Jde z PD vstřiku AG udelat AL
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jde z PD vstřiku AG udelat AL
Zdravím
Mám dotaz sehnal jsem zanovní hlavu i se vstřiky hodně málo jetou
Vstřiky jsou z BKC 77kw koncove AG
ja hlavu dám do passata AVF s AL
Kamarád ma velmi slusne trysky z AL kdyz dával větší
napadla mě myšlenka jestli jde přehozením špičky udělat z AG - AL
Mám dotaz sehnal jsem zanovní hlavu i se vstřiky hodně málo jetou
Vstřiky jsou z BKC 77kw koncove AG
ja hlavu dám do passata AVF s AL
Kamarád ma velmi slusne trysky z AL kdyz dával větší
napadla mě myšlenka jestli jde přehozením špičky udělat z AG - AL
Prave me zajma jak se lisi. Nekdo ze jsou jine magnety nekdo ze je to vse stejne.
Ze je jinej i pistek slysim poprve
Full tank U tebe asi Zalezi asi jestli je pouze dana al tryska a poladen na ni soft.
Ja mam avf s chipem od funa neco k 125kw tak aby to davalo
Proc to resim Delam hlavu na aute
mam komplet hlavu se vstriky z bkc oboji ma cca 8000km
minimalni vymackani sedla a zanovni vstrik
Kdyby to slo prehodit abych do tyhle sedel zas vratil jak tam byly v poradi tyhle jednotky vstriku nez moje vymackane AL s minimalne 235 000km na pocitadle. Ale jak to byva bezne plus nezname stoceni. Ja mel na vstrikach jeste tycinky. vyroba 11/2000.
Prehozeni je jasna vec ze se musi nechat nekde udelat DP nebo kamarad nekoho mel.
Ze je jinej i pistek slysim poprve
Full tank U tebe asi Zalezi asi jestli je pouze dana al tryska a poladen na ni soft.
Ja mam avf s chipem od funa neco k 125kw tak aby to davalo
Proc to resim Delam hlavu na aute
mam komplet hlavu se vstriky z bkc oboji ma cca 8000km
minimalni vymackani sedla a zanovni vstrik
Kdyby to slo prehodit abych do tyhle sedel zas vratil jak tam byly v poradi tyhle jednotky vstriku nez moje vymackane AL s minimalne 235 000km na pocitadle. Ale jak to byva bezne plus nezname stoceni. Ja mel na vstrikach jeste tycinky. vyroba 11/2000.
Prehozeni je jasna vec ze se musi nechat nekde udelat DP nebo kamarad nekoho mel.
Nech tam tome starý vstřiky a nic nehroť.neměl si s nimi problém...ty zánovní prodej a máš zaplacenou opravu hlavy..
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv
Daily-T4 mulťák acv
Tak jsem nakonec tento pokus udělal na AG vstrikach prehozene spicky z AL
hozene do meho passata avf
jsou v aute auto jezdi , jednotka si nestezuje , reakce na plyn je vyborná taha taky pekne.
Delal jsem celej motor takze nove pistní krouzky lagry srouby, zanovni hlava z O2 BKC i s tandemem BOSCH, nove turbo se stredem VB... , nove rozvody , klinak
rozvody nastavené na -0,5 - 0
na aute uz pred generalkou byl chip od TDI FUNa
zatim najeto cca 1000km
jediné auto na volnobebeh ukazuje spotrebu 1.2l
prumer byl 6,7l na ceste mezi C.B. - Plzen pri udrzovani otacek mezi 2000-3000 ot min
jinak ale auto spatne startuje teplé. pokud je studene vse na brnk. jakmile teple auto chcipnu uz se blbe startuje teplé auto sice hnet chyti ale na cca 700 ot ty drzi cca 3-4 s ale vetsinou chcipne az na nekolikatej pokus prejde na normalni volnobezne otacky
hodnoty pole 13 - 0,02 0,35 0,14 -0,37
pole 23 70 76 57 56
hozene do meho passata avf
jsou v aute auto jezdi , jednotka si nestezuje , reakce na plyn je vyborná taha taky pekne.
