Upozornění na firmu PowerTec!!!

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ChipTuning.Cz
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 16 dub 2014, 17:55
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ChipTuning.Cz »

Aha, velmi rád odpovím. Myslel jsem, že se to tu už dostatečně probíralo. Nicméně klidně ještě jednou, rovnou to hodím i s grafem, protože tu je očividně docela fundované publikum. Riziko to není, ve chvíli, kdy zákazník dokáže pochopit základní princip fungování motoru. Abychom měli absolutní jistotu, že zákazník pochopí situaci, pokud je něco nestandardní, vše zpracováváme i graficky. Viz graf.

Obrázek

Takovyto graf davame uplne kazdemu zakaznikovi, dle typu pouzite diagnostiky v obmenene verzi. At uz auto funguje dobre nebo spatne. Dva grafy, jeden pred a druhy po uprave. Samozrejme pokud ma preplnovane auto. Dostal ho i pan Boss333. Tohle neni z uvedeneho vozu (tohle jsou udaje z Octavie 66kW), nemam u sebe presna cisla. Nicmene demonstruje podobny typ zavady. Zelena cara pozadovany graf turba, cervena skutecny - realne chovani vozu na plny vykon. Takto obdobne se vozidlo chovalo pred upravou. Zakaznik dostal takovyho graf, jen ten vykyv byl v mensim rozsahu, trikrat za sebou v rozmezi 2-3 tisice otacek. Nebyl tedy nijak extremne patrny v jizde. Muze se snadno stat, pokud zakaznik auto koupil, ze nekde dlouho stalo, ze ma regulaci turba zatuhlou, nebo muze jit o "utahane auto", kdy majitel predtim jezdil velmi v nizkych otackach a turbo se zakarbonovalo. Tohle neni nic, co by se nedalo rychle resit servisnim zasahem. Znovu upozornuji, ze takto se auto chovalo pred upravou, zakaznik na to sam upozornoval a chtel vedet, co s tim delat. Uplne stejne se chovala regulace i po uprave. Ale kvuli navyšení tlaku bylo o něco více patrné. Vetsina zakazniku je rada, ze jsme zjistili zavadu a po uprave si zajedou do sveho servisu, kde si nechaji provest kontrolu, kterou jim presne napiseme. Dokonce maji moznost dat vizitku jejich mechanikovi, aby nam zavolal a my mu presne popiseme, co ma udelat. Dosud, opravdu za ty roky jedinkrat se nestalo, ze by toto nekdo nepochopil. Pokud to nekdo resit nechce, vzdy jsme mu k sluzbam a muzeme opravu provest i my. Auto ale u nas musi zustat do druheho dne, vetsina zakazniku specha, radeji si resi sama ve svem servisu, ktery maji v miste bydliste.

Proste, nejde dopredu samozrejme odhadnout vsechno, co se stane. Tady jsme se ale docela trefili, zakaznika upozornili. Je opravdu malo lidi, kteri proste chteji vykon a vic je nezajima, jako v tomto pripade. Neni to ale duvod menit zavedene postupy, ktere 99% zakazniku povazuje za ferove a skvele jednani.

Auta nejsou teorie. Nikdy nic nefunguje na 100% Vždy jsou menší či větší rozdíly. Nemyslím si ale, že jsme neodhadli vůz a neměli úpravu dělat. Ale neodhadli jsme zákazníka. Samozřejmě se může stát, z jakéhokoli důvodu, že se třeba po úpravě kvůli nějaké závadě na voze, která se takto zvýrazní, musí auto uvést do původního stavu. Ale... Dá se to řešit velmi snadno. Zvednete telefon, zavoláte nám ten a ten problém, nedá se s tím jezdit, potřebuju to nahrát zpátky, než se auto opraví. Domluví se termín, udělá se, vrátí se peníze za úpravu, což má každý nárok do 14 dnů. Někdo to ale raději chce řešit agresí. Tomu pak není pomoci.

