OII FL 1,9 TDI 77 BXE 232 HP 499NM

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tipuju 3 možnosti ladič majitel někdo jiný.... (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
frida
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 12 čer 2012, 08:58
Bydliště: Přepeře , Mladá Boleslav

Příspěvek od frida »

Takže chceš říct ,že jsem šel a schválně poškodil baňku abych ti udělal blbe jmeno ? Ja jsme s tim nic nedelal jednou sem ho vezl k tobě a najednou makalo pak lehla baňka a mohu za to ja ??? A myslim si ,ze v dílně u kosti sme s tim určo nic nedělali !!!!!! A pokud vim byla zakapla barvou a ta nebyla poškozená !!!
Škoda fabia kombi - ASZ, IC SEAT CUPRA, HDS 57+VR6, GTB1756V, BRZDY 288mm OII, soft M...VOLE 235HP, 480NM

Škoda OII - ASZ, ic EVO 8, 6Q + sachs race, 2264 soft frida , 270 hp, 515nm
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Jak jsem psal, určitě nechci nikomu křivdit, ale vím 100%, že když to turbo odsud odcházelo (i podruhé), tak ta plechovka podtlak držela a táhlo volné nebylo.

A toto určitě samovolně nenastalo:


Obrázek



Stejně tak si stále myslím, že není možné za 1/2 dne přehodit 2260ku na AGR svodech za 2260ku na AFN svodech a zase zpět, ještě ke všemu bez mazacích a vzduchových hadic ;)
frida
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 12 čer 2012, 08:58
Bydliště: Přepeře , Mladá Boleslav

Příspěvek od frida »

já sem neřekl ,že to neběhalo už u tebe ! a já sem s tim rozhodně nic nedělal a nemohla být třeba výrobní vada v té baňce ? když to není origo garrett a bůh ví kde vyrobené (china ) ? a je to nějaká druhovýroba ? a proč to ted maká jak má ? já tady nechci nikomu dělat špatnou reklamu ,ale chci aby mě to makalo a když se chce tak jde všechno .
Škoda fabia kombi - ASZ, IC SEAT CUPRA, HDS 57+VR6, GTB1756V, BRZDY 288mm OII, soft M...VOLE 235HP, 480NM

Škoda OII - ASZ, ic EVO 8, 6Q + sachs race, 2264 soft frida , 270 hp, 515nm
MaSe
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 15 úno 2014, 22:17

Příspěvek od MaSe »

JasteR píše:
frida píše:
Ladas píše:šajze baňka a co to ve finále dokáže co každopádně to turbo nemohlo chodit i kdyby to ladil kdokoliv jiný....
no ,ale naladil se pěkný graf a každopádně pojedu znovu na doladění páč to nejde takhle :-/
..gratuluji k vyřešení problému, aspoň uvidíš konečně jak může 2260 fungovat, až ti to mv naladi.. některým zdejsim to doufám otevře oči, hlavně těm méně chytrym, kteří ve všem vidí shazovani "konkurence"..
Dle tveho vyjadreni bych rekl ze si nejaka podlezla krysa u DP , protoze dle tebe kazdej ladič stoji za hovno :-)) a je to jen konkurence v uvozovkach ? A jak na tom byla jaka auta na sprintech ted ? Nic proti nikomu nemam , ale tohle ze DP je TOP a zbytek lidi co to dela nic moc , pak se vam nelibi nabehy a co se vam jeste nelibi ? Mne se treba nelibi kurevsky predrazenej DP ;) .. A za mne Michal to dela skvele a za dobre penize :)
MaSe
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 15 úno 2014, 22:17

Příspěvek od MaSe »

Andre píše:Jak jsem psal, určitě nechci nikomu křivdit, ale vím 100%, že když to turbo odsud odcházelo (i podruhé), tak ta plechovka podtlak držela a táhlo volné nebylo.

A toto určitě samovolně nenastalo:


Obrázek



Stejně tak si stále myslím, že není možné za 1/2 dne přehodit 2260ku na AGR svodech za 2260ku na AFN svodech a zase zpět, ještě ke všemu bez mazacích a vzduchových hadic ;)
A ted k tomuto stema bankama :) .. Myslim si ze plech kterej ma 1mm neni zadna slava co se tyka pevnosti , pokud se nebavime o materialu jako je nerez nebo titan , jinak k tomu poskozeni neni ani co rici , myslis ze snad vytahujeme turba z aut ze je nuda a na "ponku" do nich mlatime kladivama ? To asi ne. Staci rici vadnej kus, mozna shit banka , dame novou ne premyslet nad tim ze by to delal majitel , respektive duvod proc by to majitel delal by mne zajimalo ? Jinak tohle neni hadani jen se mne zda par veci trochu blbost.

