dlouhý 5ti kvalt do Octávie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nazdar borci, nemal niekto z vas co ste davali 5kvalt z fabie do G4 problem s pravym loziskom?
Vymenil som uz tri FAGy a po 1-2 mesiacoch zacne zas hulakat
Menil som uz aj naboj, nepomohlo.
Moznost je ze je otoc (RS-kova) z buracky a ze by bola splostena, ale napadlo ma ze by to mohlo byt aj tym bastlenym uchytom (daval som cca 1cm podlozku) na prevodovkovom silentbloku, co vy na to?
Mam za to, ze v ostrych zatackach (pomaly nejazdim) sa nakloni motor s prevodovkou a cez poloosu to tlaci na lozisko....
V piatok menim olej, tak sa na to este lepsie pozriem ci ma motor rovnaku volu do oboch stran
Vymenil som uz tri FAGy a po 1-2 mesiacoch zacne zas hulakat

Menil som uz aj naboj, nepomohlo.
Moznost je ze je otoc (RS-kova) z buracky a ze by bola splostena, ale napadlo ma ze by to mohlo byt aj tym bastlenym uchytom (daval som cca 1cm podlozku) na prevodovkovom silentbloku, co vy na to?
Mam za to, ze v ostrych zatackach (pomaly nejazdim) sa nakloni motor s prevodovkou a cez poloosu to tlaci na lozisko....
V piatok menim olej, tak sa na to este lepsie pozriem ci ma motor rovnaku volu do oboch stran

VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
Zdravím chlapi, mam takovy problem s EWT prevodovkou, mam ji hozenou v O1 AGR a teď jsem byl u jednoho mechanika, chtěl mi zkontrolovat rozvody a nastavit predvstrik podle rysek a prý se kvůli té EWT převodovce nemůže podívat na rysku co je na setrvačníku aby nastavil polohu klikovky, protože ta EWT převodovka nema nějaky okynko nato nebo co. Dá se to okýnko nějak dovyvrtat ? Nebo ta ryska klikovky neni tak duležita ? Pry se podle ní musí nastavovat když se dělají rozvody. Jinak v 6q převodovkách DRW a EFF je to okýnko, nebo taky ne ?
Tak to by mělo být asi na stejným mistě ne ? A není u fábie nějaká jiná krytka nebo něco ? Protože ten mechanik prej ten otvor nenašel a když zjistil že mam převodovku z fabie v octavii tak na mě koukal jak na debila že to v životě neslyšel. Nebo ještě jiná možnost že tam nemam EWT =( ale padla tam stejne jako kdyz se montuje EWT, seřizne se držak a padla tam a kvalty taky sedí
To sem asi docela v prdeli ne, nemuzu takhle vlastne zkontrolovat rozvod jestli sedi na značkach a predvstrik se da aspon nastavit podle vagu ? Takze jediny reseni je sundat prevodovku a tu diru dodatecne vyvrtat ? A nebo rovnou hodit 6q stejne ho mam v planu. No to snad neni mozny vsadim se ze kdybych si v ten den vsadil sportku tak ji mozna i vyhraju, jedinou převodovku tady bez okynka 

No asi jo, protože, pokud se nemýlím, tak je ještě v tom otvoru ryska jako portikus, a ta musí být vyznačena přesně ať sedí k horní úvrati 1. válce.
Pochybuju že by se ti povedlo narazit ji přesně, to už bys ji vlastně ani nepotřeboval
Ale je to mazec, že tam není. Snad jen, že by se ta getríba montovaala i na motor, kde to není třeba...
Pochybuju že by se ti povedlo narazit ji přesně, to už bys ji vlastně ani nepotřeboval

Ale je to mazec, že tam není. Snad jen, že by se ta getríba montovaala i na motor, kde to není třeba...
Audi A3, ahf, egr off, S764, SW, GGU, AP podvozek, brzdy 288 mm
Jo hele ja nevim nejsem mechanik kdybych byl tak bych si nekoupil prevodovku bez oknynka
, ale vis co no typek prej dela oktavky 20 let a nic jinyho, ale cumel na me jak na debila jakto ze mam prevodovku z fabie v octe a rikal ze to delat nebude a ze na foru sme vsichni debilove a internet je zhouba lidstva, jinak ryska je dulezita protoze staci posunout o chloupek a je to cely v prdeli a nenastartujes, jinak mam prej prodat auto a koupit rovnou 96kw s šestikvaltem že tam jednu měl za 109 tisic prej, proč jsem si ji nekoupil. Takze to je asi jasny
No už jsem domluvenej někde jinde tak se uvidi, ale jinak mě šlo spiš o to jesli sem jedinej kdo nema okynko, a taky sem v dnešni době nečekal, že mě něco takovy potka. Člověk očekavá že zrovna v autodílech se podobný věci stát nemůžou a ejhle.


našel bych si rysku na spodní řemenici a v nouzi označil prsa x kolo na klice na trefení se o zub to musí stačit...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!