenosti s predelanim 1756VK na podtlak? staci jen nahodit banku a sestelovat ji? slychavam ze se musi navrtat jakysi cervik....kcemu tam je?a pokud byvedel nekdo jak na to prosil bych radu:) Diky :))
AHF 81KW+soft=103kw
AHF 81KW+VA+S764+FMIC=118kw
AHF 81KW+VNT20+S764+FMIC=134kw
AHF 81KW+1756VK+R520+FMIC=???kw
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

je tam jako doraz pro omezeni max otevreni lopatek. musi bejt naprosto presne serizen, jinak bud turbo bude spatne nabihat a nebo bude velkej protitlak ve svodech. Seridit je to celkem dost velkej problem.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

plus je potrebne skratit tiahlo na turbe, , aby to podltakova banka dokazala cele obsiahnut
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

jj to je taky potreba a jeste je hlavne pod jinym uhlem.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jaroslav

Příspěvek od atlas »

asi takhle :)
Obrázek
o1 agr 4x4, 12mm, race 520, gtb1756v, 55 fmic 60
mihal.tdi
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 02 říj 2012, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od mihal.tdi »

diky za vysvetleni:) ted jeste jestli to zvas nekdo delal urcite musi byt nejaka pomucka kam toho cervika navrtat a o kolik skratit to tahlo ?:) toho cervika dam asi tak at se variabilita lopatek nezavre uplne a je mezi lopatkama mezerka placnu 0,3mm nebo 0,5mm? a tahlo skratim o 2-3mm?:) uhel resim taky kdyz skratim tahlo ?:)
AHF 81KW+soft=103kw
AHF 81KW+VA+S764+FMIC=118kw
AHF 81KW+VNT20+S764+FMIC=134kw
AHF 81KW+1756VK+R520+FMIC=???kw
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Táhlo bandy musíš prodlužovat do ty doby , než bude mít predpeti cca -1 až - 1,5mm
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
pechy-turbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 23 říj 2010, 17:43
Odpovědi: 0
Bydliště: JBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pechy-turbo »

Tahlo se nastavuje na podtlak a ne na přepětí ;)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

pechy-turbo píše:Tahlo se nastavuje na podtlak a ne na přepětí ;)
to ano, ale vychází to obecně tak jak píšu ;)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“