alarm
Moderátoři: šulda, Moderátoři
alarm
pri montazi alarmu na octavku 2004 sem narazil na problem pripojeni dverovych spinacu nemohel sem najit kable od dvernych spinacu na RJ komfortu nasel sem len kabel na soferove dvera ale dalsi dvera nic nevite nekdo helfnut alebo farby kablov dikes
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
To jsem psal jako nevýhodu,ale zákazníkum tuto funkci neaktivuji,bo se několikrát stalo, že při "spolehlivosti" spínačů dveří po otevření spínač nesepnul a auto s klíčema uvnitř se zamklo.Na mém autě se mi to stalo také.Beck5 píše:No nie je to ok lebo automaticky sa ti vipne znovu zapnutie alarmu pokial by si do 30 sek. neotvoril dvere![]()
![]()
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 225
- Registrován: 30 led 2006, 11:59
- Bydliště: Brno
Zde je něco podobného zda ti to pomůže neví já jsem to tak vyřešil a je to funkční.Nevím jaký používáš alarma,ale já používvám Jablotron a od nich se dá koupit i přímo ten oddělovací blok na jednotlivé dveře. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... in+clement
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 01 bře 2007, 15:43
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 14 črc 2007, 20:35
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Diody sa dávali na Fabie a Octavie I. Novsie VW group auta uz maju komunikaciu po jednim kábli tzv. CAN-BUS. V každých dverách máš RJ ktorá Ti komunikuje s ostatnými, napr.: keď zamkneš vodičove dvere a podržíš dlhšie kľúč v polohe zamknutia, zavrú sa Ti všetky okná.
V zámke dverí je spínač, ktorý dá povel tejto RJ dverí, že sú zavreté. Tá potom vyšle tým jediným CAN-BUS káblom signál RJ osvetlenia na zhasnutie (zapálenie) vnútorného osvetlenia....
Ak budete mať takéto autá, kupujte do nich alarmy s CAN-BUS vývodom. Sú ešte pomerne drahé, ale spoľahlivo vyriešiť problém signalizácie otvorených dverí starým alarmom nevyriešite (alebo len za cenu veľkej pracnosti.)
V zámke dverí je spínač, ktorý dá povel tejto RJ dverí, že sú zavreté. Tá potom vyšle tým jediným CAN-BUS káblom signál RJ osvetlenia na zhasnutie (zapálenie) vnútorného osvetlenia....
Ak budete mať takéto autá, kupujte do nich alarmy s CAN-BUS vývodom. Sú ešte pomerne drahé, ale spoľahlivo vyriešiť problém signalizácie otvorených dverí starým alarmom nevyriešite (alebo len za cenu veľkej pracnosti.)
Opatrnosti a makových pirohov nikdy nie je dosť 

1.Fabia a Octavia od 5/2001 a vyssie ma CAN BUSsae69 píše:Diody sa dávali na Fabie a Octavie I. Novsie VW group auta uz maju komunikaciu po jednim kábli tzv. CAN-BUS. V každých dverách máš RJ ktorá Ti komunikuje s ostatnými, napr.: keď zamkneš vodičove dvere a podržíš dlhšie kľúč v polohe zamknutia, zavrú sa Ti všetky okná.
V zámke dverí je spínač, ktorý dá povel tejto RJ dverí, že sú zavreté. Tá potom vyšle tým jediným CAN-BUS káblom signál RJ osvetlenia na zhasnutie (zapálenie) vnútorného osvetlenia....
Ak budete mať takéto autá, kupujte do nich alarmy s CAN-BUS vývodom. Sú ešte pomerne drahé, ale spoľahlivo vyriešiť problém signalizácie otvorených dverí starým alarmom nevyriešite (alebo len za cenu veľkej pracnosti.)
2.novsie fabie maju vo dverach LIN ale neni problem
3.CAN BUSovy alarm nie je vobec drahy. zalezi na tom co je podla teba drahe (META, Cobra,) aleb Magicar s alebo bez dialkoveho startu
4.zalezi aj na tom ci ma auto originalne DO. ak ma davam can bus alarm. ak nema tak klasika a do fabie diodovy modul fabia
5. dotahovanie okien takisto nie je problem