Cukání v tahu 85 Kw PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
viktoska
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 04 úno 2014, 11:11
Odpovědi: 0

Cukání v tahu 85 Kw PD

Příspěvek od viktoska »

Cuká mi pašík asi tímto způsobem....1-2-3,krásně zatáhne,necuká.Jedu,otáčky se sníží pod 2000,přidám plnej a začne cukat.Párkrát zacuká,než se zase dostane do otáček a pak to přestane cukat.Když si dám záležet a přidávám pomalinku,necukne.Vstřiky přetěsněny.Už jsem to dával na VW forum,tak to chci zkusit ještě tady.Víc hlav víc ví... (LOL)
Odkaz na forum s hodnotami vagu.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=159&t=288219
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Kdysi mě takhle vyškolil činský tandem. Zkusil bych druhý. Na pašíkovi je to pěkná prace (crazy)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Fr3dys
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 31 říj 2013, 16:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Vibrace passat b5

Příspěvek od Fr3dys »

Čau mám stejný problém jako ty,už to řeším pár měsíců a pořád beze změn už mě to začíná docela sr.... bohužel zatím nikdo moc neporadil a koukám že tady se to taky příspěvkama nehemží..To cukání ti to delá i za studena nebo jenom když se motor ohřeje?
Passat B5 1.9 TDI 85kw PD :)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5689
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

dajte sem LOGy
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Fr3dys
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 31 říj 2013, 16:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Vibrace passat b5

Příspěvek od Fr3dys »

Passat B5 1.9 TDI 85kw PD :)
viktoska
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 04 úno 2014, 11:11
Odpovědi: 0

Cukání v tahu 85 Kw PD

Příspěvek od viktoska »

Dělá mi to i za studena.Moje logy jsou na začátku příspěvku.Jinak až budumít čas tak projdu hadice.Prý dost odchází a praská nějaké esíčko u turbíny.No každopádně pokud je netěsnost,tak to cuká.Znám z turba u benzínu.Prý to může dělat ojetá vačka ale to by to dávalo neustále blbě.Docela bych ocenil ještě pár poznatků ohledně chlazení paliva.Jestli by šlo vyhodit ten žebrovitej nesmysl co je na paliváku a dát tam klasickej palivák,třebas z AVF z rotačky.Prej to taky dost zlobívá.Já mám v nádrži čerpadlo,takže to tam tlačí ale prý to může podsávat a pak nemá motor papání.Nasvědčuje to nedostatku paliva v daný moment,kdy turbo tlačí vzduch.Momentek,prodleva.Jako když volá,hej,já tlačím,dej mi napít..a dostane jen srknout.Nalogoval jsem to právě v ideální chvíli.Nedělal jsem ale graf ale tabulku.
Fr3dys
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 31 říj 2013, 16:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

cukání passat b5

Příspěvek od Fr3dys »

Mě to právě za studena nic moc nedělá ale když se to ohřeje tak je to děs,hlavně když jedu v 5ti lidech,to dělá nejvíc.Mechoš mi radil že to budou vnitřní klouby na poloosách,prej když se ohřeje ta vazelína v kloubu tak už nevymezí tolik vůli a začne to dělat ale moc tomu nevěřím asi nezbude nic jinýho než je vyměnit a uvidí se.Jinak ten výměník nad palivovým filtrem je dost blbej taky se chystám ho odstranit,všude zbytečnejch tisíc hadic a stejně k hovnu. :)
Passat B5 1.9 TDI 85kw PD :)
viktoska
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 04 úno 2014, 11:11
Odpovědi: 0

Re: cukání passat b5

Příspěvek od viktoska »

Fr3dys píše:Mě to právě za studena nic moc nedělá ale když se to ohřeje tak je to děs,hlavně když jedu v 5ti lidech,to dělá nejvíc.Mechoš mi radil že to budou vnitřní klouby na poloosách,prej když se ohřeje ta vazelína v kloubu tak už nevymezí tolik vůli a začne to dělat ale moc tomu nevěřím asi nezbude nic jinýho než je vyměnit a uvidí se.Jinak ten výměník nad palivovým filtrem je dost blbej taky se chystám ho odstranit,všude zbytečnejch tisíc hadic a stejně k hovnu. :)
Na ty klouby zapomeň,podle mě je to nesmysl.Bavíme se o vynechávání motoru a ne o problému na nápravě.Spíš mě to přijde u některých rad až řešení problémů na hranici zoufalství.No,někdy se to dá pochopit.Problémem se zabýváme už tak dlouho,že zoufale hledáme a hledáme.Jako třebas odložené klíče,div ne v mrazáku nebo v kočičím kakáči (LOL) (rofl)
Až budu mít čas ,tak začnu laborovat.Každopádně svoje poznatky tu zveřejním.
Apropó,řešil jsem a vyřešil tříválcový chod u studeného motoru.Napružení kontaktů nepřineslo žádnou změnu.Vagína mi však jednou zaznamenala sporadickou chybu na 4válci.Blbě mi to i poránu chytalo.Přetěsnil jsem onen čtvrtý vstřik.Zaučoval jsem se na něm :) .Nějakou abnormalitu jsem na původním těsnění sice nezaznamenal ale po přetěsnění to začalo nejen dobře chytat ale přestalo to i kopat a jely všechny válce.Pak jsem asi za měsíc přetěsnil i ty tři zbylé vstřiky a modlil se aby to i přestalo cukat.Nestalo se.... :( Za to jsem namísto 225°nastavil na vstřikách jen 135°(nevím na co jsem zrovna myslel....)No a jel to projet./Pocukávalo ale jelo to jako tornádo.Moje roštěnka si to moc pochvalovala,protože ta jezdí jako drak.Vyhání pavouky z vejfuku.No a mě to pak jaksi docvaklo,tak jsem to asi po týdnu zase rozdělal a ubral ještě 90°.To její zklamání v očích..... :roll: No,říkám jí,než něco s tím odpálit,raději ubrat... :x :) :) :)
Fr3dys
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 31 říj 2013, 16:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

passat 85kw PD

Příspěvek od Fr3dys »

Tak problém vyřešen,u mě to bylo také netěsností toho nesmyslu nad palivovým filtrem teď už auto konečně necuká.
Passat B5 1.9 TDI 85kw PD :)
viktoska
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 04 úno 2014, 11:11
Odpovědi: 0

Re: passat 85kw PD

Příspěvek od viktoska »

Fr3dys píše:Tak problém vyřešen,u mě to bylo také netěsností toho nesmyslu nad palivovým filtrem teď už auto konečně necuká.
No super,čekám na téčko k paliváku a hned to udělám taky.
viktoska
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 04 úno 2014, 11:11
Odpovědi: 0

Cukání při zátahu

Příspěvek od viktoska »

Tak jsem to konečně vyřešil.Výměna TANDEMU (noteeth).Naučili jsme se s tím hopsalem jezdit tak,že nám to už ani nepřišlo.Náhodou jsem sehnal tandem za pouhých 700 peněz.Těsnění ve Ferodu za 200 peněz.Tak jsem to zkusil,jestli se moje tušení nemýlilo a....nemýlilo.Samozřejmě se významně snížila spotřeba,jelikož již není třeba držet pášu ve vyšších otáčkách.Krásně táhne a jede jak čert.Moje roštěnka si to moc pochvaluje 8).Za volantem je úplně slaďounká (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“