nouzový režim

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lulu
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 19 dub 2014, 07:26
Bydliště: Frymburk

nouzový režim

Příspěvek od lulu »

Prosím o pomoc jsem laik před týdnem se na přístrojové desce rozsvítila kontrolka motoru mám oct I 1,9 TDI 66 kW tip motoru ALH výkon klesl na úroveň Škody 100, a k tomu se rozsvítila kontrolka ESP Nechal jsem to s kontrolovat na Vagem a ten našel pět chyb na motoru Všechny tři ventily (N 18,N 239,N 75 ), čidlo chladiče vzduchu a vstřik májí shodnou závadu zkrat na kostru. Všechny konektory jsem prošel i část kabelů, některé z nich byli poškozeny tak sem je opravil a nic. Za studena motor jede normálně kontrolka motoru svítí ale de všechno normálně po u jetí cca 20 km se rozsvítí kontrolka ESP a výkon pryč, zastavím vypnu motor znova na startuji někdy to jede normálně někdy ne třeba až na potřetí a pak se taky stane že zhasne i ta kontrolka motoru ale do 10 km svítí znova. prosím o radu kde může být ta společná kostra děkuji
lulu
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 19 dub 2014, 07:26
Bydliště: Frymburk

Příspěvek od lulu »

Po měsíci a půl trápení závada odstraněna vadné třetí brzdové světlo. :-D :-D :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“