PS : co zkusit jinou banku ? Treba od garettu ?
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3295
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

MaSe píše:
JasteR píše:
frida píše: no ,ale naladil se pěkný graf a každopádně pojedu znovu na doladění páč to nejde takhle :-/
..gratuluji k vyřešení problému, aspoň uvidíš konečně jak může 2260 fungovat, až ti to mv naladi.. některým zdejsim to doufám otevře oči, hlavně těm méně chytrym, kteří ve všem vidí shazovani "konkurence"..
Dle tveho vyjadreni bych rekl ze si nejaka podlezla krysa u DP , protoze dle tebe kazdej ladič stoji za hovno :-)) a je to jen konkurence v uvozovkach ? A jak na tom byla jaka auta na sprintech ted ? Nic proti nikomu nemam , ale tohle ze DP je TOP a zbytek lidi co to dela nic moc , pak se vam nelibi nabehy a co se vam jeste nelibi ? Mne se treba nelibi kurevsky predrazenej DP ;) .. A za mne Michal to dela skvele a za dobre penize :)
Tvůj názor ti neberu, ale kvalita stojí peníze, DP znám osobně pomalu 10let (zeptej se MV kde začínal) a dle me v ČR jasná volba. Hodnotit kvalitu úpravce dle výsledků sprintu je úsměvné..
PS: Kdo nevidí fakta uchyluje se k laciným urážkám ;)

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Možná OT, ale nebylo by lepší tu 2260 naladit s původní elektronickou regulací, než tam cpát baňku? Podle mého mdlého rozumu s takhle velkým turbem ta baňka má už docela dost práce. A taky už je rok 2014 a tuhle problematiku už mají mít pořádní ladiči v malíku... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

MirekX píše:Možná OT, ale nebylo by lepší tu 2260 naladit s původní elektronickou regulací, než tam cpát baňku? Podle mého mdlého rozumu s takhle velkým turbem ta baňka má už docela dost práce. A taky už je rok 2014 a tuhle problematiku už mají mít pořádní ladiči v malíku... :)
pokial viem, tak v malicku to ma akurat jeden clovek z celeho ceskoslovenska..

ja to rozbehane mam, ale ze by som to mal v malicku, sa neda povedat..
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1694
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

však pořádný ladiči už mají :P
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Jak do čeho...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

netopier píše:
MirekX píše:Možná OT, ale nebylo by lepší tu 2260 naladit s původní elektronickou regulací, než tam cpát baňku? Podle mého mdlého rozumu s takhle velkým turbem ta baňka má už docela dost práce. A taky už je rok 2014 a tuhle problematiku už mají mít pořádní ladiči v malíku... :)
pokial viem, tak v malicku to ma akurat jeden clovek z celeho ceskoslovenska..

ja to rozbehane mam, ale ze by som to mal v malicku, sa neda povedat..
při vší úctě, netopýre, tebe jsem ani nemyslel. A o tom to je, Někdo do toho investuje a vyvíjí a někdo čeká až to bude a pak... :blbe:
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
MaSe
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 15 úno 2014, 22:17

Příspěvek od MaSe »

JasteR píše:
MaSe píše:
JasteR píše: ..gratuluji k vyřešení problému, aspoň uvidíš konečně jak může 2260 fungovat, až ti to mv naladi.. některým zdejsim to doufám otevře oči, hlavně těm méně chytrym, kteří ve všem vidí shazovani "konkurence"..
Dle tveho vyjadreni bych rekl ze si nejaka podlezla krysa u DP , protoze dle tebe kazdej ladič stoji za hovno :-)) a je to jen konkurence v uvozovkach ? A jak na tom byla jaka auta na sprintech ted ? Nic proti nikomu nemam , ale tohle ze DP je TOP a zbytek lidi co to dela nic moc , pak se vam nelibi nabehy a co se vam jeste nelibi ? Mne se treba nelibi kurevsky predrazenej DP ;) .. A za mne Michal to dela skvele a za dobre penize :)
Tvůj názor ti neberu, ale kvalita stojí peníze, DP znám osobně pomalu 10let (zeptej se MV kde začínal) a dle me v ČR jasná volba. Hodnotit kvalitu úpravce dle výsledků sprintu je úsměvné..
PS: Kdo nevidí fakta uchyluje se k laciným urážkám ;)
Ano kvalita stoji penize , ale bud si koupis kvalitu za rozumne penize a nebo kvalitu ktera ma zbytecne prestreleno. A ver mi ze vim o cem mluvim. Jinak stim ze porovnavat auta dle sprintu je usmevne ? Ano mozna to neni idealni , ale kazdej co tyhle veci dela vetsinou se tech sprintu ucastni pokud vim ne ? A kdo je zatim vyhrava kdyz tak koukam zpetne ? Hm.. Ale jo je pravda ze nekde se vydelavat musi a 300% zisku na aute neni spatny . Myslim ze nez si o tom psat bylo by lepsi diskutovat v realu . (hm)
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

MeSe: nic ve zlém, ale spíš bych řekl, že o tom víš dost málo, respektive máš mylné informace. Týká se to jak cen za chiptuning, tak i srovnávání kvalit firmy dle výsledků na sprintu...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Osobně si myslím,že DP nemá v ČR konkurenci, jak v ladění,tak ve vývoji, tak v úspěších na závodních kolbištích (ne opravdu nemyslím závody rovně :D ). Kdybych měl peníze a nový auto třeba octavia 3 rs, tak k nikomu jinému nejedu, protože takový auto už si zaslouží mít to nejlepší...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“