spojka KO lamela

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

spojka KO lamela

Příspěvek od davemo »

Zdarec mám celkém problem se rozjet do kopce auto začne cukat až pomalů chcípa myslíte že to bude ko spojka?Je tam ten šunt od Valea asi 3 rokem cca 20tis sem na něm najel rovinka je v poho ale jak mám rozjet v kopci tak to (wallbash)
Seat toledo rv04 66kw rotačka
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

zaber spojky je jaky , kde zabira ? poskubavani by mohla způsobovat uz vadna lamela nebo unavene aretacni pruziny v lamele.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

zdarec zabíra tak nějak pod půlkou pedálu.Mně napadlo jestli není mastná lamela ale jak jsem to měl dole při montáži setu tak všude sucho :? Přes dovolenou to schodím a omrknu 8)
Seat toledo rv04 66kw rotačka
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

neviem, vies si to rozobrat a skontrolovat , ale nedokazes posudit ci sa jedna o spojku alebo iny problem? preco by to malo chcipat ak by bola zla spojka? sak pridam plyn a skusim sa rozbehnut vo vyssich otackach (ja sa rozbehnem do akehokolvek kopca bez plynu uplne v poho - 1,9TDi PD, ale to nemusi byt Tvoj pripad). neni problem skor niekde inde? mastna lamela by preklzovala, to snad poznaš , či?.....
co rozjazd do kopca na spiatocke - vylucis vplyv sklonu auta, spojka bude zaberat rovnako ako pri rozjazde dopredu.
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

Jo až tak jsem to nezkoumal stalo se to včera trhavý pohyb na rozjezd do kopce kvalitě valeo po referencých zde na foru moc nevěřím chtěl jsem vědět počem jít.
Seat toledo rv04 66kw rotačka
llukass
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 13 zář 2009, 14:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od llukass »

zdar připojím se sem abych nezakládal nový téma, auto je úplně v klidu, nijak nevibruje, rozjezdy jsou za studena krásně plynulé, ale jakmile po pružnější jízdě a zahřátí ujetí cca 50 km se auto při rozjíždění hodně rozklepe, zkoušel jsem pomaličku pouštět spojku, strašně to škube a poskakuje, když jsem tomu při rozjezdu víc naložil, byl rozjezd lepší. Je to tím že je v háji obložení spojkové lamely, přítlačák a při zahřátí to špatně funguje? Za normální jízdy je auto OK, netřese, neklepe, vůbec nic. Jen při rozjíždění a popojíždění v koloně, zatím mě to udělalo jen asi tak 3x (v nájezdu cca 1200km). Ne vždy to udělá,jakmile vychladne nic není znát. Potřebuju jet za týden do chorvatska 800km tam a zpět po dálnici, myslíte, že to vydrží? Vyměnit to teď nemám kdy, musím ještě do práce, před dovolenou najezdím cca ještě 450 km. Auto má najeto 198000km, jedná se o passat 1.9, 96 kw, AVF, 6 st. převodovka. Dík za rady.
ladiktm
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 09 srp 2013, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Prague-Stuttgart
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladiktm »

udelej si pripojistení v pripade poruchy vozu v cizine...... ca 2roky zpatky takhle kamosovi lehnul motor v "ésterajchu" a zpatky jel na odtahovce....pojisteni vyridil tesne pred vyletem do taliánska (LOL) , pojistka jen 300 kila, kdyby ji nemel tak tam tu Alhambru moh tak podpálit.... uvolnený ventil behal ve válci a strasny rachot.... technik na miste pokyval hlavou a uz ho natahovali :D :D

ps. doma vymena motoru a jezdí dál, klasická rotacka WV 250tkm ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

na 50% to určitě vydrží
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
llukass
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 13 zář 2009, 14:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od llukass »

ladiktm píše:udelej si pripojistení v pripade poruchy vozu v cizine...... ca 2roky zpatky takhle kamosovi lehnul motor v "ésterajchu" a zpatky jel na odtahovce....pojisteni vyridil tesne pred vyletem do taliánska (LOL) , pojistka jen 300 kila, kdyby ji nemel tak tam tu Alhambru moh tak podpálit.... uvolnený ventil behal ve válci a strasny rachot.... technik na miste pokyval hlavou a uz ho natahovali :D :D

ps. doma vymena motoru a jezdí dál, klasická rotacka WV 250tkm ;)
super nápad s tou pojistkou :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“