Jde z PD vstřiku AG udelat AL

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomtva
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 01 dub 2014, 21:25
Odpovědi: 0

Jde z PD vstřiku AG udelat AL

Příspěvek od tomtva »

Zdravím

Mám dotaz sehnal jsem zanovní hlavu i se vstřiky hodně málo jetou

Vstřiky jsou z BKC 77kw koncove AG

ja hlavu dám do passata AVF s AL

Kamarád ma velmi slusne trysky z AL kdyz dával větší

napadla mě myšlenka jestli jde přehozením špičky udělat z AG - AL
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

myslim si ze to pujde, ale musis to nechat prehodit nekde kde to delaji. Sam mam na 77kw vstrikach AL trisky
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

myslím, že to "nepůjde", AG maj jiný magnety, je to jako BA, nebude to chodit korektně, navíc nejsem si jistej, ale myslím, že AG maj i menší průměr pístku
tomtva
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 01 dub 2014, 21:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomtva »

Prave me zajma jak se lisi. Nekdo ze jsou jine magnety nekdo ze je to vse stejne.
Ze je jinej i pistek slysim poprve

Full tank U tebe asi Zalezi asi jestli je pouze dana al tryska a poladen na ni soft.
Ja mam avf s chipem od funa neco k 125kw tak aby to davalo
Proc to resim Delam hlavu na aute
mam komplet hlavu se vstriky z bkc oboji ma cca 8000km
minimalni vymackani sedla a zanovni vstrik

Kdyby to slo prehodit abych do tyhle sedel zas vratil jak tam byly v poradi tyhle jednotky vstriku nez moje vymackane AL s minimalne 235 000km na pocitadle. Ale jak to byva bezne plus nezname stoceni. Ja mel na vstrikach jeste tycinky. vyroba 11/2000.

Prehozeni je jasna vec ze se musi nechat nekde udelat DP nebo kamarad nekoho mel.
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Nech tam tome starý vstřiky a nic nehroť.neměl si s nimi problém...ty zánovní prodej a máš zaplacenou opravu hlavy..
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
tomtva
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 01 dub 2014, 21:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomtva »

Tak jsem nakonec tento pokus udělal na AG vstrikach prehozene spicky z AL

hozene do meho passata avf

jsou v aute auto jezdi , jednotka si nestezuje , reakce na plyn je vyborná taha taky pekne.

Delal jsem celej motor takze nove pistní krouzky lagry srouby, zanovni hlava z O2 BKC i s tandemem BOSCH, nove turbo se stredem VB... , nove rozvody , klinak

rozvody nastavené na -0,5 - 0

na aute uz pred generalkou byl chip od TDI FUNa

zatim najeto cca 1000km

jediné auto na volnobebeh ukazuje spotrebu 1.2l
prumer byl 6,7l na ceste mezi C.B. - Plzen pri udrzovani otacek mezi 2000-3000 ot min

jinak ale auto spatne startuje teplé. pokud je studene vse na brnk. jakmile teple auto chcipnu uz se blbe startuje teplé auto sice hnet chyti ale na cca 700 ot ty drzi cca 3-4 s ale vetsinou chcipne az na nekolikatej pokus prejde na normalni volnobezne otacky


hodnoty pole 13 - 0,02 0,35 0,14 -0,37
pole 23 70 76 57 56
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Můžou bejt špatně složený vstřiky...až budeš v budějkách dej echo .dáme fato sraz a kouknem na to :punk:
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
tomtva
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 01 dub 2014, 21:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomtva »

cau Zdendo. urcite se ozvu do Plzne frcim dnes nejak navecer. ale ve stredu zpet.

spatne slozený bych nerekl mozna maj fakt jinej magnet

mozna se opravdu liší euro 3 a Euro 4 vstrik
mozna bude stacit poradne zajet.
a mozna dolatit sofwarove

ale divné je že studene chytne na drnc. ale teple dela drahoty.
jako zatah super sice jsi mel pravdu VB se nafukuje znatelne pomaleji

takze je to vlazne na rozjezd. a zatim tomu nedavam cocku takze nepretacim pres 3000 ale mezi 2000 -3000 taha dobre

jinak se uvidi jestli to bude fungovat nebo ne prinejhorsim nove gumicky a srouby za litra a vratim do auta svoje. i kdyz nerad
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Jasný dej echo.už jsme to taky tady řešili že to teplí nechytalo a byl problém v tom skládání vstřiku.nebo v tom magnetu to může být jak říkáš.je toho hodně.třeba i ten tandem.gumky...kouknem a pořešíme.až naladíš vb tak uvidíš jak poletí 8)
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

AL má jiný pístek
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Tak jsme doma ;)
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Ladas píše:AL má jiný pístek
nema ale ma jiny magnet a drobne zmeny ve strevech. Na vse se musi udelat sw aby to bylo koser. Ted jsme delal Boru kde byly vstriky z neceho jineho ,teple neslo natocit. Po predelani OK
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
tomtva
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 01 dub 2014, 21:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomtva »

TDIfun píše:
Ladas píše:AL má jiný pístek
nema ale ma jiny magnet a drobne zmeny ve strevech. Na vse se musi udelat sw aby to bylo koser. Ted jsme delal Boru kde byly vstriky z neceho jineho ,teple neslo natocit. Po predelani OK
Díky dobré vědět

Co bys doporucil vratil stare AL nebo preupravit sw. na tyhle malo jete AG
AL porad mam doma uz maj neco najezdeno ale slapali ok

trysky 150ky dane na AG sundaval kamarad od nekoho z nejakeho ARL co melo chip udajne k 200PS nez ho majitel rozmotal.potom je pul roku skladoval v nafte. nakonec prej precistene ultrazvukem

Jde o to jak to budou tyhle upravene AG zvladat pripadne i jeste nejakou kilowatku navic kdyz uz je tam i turbo s VB stredem.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

AG vstrik neni problem ale obavam se tady te kombinace, stara tryska AL, nikdo nevi co se s tim delalo. Evidentne nema palivo kdyz chce tolik nafty na volnobeh, spis bych videl velky problem v tryskach. Tezko radit. Aby to pak nebylo cele dodrbane.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

je to těma magnetama, proto to ukazuje tolik na volnoběh, i ten teplej start, už jsem to řešil ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“