tlak turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 06 bře 2014, 18:11
re
dtak ho mam vratit a koupit drazsi? nejakej tip? a co zkusit tam napojit budik na tlak pneumatik a zjistit jestli tech 2,5 je pravda a pak popripade resit zaseklou regulaci naklapeni lopatek?
Nevim jak tobě ale můj přídavnej budík mi ukazuje na volnoběh taky 0.Fenix9555 píše:hneď som vedel kde je pes zakopaný, 2x skúsenosť z lacnými tlakomermi
ten tvoj je určite pokazený na voľnobehu nesmie ukazovať 0 !!!
To by mě zajímalo komu to na volnoběh fouká 0.8

SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
Re: re
filipes1980 píše:dtak ho mam vratit a koupit drazsi? nejakej tip? a co zkusit tam napojit budik na tlak pneumatik a zjistit jestli tech 2,5 je pravda a pak popripade resit zaseklou regulaci naklapeni lopatek?
to ešte nerob, kde si to zapojil ? tlakomer na pneumatiky nebude fungovať

nepřehánej....
800 MPa = 8 000 000 milibar
turbo tlačí kolem 2350milibarů v max požadavku na volnoběh počítej kolem 1100milibarů takže turbo netlačí.....
800 MPa = 8 000 000 milibar
turbo tlačí kolem 2350milibarů v max požadavku na volnoběh počítej kolem 1100milibarů takže turbo netlačí.....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 06 bře 2014, 18:11
re
no mam to napojeny na tom hlinikovym dilu co je tam ta chcipaci klapka,bo co to je.je to pred egrem.
Co tam máš za budík.měl by ukazovat 1.3-1.4 u serie cca dle budíku.to co ti píšou klucí je na vagu v měřenejch hodnotách a to neřeš.tam je to cca +1000 takže 1350+1000 takže by to ukazovalo 2350
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 06 bře 2014, 18:11
re
prosimte ten nejlevnejsi od TYPE-R takze takovej cinskej starline
ale jde mi o to jestli nebude v prdeli turbo,kdyz to hlasi tohleto....

[quote="krejča"] aj mne ukazuje budik nulu na voľnobeh. Veď turbo začína tlačiť pri určitých otáčkach nie?
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
vilozx6 píše:Jojo na volnoběh ho jentak neroztočíš na nějaký tlak.krejča píše: aj mne ukazuje budik nulu na voľnobeh. Veď turbo začína tlačiť pri určitých otáčkach nie?
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv