Tahlo turba nastaveni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

frigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 11 úno 2014, 21:10
Odpovědi: 0

Tahlo turba nastaveni

Příspěvek od frigo »

Zdravim panove dnes jsem s kamaradem menil vyrezlou banku na turbu.
Tahlo jsem nastavil na predpeti 1mm, ale spodek je mrtvej a ve 2000 to zacne rvat do sedacky.
Pokud tahlo trochu pokratim zhruba na predpeti 0 tak ten vyraznej turboefekt neni tak citelnej, ale zase mi prijde ze to tolik netahne.
Auto nepada do nouze, neni ani nijak vyraznej prefuk, zadnej problem ve vysokejch otackach jen ten spodek.
Otazka mam jeste prodluzovat nebo zkracovat.
Log 4 rovina bohuzel nebyla dlouha na rozjeti do vysokejch otacek.
http://leteckaposta.cz/687463118
Log 3 mirnej kopec
http://leteckaposta.cz/959579282
Motor ASV a ma udelanej soft namereno 140ps a 300nm
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Máš tam na 4ku 2,5 sekundy prodlevu, než nafoukne, ale to je v normě, na to že je to z 1260 ot. V těchto otáčkách je malá prodleva normální.
Na 3ku 1,5 sekundy ze 1360 ot.
Možná by mohla být menší, ale bez prodlevy to v těchto otáčkách nepůjde.

Logy jsou dělány s předpětím 1 mm, nebo 0 mm???

Jinak regulace je v pořádku.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
krepy
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 05 črc 2010, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od krepy »

gigidpietro píše:Máš tam na 4ku 2,5 sekundy prodlevu, než nafoukne, ale to je v normě, na to že je to z 1260 ot. V těchto otáčkách je malá prodleva normální.
Na 3ku 1,5 sekundy ze 1360 ot.
Možná by mohla být menší, ale bez prodlevy to v těchto otáčkách nepůjde.

Logy jsou dělány s předpětím 1 mm, nebo 0 mm???

Jinak regulace je v pořádku.



zdravim mohol by som ta aj ja poprosit o kontrolu logu dakujem
http://uloz.to/xZMPR9QT/log-01-001-003-011-csv
VW GOLF IV TDI 1.9 81kw 1999
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

krepy, u Tebe to vypadá na špatnou váhu vzduchu, zkus ještě lognout kanály 3,8,11.
Nebo to může dělat EGR který nedovírá.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
frigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 11 úno 2014, 21:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od frigo »

Logy jsou s predpetim 0
Je to takovej kompromis sice to ve 2000 nezarve do sedacky, ale je lepsi spodek.
Pokud to dam na 1mm tak je to naopak horsi spodek lepsi ve 2tis.
Tak se radsi ptam jestli jeste ladit nebo nechat.
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

To už je na Tobě, je to v normě.
Jinak má být předpětí 1 mm, ale když píšeš, že je to horší, tak to můžeš i nechat. A nebo dát předpětí 1 mm a upravit délku táhla.

Zkus ještě s tím nulovým předpětím nalogovat od 1700 ot a
od 2000 ot, schválně jaký tam bude přefuk.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
frigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 11 úno 2014, 21:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od frigo »

Ok v patek se k tomu asi dostanem tak to sem pak hodim ;)
krepy
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 05 črc 2010, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od krepy »

gigidpietro píše:krepy, u Tebe to vypadá na špatnou váhu vzduchu, zkus ještě lognout kanály 3,8,11.
Nebo to může dělat EGR který nedovírá.
diky pozriem inac vaha je tam pierburg a ma 2 roky a mastna bola ako svina a pozriem aj egr.popripade skusim diodu bav 21 ako to pojde
VW GOLF IV TDI 1.9 81kw 1999
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

jj s diodou víš hned na čem jsi.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
frigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 11 úno 2014, 21:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od frigo »

Tak po dnesnim opetovnem laborovanim s tahlem nastaveni predpeti 0-0,5mm tezko se to odhaduje.
Uz je to celkem pouzitelny i v nizkych otackach.

Log 3jka do kopce s prerazenim na 4
http://leteckaposta.cz/830794422

Log 4rka od 1600 do mirneho kopce.
http://leteckaposta.cz/549730938

Log 3jka od 2000 mirny kopec.
http://leteckaposta.cz/231639875

Log 3jka od 1700 mirny kopec.
http://leteckaposta.cz/207184111

Asi to tak nechame je to nejpouzitelnejsi nastaveni.
Lepsi dole a bez toho kopance ve 2000tis.
Uživatelský avatar
matias99
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 01 dub 2009, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: blízko Trenčína

turbo

Příspěvek od matias99 »

Tak turbo vycistene.... vypodlozene.. a novy podtlakovy regulator pretoze ten stary bol uplne rosypany....
prikladam logy po vymene len neviem kolko mam nastavit tu dlzku hriadelky na tom regulatore.... prvy log 01 je tycka regulatora naplno roztiahnuta a log 02 je tycka regulatora pritiahnuta o par milimetrov... ako to ma byt spravne? diik

http://ulozto.sk/xGkaMEVn/t-rar
:)
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

když vypodložíš turbo tak bude horší náběh turba v nízkých otáčkách
Uživatelský avatar
matias99
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 01 dub 2009, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: blízko Trenčína

Příspěvek od matias99 »

jo to som si vsimol v logu ze nabeh je horsi.... zrovna sa to az pri 2000 otackach.... da sa to nejakodoladit aby to zaberalo aj v nizsich otackach?
:)
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4860
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

já jsem se s tím dlouho zabýval a nakonec jsem musel válečky nechat zmenšit z 0,15 na 0,1mm ale při mých pokusech se zlepšil spodek pootočením červíka proti směru ručiček o půl až celou otáčku...tak jedině zkus červíka
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

na červíka bych nešahal utíká to kolem lopatek naklápění jedině zmenšit podložky na 0,10 nebo je dát pryč a nebo to nechat a ono se to časem vyplní sazema a tím i utěsní.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“