Start/Stop magnet

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Maradona18
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 25 pro 2010, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Radostice

Start/Stop magnet

Příspěvek od Maradona18 »

Zdravím hoši :)
VW Golf 4 1,9 tdi 66kw nejde nastartovat,,motor točí,ale nenaskočí...nafta jde,co jsem se díval povolením vstřiků,ale za boha nechce naskočit.
Prej by to měl být udajně problém v magnetu na čerpadle (mosaznej),když na něj přivedu + cvaká a je funkční,ale auto stejně nenaskočí.
(wallbash)
Ani chcípací klapka není seknutá,má volnej pohyb a jde krásně,což už nevím čím to bude.
Nevíte někdo čím by to mohlo bejt,jsem na prášky
(wallbash) (wallbash)
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Auto neštartuje po nejakej oprave,alebo zhaslo samé.
Maradona18
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 25 pro 2010, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Radostice

Příspěvek od Maradona18 »

včera fungoval v pohodě,startovalo na brnk,ráno jsem měl jet pryč a už to nešlo. :?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

problikne ti po zapnutí klíčku žhavení ? relé 109 je OK?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Maradona18
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 25 pro 2010, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Radostice

Příspěvek od Maradona18 »

Tak problém vyřešen,magnet po přívodu + kablu cvaká že je funkční,ale nastartuju jen když ho propojím na přímo s baterkou,takže je někde hryzlej kábl a musím mít ted magnet napojenej napřímo.
:D
Aso bude potřeba vytáhnout kábl od magnetu a celej ho vyměnit,ale obávám se že to pujde do nějakého svazku (wallbash)
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Start/Stop magnet

Příspěvek od vynecht »

Jde rovnou do ŘJ. U Octávky po face na T40a/120 (u starších na T28a/77) černobílý 1,0 mm a jde z pinu 8 destipinu u čerpadla
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Maradona18
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 25 pro 2010, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Radostice

Příspěvek od Maradona18 »

Tak záhada rozluštěna... tím,že natáhnu kábl na přímo od magnetu k plus baterky,vyruším immo,odpojím turbo,nastartuju a nechám ho tam,tak turbo netlačí a klíčkem motor nevypnu!
Necham motor brblat,oddělám kábl od baterky a magnetu,aktivuju immo,turbo je pak opět funkční..tlačí,vše ok.
Jak to immo vypnout nebo vyrušit uplně,aniž bych musel furt dávat kábl? (wallbash)
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

To záleží, co tam máš za řídící jednotku motoru. Ale obecně immo vypnout lze.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Maradona18
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 25 pro 2010, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Radostice

Příspěvek od Maradona18 »

ja už tomu absolutně nerozumím,snad jedině zkusit vyměnit ten magnet i s přívodem káblu a doufat,že je někde načlej nebo už netuším. :?
Maradona18
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 25 pro 2010, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Radostice

Příspěvek od Maradona18 »

Maradona18 píše:ja už tomu absolutně nerozumím,snad jedině zkusit vyměnit ten magnet i s přívodem káblu a doufat,že je někde načlej nebo už netuším. :?
Ted jsem dočetl na jiných forech,že by to mohlo být Rele 109.
Co myslíte? :)
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

přečti si co ti psal ladas :D
Maradona18
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 25 pro 2010, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Radostice

Příspěvek od Maradona18 »

tak to jsem nějak přeskočil :D,ale jak říkáte,je to relé 109 (LOL)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

klasika
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

jo to se stalo známemu na sdi dojel na pumpu natankoval a už neodjel :D :D
spirála vůbec neproblikla ko relé 109 z ničeho nic ;)
Seat toledo rv04 66kw rotačka
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

taky se mi stalo loni, jen jsem si zaskočil koupit dobrou vodu a přímo před vchodem na benzínku jsem vyndaval rele abych proškrábl kontakt, protože jako na potvoru jsem měl auto po tepování a všechno z něj vyházený doma. Naštěstí jsem do auta hodil aspoň gola sadu. Pohledy lidí byly zajímavý když chodili kolem mě :-)
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“