Výměna brzdových destiček

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

blefa píše:Ja mam na tom vejfuk podobne, teda co jsem to kontroloval asi pred 40 tkm, DPF tam je, uz ale asi nechyta ty saze tak dobre. Ale jinak zadnej problem.. 2.0tdi bmp a jezdim 60 - 70% mesto
On bude totiž asi prasklej takže se nemůže úplně zaládovat a jednotka ho vždy nějak vyčistí.Často se to stane po čištění.
blefa
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 07 lis 2009, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od blefa »

geo píše:
blefa píše:Ja mam na tom vejfuk podobne, teda co jsem to kontroloval asi pred 40 tkm, DPF tam je, uz ale asi nechyta ty saze tak dobre. Ale jinak zadnej problem.. 2.0tdi bmp a jezdim 60 - 70% mesto
On bude totiž asi prasklej takže se nemůže úplně zaládovat a jednotka ho vždy nějak vyčistí.Často se to stane po čištění.
Nedavno jsem ho sice preventivne (nebyl problem) cistil - nalil jsem do nej nejakej dpf flushing fluid a pri kontrole byl vizuelne v pohode, takze alespon do ty doby prasklej nebyl a vejfuk byl stejne lehce cernej. Jinak to regeneruje po 400km a najeto kolem 260 tkm. Jinak pokud to jde, tak regenaci necham vzdy dokoncit...
tom.222
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 dub 2014, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od tom.222 »

zdravím, sleduju toto fórum už delší dobu, teď teprve jsem se přihlásil a rád bych zjistil názory na moje auto - octa FL 2009 - 2,0 tdi pd BMM+DPF, 130T km, auto mám 15T km.
Pevně věřím, že dpf tam je - ale:
- netuším, kdy nebo jestli probíhá regenerace ( ani jednou mi nezasvítila kontrolka - mimo startování )
- změny výkonu apod. - nepozoruju
- výfuk - čistý
- jízdy - běžně do 20 km/den, občas "delší" výjezdy(100-150 km)
Na VAGu jsem zatím nebyl.
Tankuju u OMW + aditivum CASTROL TDA.
Nestěžuju si na to, že nemám problémy, jen mě zaráží, že nic nepozoruju a o DPF jako bych ani nevěděl...
Díky za Vaše názory.Obrázek
[/img]
tdi pd 2,0 BMM MR2010
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

To bud rad tak to ma byt ;-)
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
tom.222
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 dub 2014, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od tom.222 »

díky za první zhodnocení, jenom se chci ujistit podle zkušeností dalších lidí. Udivuje mě právě to, že v manuálech se píše - "regenerace probíhá xxxx, otáčky xxxx, min. rychlost... atd" - což v podstatě neodpovídá mému profilu jízd. Jezdím víceméně v klidu, nižší otáčky ( 1,8 - 2,5 ), občas tomu samozřejmě zatepla -"vytnu". Spotřeba - zima - cca 6,5, léto - cca 5,7 dle PP.
tdi pd 2,0 BMM MR2010
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Opravdu Tome nehledej v tom vedu pokud je vse ok tak bezny uzivatel by to nemel moc poznat auti si dela regenerace i kdyz filtr neni zaplneny obcas to poznas ze mas zvyseny volnobeh jinak nic pokud mas auti v dobre kondici nepoznáš to ...
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
tom.222
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 dub 2014, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od tom.222 »

díky za reakci, jak jsem psal, nevadí mi, že nemám problémy..jenom jsem si nebyl jistý tím, co jsem už vyčetl a našel různě jinde napsané o "těch problémových dvoulitrech", kde se "sere" vše a za jakýchkoliv okolností a o tom velmi problematickém DPF.... Já mám zatím tuto "koktu" něco přes rok (cca 15tkm ) a krom výměny oleje ( olej si nebere ani nepřibývá ) zatím žádný servis ( jenom pár žárovek a brzdový desky - běžné spotřební věci ) - takže jsem spokojenej. :)

byl jsem teď na diagnostice, stav DPF - zaplnění 36g ( najeto ca 130T km ). Takže regeneruje asi jakž takž dobře...
Naposledy upravil(a) tom.222 dne 11 čer 2014, 07:11, celkem upraveno 1 x.
tdi pd 2,0 BMM MR2010
HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 05 pro 2009, 08:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od HarlyFXRS »

Je celkem úsměvné číst,jak auta s vykuchaným DPF neprojdou emisemi :-).Řekl bych,že technici na emisích si jen o něco více polepší a nezabrání jim v tom ani kamery...prostě úplatky dělají divy
tom.222
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 dub 2014, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od tom.222 »

...nenarážíš na můj zážitek z STK - kdy na moji informaci-"nesvítí mi pravá obrysovka" - "technik" slavnostně pronesl - " vyměníme to - tak světlo ven" ... a potom jsem ho poměrně rychle ukecal ( když na to koukal jako zjara ) k tomu, že tu žárovku si v klidu doma vytáhnu a vyměním sám?
.. "na všetko treba odborníkov"
tdi pd 2,0 BMM MR2010
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Opravdu Tome nehledej v tom vedu pokud je vse ok tak bezny uzivatel by to nemel moc poznat auti si dela regenerace i kdyz filtr neni zaplneny obcas to poznas ze mas zvyseny volnobeh jinak nic pokud mas auti v dobre kondici nepoznáš to ...
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
FIKY
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 01 zář 2006, 22:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od FIKY »

Může prosím někdo napsat jaké jsou správné hodnoty rozdílového tlaku a offestu? díky
VW Passat 2.0TDI,103kW,BMP
Octavia 1.9 TDi, 66kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“