tam je to reálné

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
slovacek.milos píše:já furt nevím o co se jedná ale ten nadpis HDI TD bych řešil v jedličkově ústavu
tam je to reálné
smid28 píše:Zdravím, do ted sem jezdil s Peugeotem 205 1,8 grd na olej a bionaftu a žádný problém, ale nedávno mi jej známý rozštípal. Zvažuji koupi 406 nebo 306 v hdi nebo TD.. jak tyto motory přežijí vyfrit, MĚŘO nebo čistý olej( sluneč. atd) ?? Děkuji za odpověď
Slawek3 píše:To cerpadlo z 1,9td je naladeny a optimalizovany na potrubi na vstriky a na motor.oldaf píše:Jasně, že TD je v pohodě, čerpadlo bych řešil až lehne to co tam je.Nabastlíš tam třeba z nějaký 1,9td. Hlavně pokud by jsi chtěl jezdit s HDíčkem na olej tak jedině na dvounádrž, protože HDi má v nádrži podávací čerpadlo a to ti na olej stejně zdechne po chvilce.
Nejlepsi by bylo info nekoho kdo precerpadloval 2,1td na nejaky TD Bosch.
Utcite to bude mozny doladit na cokoliv ......ale da to hodne prace.
ja beham stale na cisty olej ked su mrazy tak to riedim 50L oleja a 10l nafty mam na sebou uz druhu zimu bez problemu. ako pisal kolega prve dve minuty kolisu otacky na volnobehu ale ked sa zohreje nepoznat roazdiel a mne sa zda ze to taha dost lepsie ako na naftu.kadlec31 píše:Mam 406 1,9 TD čerpadlo bosch Jezdím už rok a bez problémů 406 má vyhřívanej palivovej filtr. V létě jezdim jen na řepku první 2 min. mi kolísá volnoběh než se ohřeje motor a pak to jede stejně jako na naftu.
Dál jezdim ve Fiatu ducato 2,5 D - motor peugeot čerpadlo taky Bosch a taky jen na olej, jediná přestavba byla montáž delší naftové hadice z nádrže kterou jsem omotal kolem hadice vedoucí do chladiče a to celé jsem obalil do alobalu - taky jezdí bez problémů.
Peugeou 1,9 D - Bosch úplně bez úprav a předehřevu čistej olej najeto cca 50 000
Prostě Pežoťácký motory s Boschem snesou klidně i čistej olej.