Delal jsem celej motor takze nove pistní krouzky lagry srouby, zanovni hlava z O2 BKC i s tandemem BOSCH, nove turbo se stredem VB... , nove rozvody , klinak
rozvody nastavené na -0,5 - 0
na aute uz pred generalkou byl chip od TDI FUNa
zatim najeto cca 1000km
jediné auto na volnobebeh ukazuje spotrebu 1.2l
prumer byl 6,7l na ceste mezi C.B. - Plzen pri udrzovani otacek mezi 2000-3000 ot min
jinak ale auto spatne startuje teplé. pokud je studene vse na brnk. jakmile teple auto chcipnu uz se blbe startuje teplé auto sice hnet chyti ale na cca 700 ot ty drzi cca 3-4 s ale vetsinou chcipne az na nekolikatej pokus prejde na normalni volnobezne otacky
hodnoty pole 13 - 0,02 0,35 0,14 -0,37
pole 23 70 76 57 56
Můžou bejt špatně složený vstřiky...až budeš v budějkách dej echo .dáme fato sraz a kouknem na to 
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv
Daily-T4 mulťák acv
cau Zdendo. urcite se ozvu do Plzne frcim dnes nejak navecer. ale ve stredu zpet.
spatne slozený bych nerekl mozna maj fakt jinej magnet
mozna se opravdu liší euro 3 a Euro 4 vstrik
mozna bude stacit poradne zajet.
a mozna dolatit sofwarove
ale divné je že studene chytne na drnc. ale teple dela drahoty.
jako zatah super sice jsi mel pravdu VB se nafukuje znatelne pomaleji
takze je to vlazne na rozjezd. a zatim tomu nedavam cocku takze nepretacim pres 3000 ale mezi 2000 -3000 taha dobre
jinak se uvidi jestli to bude fungovat nebo ne prinejhorsim nove gumicky a srouby za litra a vratim do auta svoje. i kdyz nerad
spatne slozený bych nerekl mozna maj fakt jinej magnet
mozna se opravdu liší euro 3 a Euro 4 vstrik
mozna bude stacit poradne zajet.
a mozna dolatit sofwarove
ale divné je že studene chytne na drnc. ale teple dela drahoty.
jako zatah super sice jsi mel pravdu VB se nafukuje znatelne pomaleji
takze je to vlazne na rozjezd. a zatim tomu nedavam cocku takze nepretacim pres 3000 ale mezi 2000 -3000 taha dobre
jinak se uvidi jestli to bude fungovat nebo ne prinejhorsim nove gumicky a srouby za litra a vratim do auta svoje. i kdyz nerad
Jasný dej echo.už jsme to taky tady řešili že to teplí nechytalo a byl problém v tom skládání vstřiku.nebo v tom magnetu to může být jak říkáš.je toho hodně.třeba i ten tandem.gumky...kouknem a pořešíme.až naladíš vb tak uvidíš jak poletí 
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv
Daily-T4 mulťák acv
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
nema ale ma jiny magnet a drobne zmeny ve strevech. Na vse se musi udelat sw aby to bylo koser. Ted jsme delal Boru kde byly vstriky z neceho jineho ,teple neslo natocit. Po predelani OKLadas píše:AL má jiný pístek
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Díky dobré vědětTDIfun píše:nema ale ma jiny magnet a drobne zmeny ve strevech. Na vse se musi udelat sw aby to bylo koser. Ted jsme delal Boru kde byly vstriky z neceho jineho ,teple neslo natocit. Po predelani OKLadas píše:AL má jiný pístek
Co bys doporucil vratil stare AL nebo preupravit sw. na tyhle malo jete AG
AL porad mam doma uz maj neco najezdeno ale slapali ok
trysky 150ky dane na AG sundaval kamarad od nekoho z nejakeho ARL co melo chip udajne k 200PS nez ho majitel rozmotal.potom je pul roku skladoval v nafte. nakonec prej precistene ultrazvukem
Jde o to jak to budou tyhle upravene AG zvladat pripadne i jeste nejakou kilowatku navic kdyz uz je tam i turbo s VB stredem.
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
AG vstrik neni problem ale obavam se tady te kombinace, stara tryska AL, nikdo nevi co se s tim delalo. Evidentne nema palivo kdyz chce tolik nafty na volnobeh, spis bych videl velky problem v tryskach. Tezko radit. Aby to pak nebylo cele dodrbane.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg