alarm

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5673
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

alarm

Příspěvek od ROMEK »

pri montazi alarmu na octavku 2004 sem narazil na problem pripojeni dverovych spinacu nemohel sem najit kable od dvernych spinacu na RJ komfortu nasel sem len kabel na soferove dvera ale dalsi dvera nic nevite nekdo helfnut alebo farby kablov dikes
Beck5
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 09 črc 2007, 11:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Beck5 »

To by som ties rad vedel
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Také jsem se o to pokoušel a nakonec to připojuji na vnitřní osvětlení. Má to výhodu,že alarm spustí poplach už při odemčení,ale nefunguje funkce znovuuzamčení.
Beck5
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 09 črc 2007, 11:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Beck5 »

Vsak prave o to ide ze ked odomknes dilkovym automaticky sa ti rozsvieti svetlo a je to v tahu
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Beck5 píše:Vsak prave o to ide ze ked odomknes dilkovym automaticky sa ti rozsvieti svetlo a je to v tahu
Dálkovým od alarmu to odemkne a rovnou se rozsvítí svetlo. To je ok né.
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Připojuji takto i alarmy ovládané orig dálkou a také to funguje bez problémů.
Beck5
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 09 črc 2007, 11:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Beck5 »

No nie je to ok lebo automaticky sa ti vipne znovu zapnutie alarmu pokial by si do 30 sek. neotvoril dvere (wallbash) (wallbash) (wallbash)
Audi A3 (8V) 2.0 TDi 110 kW, DSG
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Beck5 píše:No nie je to ok lebo automaticky sa ti vipne znovu zapnutie alarmu pokial by si do 30 sek. neotvoril dvere (wallbash) (wallbash) (wallbash)
To jsem psal jako nevýhodu,ale zákazníkum tuto funkci neaktivuji,bo se několikrát stalo, že při "spolehlivosti" spínačů dveří po otevření spínač nesepnul a auto s klíčema uvnitř se zamklo.Na mém autě se mi to stalo také.
Beck5
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 09 črc 2007, 11:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Beck5 »

No ja som to montoval na boru a ten dotycne to chce mat aktyvne a neviem si stym dat radi (wallbash) (wallbash) (wallbash) lebo obcas samu stane ze odomkne auto zazvoni mu telefon musisa vrati do kanclu a auto otvorene
Audi A3 (8V) 2.0 TDi 110 kW, DSG
laurin.clement
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 30 led 2006, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od laurin.clement »

Zde je něco podobného zda ti to pomůže neví já jsem to tak vyřešil a je to funkční.Nevím jaký používáš alarma,ale já používvám Jablotron a od nich se dá koupit i přímo ten oddělovací blok na jednotlivé dveře. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... in+clement
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
radozuscak
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 01 bře 2007, 15:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od radozuscak »

musiš tam dat na každy vstup dve diody a pripaja sa to na konfortku ak potrebuješ zapojenie najdeš ho na strankach JABLOTRONU
sae69
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 14 črc 2007, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sae69 »

Diody sa dávali na Fabie a Octavie I. Novsie VW group auta uz maju komunikaciu po jednim kábli tzv. CAN-BUS. V každých dverách máš RJ ktorá Ti komunikuje s ostatnými, napr.: keď zamkneš vodičove dvere a podržíš dlhšie kľúč v polohe zamknutia, zavrú sa Ti všetky okná.
V zámke dverí je spínač, ktorý dá povel tejto RJ dverí, že sú zavreté. Tá potom vyšle tým jediným CAN-BUS káblom signál RJ osvetlenia na zhasnutie (zapálenie) vnútorného osvetlenia....
Ak budete mať takéto autá, kupujte do nich alarmy s CAN-BUS vývodom. Sú ešte pomerne drahé, ale spoľahlivo vyriešiť problém signalizácie otvorených dverí starým alarmom nevyriešite (alebo len za cenu veľkej pracnosti.)
Opatrnosti a makových pirohov nikdy nie je dosť :)
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

sae69 píše:Diody sa dávali na Fabie a Octavie I. Novsie VW group auta uz maju komunikaciu po jednim kábli tzv. CAN-BUS. V každých dverách máš RJ ktorá Ti komunikuje s ostatnými, napr.: keď zamkneš vodičove dvere a podržíš dlhšie kľúč v polohe zamknutia, zavrú sa Ti všetky okná.
V zámke dverí je spínač, ktorý dá povel tejto RJ dverí, že sú zavreté. Tá potom vyšle tým jediným CAN-BUS káblom signál RJ osvetlenia na zhasnutie (zapálenie) vnútorného osvetlenia....
Ak budete mať takéto autá, kupujte do nich alarmy s CAN-BUS vývodom. Sú ešte pomerne drahé, ale spoľahlivo vyriešiť problém signalizácie otvorených dverí starým alarmom nevyriešite (alebo len za cenu veľkej pracnosti.)
1.Fabia a Octavia od 5/2001 a vyssie ma CAN BUS
2.novsie fabie maju vo dverach LIN ale neni problem
3.CAN BUSovy alarm nie je vobec drahy. zalezi na tom co je podla teba drahe (META, Cobra,) aleb Magicar s alebo bez dialkoveho startu
4.zalezi aj na tom ci ma auto originalne DO. ak ma davam can bus alarm. ak nema tak klasika a do fabie diodovy modul fabia
5. dotahovanie okien takisto nie je problem
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

na octaviach do 5/2001 myslim treba tahat kablik zo vsetkych dveri priamo od spinacov v zamku a potom ide nastavit funkcia auto rearm. ak to zakaznik ziada a plati neni problem ani to :D
Filda
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 11 dub 2007, 06:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Filda »

To už byl canbus od roku 2001???
Magicar je canový alarm???
Kevino nekecáš takhle náhodou malinko? :D
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“