
https://www.youtube.com/watch?v=LkR7Tgj ... e=youtu.be
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Cím je to měřené..jaký program... Je to moc dobře udělanépicimuri píše:Video z mostu. Akorát jsem hned v prvním kole oddělal jednu přední pneu, a kvůli díře někde v sání mi ucházel vzduch. Jinak motor je série s poladěnou jednotkou. Snad pobaví
https://www.youtube.com/watch?v=LkR7Tgj ... e=youtu.be
Měl jsem půjčenej tenhle zázrak:dawe2706 píše:Cím je to měřené..jaký program... Je to moc dobře udělanépicimuri píše:Video z mostu. Akorát jsem hned v prvním kole oddělal jednu přední pneu, a kvůli díře někde v sání mi ucházel vzduch. Jinak motor je série s poladěnou jednotkou. Snad pobaví
https://www.youtube.com/watch?v=LkR7Tgj ... e=youtu.be
Na cokoladu pro zkouskuBueno píše:Jinak ta kabeláž už tam neni.. Je to říznutej svazek, co vede pod torpédem.. přehazuju komplet elektroinstalaci z druhýho auta.. Toho sedana měl snad nějakej dělník.. všechno je tam napojovaný přes čokoládu
co je to za turbo? Nejde to moc poznat, ale nejspis nejaka naklapecka velikosti 2556 nebo 2559?TheJaricek píše:tady další pokrok:
https://www.youtube.com/watch?v=plFDfCS ... e=youtu.be
na 2260 mi to prave moc nepripada, ale je fakt ze je asi urcena do jineho auta tak je jina nez z e60ky jak sem mel ja... Jinak co ta K27 jak se to roztaci a co to dokaze nafouknout?picimuri píše:Viděl bych to na GT2260V...
Hezky vám to piští. Ta moje k27 nepípně ani při dvou barech potvora
Je to hodně velký. kolem 3000ot 1bar, 3500 2bary. víc jsem nezkoušel. Zatím to nebylo potřeba.mev1 píše:na 2260 mi to prave moc nepripada, ale je fakt ze je asi urcena do jineho auta tak je jina nez z e60ky jak sem mel ja... Jinak co ta K27 jak se to roztaci a co to dokaze nafouknout?picimuri píše:Viděl bych to na GT2260V...
Hezky vám to piští. Ta moje k27 nepípně ani při dvou barech potvora
no ale jet to musi pekne, sice spodek mrtvy ale ve vysokych to bude mazec, ja uz chtel konecne vyzkouset ten muj novy setup, ale mam ventilove pruziny tak tvrde a navic mechanicke zdvihatka ze mi skocil retez nez se stacil natlakovat hydraulicky napinak a na nove hlave mi dostal jeden ventil kopanec pri startovani, nastesti jen jeden no... Ale hlava musi zase dolupicimuri píše:Je to hodně velký. kolem 3000ot 1bar, 3500 2bary. víc jsem nezkoušel. Zatím to nebylo potřeba.mev1 píše:na 2260 mi to prave moc nepripada, ale je fakt ze je asi urcena do jineho auta tak je jina nez z e60ky jak sem mel ja... Jinak co ta K27 jak se to roztaci a co to dokaze nafouknout?picimuri píše:Viděl bych to na GT2260V...
Hezky vám to piští. Ta moje k27 nepípně ani při dvou barech potvora
Ok, beru zpět.oldaf píše:Napínák je hydraulický, ta pružina tam je jen proto že když tam není tlak oleje aby to drželo aspoň trochu naplé. Pod to šoupě se tlačí olej.