Vemte to z druhé strany. Upravíme auto, které je v top stavu a za půl roku se něco rozbije. Třeba ventil regulace. Auto se začne házet do nouzového režimu. To se může stát třeba i dva dny po úpravě, že se něco rozbije. To by se pak nechipovalo vůbec nic. Je to jen o přístupu a porozumění informací. Nicméně, stejně se najdou zákazníci, které i třeba tři roky po úpravě zavolají, že se jim teď auto hází do náhradního režimu a jestli to není tím chiptuningem. Ačkoli jim tři roky auto krásně sloužilo. Někdo na fóru nebo třeba dokonce i jejich mechanik jim totiž řekl, že je to určitě tím chipem. A pak se ukáže, že vám kuna překousala hadičku od turba. Svést cokoli na úpravce je totiž to nejsnazší :) Nemusíte nic znát, nemusíte nic umět a ještě to vypadá, že jste dobrej, když jste na to tak rychle přišel :) I o tomhle je bohužel chiptuning...
Biimbo píše:
ChipTuning.Cz píše:
Ladas píše:Dalo by se rozumně reagovat na můj druhý příspěvek?
Ted nevim uplne, ktery prispevek myslite?
zřejmě myslí tuto otázku ze třetí strany: Hloupě se zeptám proč tedy upravujete vozidlo které nejni bez závad? Docela riziko jak je vidět....
666dia
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 15 bře 2014, 18:47

Příspěvek od 666dia »

ChipTuning.Cz - já se tím neživím, ani nechci...
btw....cracky nepoužívám...
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

[quote="]

este: ono kdyby se dostala ke komukoli, jsem stoprocentne presvedcen, ze by jiste nasel spoustu nedostatku :) a dokazal by to behem 5 minut po kabelu. otazka je, jestli je v tomto foru vubec nekdo, kromě nás, kdo dokaze ridici jednotku z mondea, tedy bosch edc17 s ochranou proti cteni i proti zapisu, nacist a jakkoli analyzovat. rekl bych, ze spis asi ne. ale samozrejme nevim, kdo se skryva za jakou prezdivkou a nechtel bych nekomu krivdit.
[/quote]

Tak tohle me jiz celkem pobavilo me je chiptuning jedno.... Ale napsat na foru dieselpower.cz ze jste asi jediny kdo v cr umi edc17 mi prijde jako sranda ;) a myslim ze si to nemohl myslet ani vazne ne ;) byk to jen pokus o odlehceni situace vid ;)
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Přefuky z jiného vozu jsou myslím mimo téma nebylo by po ruce to nešťastné mondeo ?(když tu většina lidí ví jak trpí na jejich slavné el. regulace...)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ChipTuning.Cz
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 16 dub 2014, 17:55
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ChipTuning.Cz »

Já jsem vůbec nenapsal v ČR! Napsal jsem v tomto fóru. Měl jsem tím na mysli ty, kteří se zde zapojili do diskuse. Ale jak jsem uvedl, nevím kdo se skrývá za jakou přezdívkou, takže se to těžko vyhodnocuje.
este píše:[quote="]

este: ono kdyby se dostala ke komukoli, jsem stoprocentne presvedcen, ze by jiste nasel spoustu nedostatku :) a dokazal by to behem 5 minut po kabelu. otazka je, jestli je v tomto foru vubec nekdo, kromě nás, kdo dokaze ridici jednotku z mondea, tedy bosch edc17 s ochranou proti cteni i proti zapisu, nacist a jakkoli analyzovat. rekl bych, ze spis asi ne. ale samozrejme nevim, kdo se skryva za jakou prezdivkou a nechtel bych nekomu krivdit.
Tak tohle me jiz celkem pobavilo me je chiptuning jedno.... Ale napsat na foru dieselpower.cz ze jste asi jediny kdo v cr umi edc17 mi prijde jako sranda ;) a myslim ze si to nemohl myslet ani vazne ne ;) byk to jen pokus o odlehceni situace vid ;)[/quote]
graystorm88
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 bře 2008, 23:29

Příspěvek od graystorm88 »

jak to tak čtu na všech fórech, tak nejhorší je, že sám věříte tomu, že to děláte dobře... Fritzl si taky myslel, že je otec roku.
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

graystorm88 píše:jak to tak čtu na všech fórech, tak nejhorší je, že sám věříte tomu, že to děláte dobře... Fritzl si taky myslel, že je otec roku.
Ty si to zabil (LOL) "otec roku" (noteeth)
Octavia II RS
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Hoblik píše:Po dlouhe dobe sem se tak nepobavil , ocividne cyp na cypa narazil a vznikla z toho zajimava scenka (LOL)
já myslím, že to naprosto výstižně popsal Hoblik už na první straně. A pak dalších 6 stran hnoje.... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Lumpo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 led 2006, 17:47

Příspěvek od Lumpo »

Pičtuning.cz: Ten graf jste dělal v excelu? Pokud ano, tak bych uměl i lepší... :-)
graystorm88
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 bře 2008, 23:29

Příspěvek od graystorm88 »

Lumpo píše:Pičtuning.cz: Ten graf jste dělal v excelu? Pokud ano, tak bych uměl i lepší... :-)
Ses po.... v kině, né? Ten graf vytvořilo sofistikované zařízení, které v ČR vlastní pouze oni a v zahraničí NASA... Prej excel, pche...
ChipTuning.Cz
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 16 dub 2014, 17:55
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ChipTuning.Cz »

Lumpo, Graystorm: Nezáleží přece na tom, v čem ten graf je udělaný, nebo jak vypadá. Jde o to, jakou informaci sděluje zákazníkovi. Akorát ze sebe zbytečně děláte hlupáky :) A nebojte se, že ostatní to nepoznají :) Občas se divím, jak se lidé s podobnými trapnými reakcemi vůbec dokážou zaregistrovat do nějakého fóra a projít přes captchu (antispam) :)

EDIT: Aha, už jsem pochopil, na tomhle fóru není nutné kód opisovat :)


graystorm88 píše:
Lumpo píše:Pičtuning.cz: Ten graf jste dělal v excelu? Pokud ano, tak bych uměl i lepší... :-)
Ses po.... v kině, né? Ten graf vytvořilo sofistikované zařízení, které v ČR vlastní pouze oni a v zahraničí NASA... Prej excel, pche...
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Nechci se nijak vmesovat do diskuze. Jen me prekvapuje jednani zmineneho upravce. Z vlastni zkusenosti musim priznat, ze pred tremi lety, kdy jsem kupoval svoje prvni tdi a o firmach jako Dp,tdifun atd jsem nemel ani paru, tak jsem klasicky vyhledal na netu firmu na upravu softu. Jako prvni vybehla tato firma. Mel jsem jiz v te dobe koupene Fb sprint 764 a osazene na voze. Po dotazu na upravce jsem se dostal odpovedi, ze vysledny efekt bude stejny jako kdyby trysky byli seriove a ze vlastne z toho maximalne lze dostat cca 83-85kw, ze vymena trysek vliv na prubeh mit nebude. Proto jsem veskerou komunikaci uzavrel a mel jsem jasno :D nemam zapotrebi nikoho pospinovat, jen vlastni zkusenost. Jen me prekvapuje jednani pana, ktery evidentne vypadl v porodnici s ntb v kline :D (LOL)
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

jam myslím že Fun, Motorpower se tiše smějou jak se tady Powertec ohání. Že Fun umí ví všichni,na motorpower jsem slyšel od pár lidí jen chválu, za to Dieselpower trochu skomírá na tom, jak všechno dělá komerčně a ve velkým. Například sáknoucí vstřiky po výměně spiček, rozdílný hodnoty po montáži nových trysek a seřízení PD vstřiků a ne o málo,stát si za tvrzením že bez brzdy to není chip a zároveň pak nabízet Economy verzi chipu bez brzdy si trochu protiřečí.
Od jednoho kluka dokonce že v diesepoweru mu nedokázali udělat soft aby mu golf nehulil. Motorpower to udělal,auto má stejný hodnoty,prý (nemám možnost srovnání) má lepší průběh a viděl jsem že nehulí a fakt si jen trochu odfoukne..
Tím nikoho nehaním ani nevynáším do oblak, jen jsem řekl svůj názor a ke všem mám stejný respekt ale o Powertecu jenom vím, že ladil trabanty Dana Přibáně na jeho expedice, toť vše..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1365
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Re: Upozornění na firmu PowerTec!!!

Příspěvek od bjukemen »

boss333 píše:

nerad sa zapajam do diskusii podobneho charakteru ale nezabudaj co si sam vlozil na forum a to http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=131849

a to presne potvrdzuje zatuhnutu regulaciu, respektive zavadu na elektronike, pomalicky kazde druhe mondeo tým trpí...

cize auto trpelo zavadou pred upravou,a s tym by nespravila nic ani Matka Tereza ;)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

jistě proto pokud by byli solidní firma poslali zákazníka pryč s tim at se vrátí až to bude opravený (hm)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“