Takovyto graf davame uplne kazdemu zakaznikovi, dle typu pouzite diagnostiky v obmenene verzi. At uz auto funguje dobre nebo spatne. Dva grafy, jeden pred a druhy po uprave. Samozrejme pokud ma preplnovane auto. Dostal ho i pan Boss333. Tohle neni z uvedeneho vozu (tohle jsou udaje z Octavie 66kW), nemam u sebe presna cisla. Nicmene demonstruje podobny typ zavady. Zelena cara pozadovany graf turba, cervena skutecny - realne chovani vozu na plny vykon. Takto obdobne se vozidlo chovalo pred upravou. Zakaznik dostal takovyho graf, jen ten vykyv byl v mensim rozsahu, trikrat za sebou v rozmezi 2-3 tisice otacek. Nebyl tedy nijak extremne patrny v jizde. Muze se snadno stat, pokud zakaznik auto koupil, ze nekde dlouho stalo, ze ma regulaci turba zatuhlou, nebo muze jit o "utahane auto", kdy majitel predtim jezdil velmi v nizkych otackach a turbo se zakarbonovalo. Tohle neni nic, co by se nedalo rychle resit servisnim zasahem. Znovu upozornuji, ze takto se auto chovalo pred upravou, zakaznik na to sam upozornoval a chtel vedet, co s tim delat. Uplne stejne se chovala regulace i po uprave. Ale kvuli navyšení tlaku bylo o něco více patrné. Vetsina zakazniku je rada, ze jsme zjistili zavadu a po uprave si zajedou do sveho servisu, kde si nechaji provest kontrolu, kterou jim presne napiseme. Dokonce maji moznost dat vizitku jejich mechanikovi, aby nam zavolal a my mu presne popiseme, co ma udelat. Dosud, opravdu za ty roky jedinkrat se nestalo, ze by toto nekdo nepochopil. Pokud to nekdo resit nechce, vzdy jsme mu k sluzbam a muzeme opravu provest i my. Auto ale u nas musi zustat do druheho dne, vetsina zakazniku specha, radeji si resi sama ve svem servisu, ktery maji v miste bydliste.
Proste, nejde dopredu samozrejme odhadnout vsechno, co se stane. Tady jsme se ale docela trefili, zakaznika upozornili. Je opravdu malo lidi, kteri proste chteji vykon a vic je nezajima, jako v tomto pripade. Neni to ale duvod menit zavedene postupy, ktere 99% zakazniku povazuje za ferove a skvele jednani.
Auta nejsou teorie. Nikdy nic nefunguje na 100% Vždy jsou menší či větší rozdíly. Nemyslím si ale, že jsme neodhadli vůz a neměli úpravu dělat. Ale neodhadli jsme zákazníka. Samozřejmě se může stát, z jakéhokoli důvodu, že se třeba po úpravě kvůli nějaké závadě na voze, která se takto zvýrazní, musí auto uvést do původního stavu. Ale... Dá se to řešit velmi snadno. Zvednete telefon, zavoláte nám ten a ten problém, nedá se s tím jezdit, potřebuju to nahrát zpátky, než se auto opraví. Domluví se termín, udělá se, vrátí se peníze za úpravu, což má každý nárok do 14 dnů. Někdo to ale raději chce řešit agresí. Tomu pak není pomoci.
Vemte to z druhé strany. Upravíme auto, které je v top stavu a za půl roku se něco rozbije. Třeba ventil regulace. Auto se začne házet do nouzového režimu. To se může stát třeba i dva dny po úpravě, že se něco rozbije. To by se pak nechipovalo vůbec nic. Je to jen o přístupu a porozumění informací. Nicméně, stejně se najdou zákazníci, které i třeba tři roky po úpravě zavolají, že se jim teď auto hází do náhradního režimu a jestli to není tím chiptuningem. Ačkoli jim tři roky auto krásně sloužilo. Někdo na fóru nebo třeba dokonce i jejich mechanik jim totiž řekl, že je to určitě tím chipem. A pak se ukáže, že vám kuna překousala hadičku od turba. Svést cokoli na úpravce je totiž to nejsnazší Nemusíte nic znát, nemusíte nic umět a ještě to vypadá, že jste dobrej, když jste na to tak rychle přišel I o tomhle je bohužel chiptuning...
Biimbo píše:zřejmě myslí tuto otázku ze třetí strany: Hloupě se zeptám proč tedy upravujete vozidlo které nejni bez závad? Docela riziko jak je vidět....ChipTuning.Cz píše:Ted nevim uplne, ktery prispevek myslite?Ladas píše:Dalo by se rozumně reagovat na můj druhý příspěvek?