BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Video z mostu. Akorát jsem v této jízdě hned v prvním kole oddělal jednu přední pneu, a kvůli díře někde v sání mi ucházel vzduch. Jinak motor je série s poladěnou jednotkou. Snad pobaví
https://www.youtube.com/watch?v=LkR7Tgj ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=LkR7Tgj ... e=youtu.be
Naposledy upravil(a) picimuri dne 27 bře 2014, 12:49, celkem upraveno 1 x.
BMW 325tds - Velký cooler + Chip = 131kW / 370N.m
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice 400m - 13,8s
K27 R.I.P.
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice 400m - 13,8s
K27 R.I.P.
Cím je to měřené..jaký program... Je to moc dobře udělanépicimuri píše:Video z mostu. Akorát jsem hned v prvním kole oddělal jednu přední pneu, a kvůli díře někde v sání mi ucházel vzduch. Jinak motor je série s poladěnou jednotkou. Snad pobaví
https://www.youtube.com/watch?v=LkR7Tgj ... e=youtu.be
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Měl jsem půjčenej tenhle zázrak:dawe2706 píše:Cím je to měřené..jaký program... Je to moc dobře udělanépicimuri píše:Video z mostu. Akorát jsem hned v prvním kole oddělal jednu přední pneu, a kvůli díře někde v sání mi ucházel vzduch. Jinak motor je série s poladěnou jednotkou. Snad pobaví
https://www.youtube.com/watch?v=LkR7Tgj ... e=youtu.be
http://www.aim-sportline.com/eng/produc ... /index.htm
+ k tomu připojenej GPS modul a napíchlej plynovej pedál. K tomu je software Racestudio.
BMW 325tds - Velký cooler + Chip = 131kW / 370N.m
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice 400m - 13,8s
K27 R.I.P.
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice 400m - 13,8s
K27 R.I.P.
- TheJaricek
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 04 zář 2012, 14:01
Něco pro odborníky
Dneska se poprvé nastartoval motor s mechanickým čerpadlem.
Ted tam nacpat ještě to velký turbo pod kapotu a bude vystaráno
https://www.youtube.com/watch?v=omGJl4B ... e=youtu.be
Dneska se poprvé nastartoval motor s mechanickým čerpadlem.
Ted tam nacpat ještě to velký turbo pod kapotu a bude vystaráno
https://www.youtube.com/watch?v=omGJl4B ... e=youtu.be
BMW e36 kupé 325i turbo by JPR projekt
tak hlavně, že to přenese spojka a nebude problem s vyvěšováním ventilů a bude se to dostatečně chladit
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Na cokoladu pro zkousku jinak jesli ches mam jeste nahradni klice,jo a na ŘJ byl odebran imobilizer,proto i ten tajny vypinac,pokud si ho naselBueno píše:Jinak ta kabeláž už tam neni.. Je to říznutej svazek, co vede pod torpédem.. přehazuju komplet elektroinstalaci z druhýho auta.. Toho sedana měl snad nějakej dělník.. všechno je tam napojovaný přes čokoládu
318tds R.I.P
M5 E34 3,6
525 tds tour e34
M5 E34 3,6
525 tds tour e34
- TheJaricek
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 04 zář 2012, 14:01
tady další pokrok:
https://www.youtube.com/watch?v=plFDfCS ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=plFDfCS ... e=youtu.be
BMW e36 kupé 325i turbo by JPR projekt
co je to za turbo? Nejde to moc poznat, ale nejspis nejaka naklapecka velikosti 2556 nebo 2559?TheJaricek píše:tady další pokrok:
https://www.youtube.com/watch?v=plFDfCS ... e=youtu.be
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
na 2260 mi to prave moc nepripada, ale je fakt ze je asi urcena do jineho auta tak je jina nez z e60ky jak sem mel ja... Jinak co ta K27 jak se to roztaci a co to dokaze nafouknout?picimuri píše:Viděl bych to na GT2260V...
Hezky vám to piští. Ta moje k27 nepípně ani při dvou barech potvora
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Je to hodně velký. kolem 3000ot 1bar, 3500 2bary. víc jsem nezkoušel. Zatím to nebylo potřeba.mev1 píše:na 2260 mi to prave moc nepripada, ale je fakt ze je asi urcena do jineho auta tak je jina nez z e60ky jak sem mel ja... Jinak co ta K27 jak se to roztaci a co to dokaze nafouknout?picimuri píše:Viděl bych to na GT2260V...
Hezky vám to piští. Ta moje k27 nepípně ani při dvou barech potvora
BMW 325tds - Velký cooler + Chip = 131kW / 370N.m
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice 400m - 13,8s
K27 R.I.P.
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice 400m - 13,8s
K27 R.I.P.
no ale jet to musi pekne, sice spodek mrtvy ale ve vysokych to bude mazec, ja uz chtel konecne vyzkouset ten muj novy setup, ale mam ventilove pruziny tak tvrde a navic mechanicke zdvihatka ze mi skocil retez nez se stacil natlakovat hydraulicky napinak a na nove hlave mi dostal jeden ventil kopanec pri startovani, nastesti jen jeden no... Ale hlava musi zase dolupicimuri píše:Je to hodně velký. kolem 3000ot 1bar, 3500 2bary. víc jsem nezkoušel. Zatím to nebylo potřeba.mev1 píše:na 2260 mi to prave moc nepripada, ale je fakt ze je asi urcena do jineho auta tak je jina nez z e60ky jak sem mel ja... Jinak co ta K27 jak se to roztaci a co to dokaze nafouknout?picimuri píše:Viděl bych to na GT2260V...
Hezky vám to piští. Ta moje k27 nepípně ani při dvou barech potvora
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Jestli je řeč o napínáku řetězu, tak ten není hydraulický, ale mechanický ne? Šoupě, pružina, nic víc.
Naposledy upravil(a) picimuri dne 24 dub 2014, 22:18, celkem upraveno 1 x.
BMW 325tds - Velký cooler + Chip = 131kW / 370N.m
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice 400m - 13,8s
K27 R.I.P.
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice 400m - 13,8s
K27 R.I.P.
Napínák je hydraulický, ta pružina tam je jen proto že když tam není tlak oleje aby to drželo aspoň trochu naplé. Pod to šoupě se tlačí olej.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Ok, beru zpět.oldaf píše:Napínák je hydraulický, ta pružina tam je jen proto že když tam není tlak oleje aby to drželo aspoň trochu naplé. Pod to šoupě se tlačí olej.
BMW 325tds - Velký cooler + Chip = 131kW / 370N.m
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice 400m - 13,8s
K27 R.I.P.
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice 400m - 13,8s
K27 R.I.P.