
nefunkcni klima passat 2002
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problém mám také
Ahoj... Tak já se přidám. Mám také problém s klimatizací je naplněná, když ji pustím tak trubky jsou ledové, kompresor sepne, větrák je nový(ale nesepne), pojistka v pořádku, ale vzduch fouká pořád teplý.... a teď babo raď.
Nevím si rady
Nevím si rady
Za jízdy to taky nechladí?Jde o to že pokud nesepne ventilátor tak se medium rychle ohřeje stoupne tlak a tlakoví spínač ti to vypne a klima nechladí.Pokud dáš ventilátor napřímo a přesto klima nechladí tak máš problém ještě jinde a je zapotřebí sledovat tlak v nízkotlaké a vysokotlaké větvi a sledovat zda nemáš přicpaný sistém nebo problém v čidlech výdechu případně samotná klapka která se nenastaví.Nenapsal jsi co je to za auto?
Klima vůbec nezačne chladit. Je to passat B5.5 r.v. 2002, 1.9di 74kw.
Jinak jsem to měl v servisu (záleží ale na tom jestli jim mohu věřit) a oni mi měli zkontrolovat průchodnost systémua naplnění. Je to prý v pořádku. Ještě jen menší postřeh - když jsem byl klimatizaci naplnit (byl to jiný servis) a byla úplně plná a stále připojená na přístroj plnění(ten už dokončil proces) tak jsem nastartoval a pustil klimu - ta krásně začala chladit a po chvíli vypla a pak zase začala a tak pořád dokola(je mi jasné že to bylo tím větrákem). Poté mi klimu vypustili a objednali do servisu kde mi právě zkoušeli průchodnost a od té doby klima vůbec nechladí
Jinak jsem to měl v servisu (záleží ale na tom jestli jim mohu věřit) a oni mi měli zkontrolovat průchodnost systémua naplnění. Je to prý v pořádku. Ještě jen menší postřeh - když jsem byl klimatizaci naplnit (byl to jiný servis) a byla úplně plná a stále připojená na přístroj plnění(ten už dokončil proces) tak jsem nastartoval a pustil klimu - ta krásně začala chladit a po chvíli vypla a pak zase začala a tak pořád dokola(je mi jasné že to bylo tím větrákem). Poté mi klimu vypustili a objednali do servisu kde mi právě zkoušeli průchodnost a od té doby klima vůbec nechladí

Tak jsem kousek dál. Spojil jsem (čidlo) spínač klimatizace na tvrdo jak se píše na první straně a větrák se rozjel. Trubky klima se nezahřívali jako před tím a jedna je krásně ledová. Bohužel j venku 17 stupňů tak těžko říct jestli tam byl nějakej rozdíl mezi ekon a auto. Přišlo mi že ano. Tak právě objednávám toto čidlo a uvidíme.
Mám podobný problém, climatronic mi prestal spínať kompresor.
Auto Golf IV..kompresor ma 5rokov a najazdenych 70 tisic z toho tak 1/3 bezal.
Spojku nespína, ale ked ju natvrdo pripojim na +- tak zopne. Myslel som, ze mi ušiel tlak, ale po napojeni mal okruh mierne nižší tlak. Skúsili sme ju dotlakovat a potom pri vyssom tlaku kompresor vypustil cez pretlakový ventil to co sme tam dali.
včera som vymenil tlakové čidlo za druhé, a aj Climatronik som vymenil z oktavie 1 a nespína aj tak. Moj climatronik spímanal klímu v oktavii, tak som vylucil, moznost ze je RJ zlá.
Pocas jazdy mi obcas zopne klimu na par sekund. a taktiez mi obcas zopne spojku ak robím test akcnych clenov.
keď som porovnával merané hodnoty tak rozdiely v mojom vs oktavia boli v:
Kanal 1 1policko 5vs0 2p. 0vs1
Kanal 2 1policko 109vs74 2p. 108vs75
Kanal 3 1policko 131vs47 2p. 130vs48
Kanal 8 1policko 0,00vs5,55V 0,28vs5,50V
Auto Golf IV..kompresor ma 5rokov a najazdenych 70 tisic z toho tak 1/3 bezal.
Spojku nespína, ale ked ju natvrdo pripojim na +- tak zopne. Myslel som, ze mi ušiel tlak, ale po napojeni mal okruh mierne nižší tlak. Skúsili sme ju dotlakovat a potom pri vyssom tlaku kompresor vypustil cez pretlakový ventil to co sme tam dali.
včera som vymenil tlakové čidlo za druhé, a aj Climatronik som vymenil z oktavie 1 a nespína aj tak. Moj climatronik spímanal klímu v oktavii, tak som vylucil, moznost ze je RJ zlá.
Pocas jazdy mi obcas zopne klimu na par sekund. a taktiez mi obcas zopne spojku ak robím test akcnych clenov.
keď som porovnával merané hodnoty tak rozdiely v mojom vs oktavia boli v:
Kanal 1 1policko 5vs0 2p. 0vs1
Kanal 2 1policko 109vs74 2p. 108vs75
Kanal 3 1policko 131vs47 2p. 130vs48
Kanal 8 1policko 0,00vs5,55V 0,28vs5,50V
GOLF IV, r.v. 1999, 1.9tdi 81kw AHF
Lada 2102, r.v. 1977, 1,2
Lada 2102, r.v. 1977, 1,2
Ako casto je pokazena krabicka 1J0 919 506 H? co ovlada ventilatory a spina kompresor?
meral som piny a do tej krabicky mi ide 12V na cierny kabel s modrym pasikom a oranzovy s cervenym pasikom. A po zapojení mi uz nejde do spojky 12V
Dá sa to rozobrat a nejako vycistit, skontrolovat?
meral som piny a do tej krabicky mi ide 12V na cierny kabel s modrym pasikom a oranzovy s cervenym pasikom. A po zapojení mi uz nejde do spojky 12V
Dá sa to rozobrat a nejako vycistit, skontrolovat?
GOLF IV, r.v. 1999, 1.9tdi 81kw AHF
Lada 2102, r.v. 1977, 1,2
Lada 2102, r.v. 1977, 1,2
VYRIEŠENÉ,
Keď som si opisoval piny, tak som si všimol pretrhnutý drôtik čierny s bielym pásikom na teplotnom čidle, cez ktoré ide voda do chladiča.
To vysvetľuje, prečo mi to chvíľami ešte išlo a nešlo, lebo to držalo na izolácii.
Prečo nájdem takúto blbosť,keď rozoberiem x tisíc veci.
Keď som si opisoval piny, tak som si všimol pretrhnutý drôtik čierny s bielym pásikom na teplotnom čidle, cez ktoré ide voda do chladiča.
To vysvetľuje, prečo mi to chvíľami ešte išlo a nešlo, lebo to držalo na izolácii.
Prečo nájdem takúto blbosť,keď rozoberiem x tisíc veci.
GOLF IV, r.v. 1999, 1.9tdi 81kw AHF
Lada 2102, r.v. 1977, 1,2
Lada 2102, r.v. 1977, 1,2