tlak turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

filipes1980
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 06 bře 2014, 18:11
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od filipes1980 »

dtak ho mam vratit a koupit drazsi? nejakej tip? a co zkusit tam napojit budik na tlak pneumatik a zjistit jestli tech 2,5 je pravda a pak popripade resit zaseklou regulaci naklapeni lopatek?
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Fenix9555 píše::) hneď som vedel kde je pes zakopaný, 2x skúsenosť z lacnými tlakomermi :) ten tvoj je určite pokazený na voľnobehu nesmie ukazovať 0 !!! :)
Nevim jak tobě ale můj přídavnej budík mi ukazuje na volnoběh taky 0.
To by mě zajímalo komu to na volnoběh fouká 0.8 :)
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 12 dub 2014, 12:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fenix9555 »

natočím ti video, HTP a MPI benzín na voľnobehu 600 MPa 0.6 bar viem že je to benzín a toto diesel ale turbo netlačí na voľnobehu u dieslu
Naposledy upravil(a) Fenix9555 dne 21 dub 2014, 18:37, celkem upraveno 1 x.
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 12 dub 2014, 12:18
Odpovědi: 0

Re: re

Příspěvek od Fenix9555 »

filipes1980 píše:dtak ho mam vratit a koupit drazsi? nejakej tip? a co zkusit tam napojit budik na tlak pneumatik a zjistit jestli tech 2,5 je pravda a pak popripade resit zaseklou regulaci naklapeni lopatek?

to ešte nerob, kde si to zapojil ? tlakomer na pneumatiky nebude fungovať :D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nepřehánej....

800 MPa = 8 000 000 milibar

turbo tlačí kolem 2350milibarů v max požadavku na volnoběh počítej kolem 1100milibarů takže turbo netlačí.....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
filipes1980
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 06 bře 2014, 18:11
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od filipes1980 »

no mam to napojeny na tom hlinikovym dilu co je tam ta chcipaci klapka,bo co to je.je to pred egrem.
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Co tam máš za budík.měl by ukazovat 1.3-1.4 u serie cca dle budíku.to co ti píšou klucí je na vagu v měřenejch hodnotách a to neřeš.tam je to cca +1000 takže 1350+1000 takže by to ukazovalo 2350
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
filipes1980
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 06 bře 2014, 18:11
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od filipes1980 »

prosimte ten nejlevnejsi od TYPE-R takze takovej cinskej starline :-D ale jde mi o to jestli nebude v prdeli turbo,kdyz to hlasi tohleto....
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

pošli foto kde a jak to máš zapojené
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Kdyby ti to hodilo takovejhle tlak tak už je to dávno v nouzáku
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

[quote="krejča"] aj mne ukazuje budik nulu na voľnobeh. Veď turbo začína tlačiť pri určitých otáčkach nie?
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

kup budik vo vodarenskych potrebach za 150 kc , do 4 bar a uvidis kde ten tlak naozaj mas.. potom si kup diskotekovy budik na stalo...
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

vilozx6 píše:
krejča píše: aj mne ukazuje budik nulu na voľnobeh. Veď turbo začína tlačiť pri určitých otáčkach nie?
Jojo na volnoběh ho jentak neroztočíš na nějaký tlak.
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“