Ja spis tedy taky vsazim na magnet
Projev pri startu i kdyz udelas prasarnu ze vytocim motor na 3000 vypnu klicek a hned znovu zapnu motor naskoci na 700 ot tam 3s drzi a potom nahodi neco kolem 900 ot
kdyz startujes teplej tak proste jednotka nestihne opravu mnostvi a chcipne motor
studenej motor ma vetsi davku takze chyta proto potom ok
Spotreba 1.2l volnobeh si podle me pouze mysli jednotka.
Potom motor bezi uplne korektne okamzita reakce na plyn. Netrha proste jede pekne.
Jde z PD vstřiku AG udelat AL
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
to jo to se da upravit ale aby to tak bylo, uz jsme se x krat setkal s popravenou tryskou, aktivniho cistice ocelovym kartacem aby prodal ciste trysky.Huml píše:je to těma magnetama, proto to ukazuje tolik na volnoběh, i ten teplej start, už jsem to řešil
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg