
AMAROK - pohodli ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
AMAROK - pohodli ?
Musim napsat...vcera jsem se svez (mel jsem to doma, tak jsem se jel projet) novym Amarokem, najeto 8 tis, 2,0 BiTDI 120kw...byl jsem z toho nemyle prekvapen, razeni zpatecky hruza, proste tam nesla, moje octavka na HRku je oproti tomu pohodlnej kocar, ta tuha naprava vzadu dela opravdu hodne no a hlucnost motoru nemuzu k nicemu porovnat no a zadnech rychlik to teda neni...spotreba asi umerna, jednou jsem zkusil, jak to jede, jinak jsem si uzival /spis neuzival/ jizdu, tak do 100km/h a spotreba 10,1, ale asi na 10-15km...osobne si myslim, ze za milion korud hooodne slabota 

felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS

OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
srovnáváš nesmysl nevím jestli jsi viděl rám amaroka a systém náprav každopádně i váhy jsou někde jinde...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
stejně se chtěl jen pochlubit že jel v amaroku, autu pro většinu lidí naprosto nepraktickýmu a zaměřeným na jiné účely než jízda na dovolenou nebo do práce. Já v tom ještě nejel, ale jel jsem v Navara a Hiluxu a hilux nebyl tak špatnej. I ten motor se dal poslouchat, sedačky pohodlný a prázdný to tolik neskákalo a to tam nebyla ani bedna v zádu. V Navaře se sedí jak ve škole na židli oproti tomu..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
to snad má každej velkej pickup ne? Když třeba srovnám jízdu v pathfinderu a navaře, tak ty vinutý pružiny u pathfinderu jsou pohodlný skoro jako v osobáku. Za to navara na listech na D1 v pravým pruhu, to je zážitek 

Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jen jsem chtel konstatovat, ze je to takovy uskakany...byl jsem z toho docela prekvapenej...vim, ze to dela tuha naprava a listovy pruziny, ale ani ten motor se mi zas tak moc nelibil...pomerne hlucnej (ale tak divne, treba navara huci, ale tak pomerne libive
) a moc to nejede. nenadchlo me to

felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS

OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS