mjanulik píše:přidávám se taky do klubu nechladičů......já mám zase problém ten,že pokud mi celý den stojí auto venku na sluníčku,tak klima začně chladit až po pár minutách,ventilátory se netočí,ale jedna trubka od kompresouru je teplejší a druhá studenější již hned po spuštění klimy.Když vyjedu ráno z garaže klima zatím sepla vždy ihned.Loni se mi to stalo asi dvákrat za sezónu,letos již daleko víckrát.Klima je plněna loni ( doplněno asi jen 15% ) Jakmile klima sepne chladí hodně dobře.¨
Chyby dle VCDS žádné,proud kompresoru při zapnutí cca 0,800A,tlak 9-10 bar. (O2 2005,1.9 TDi) dík
Byl by nějaký opravdu majstr na klimatizace okolí Břeclav a Hodonín?
vzhledem k tomu,že mi při delším stání na sluníčku již pravidelně klima naběhne se spožděním cc a 10 min,tak jsem toho využil a provedl měření ( snad to k něčemu bude ) a zistil toto:
po nastartování byl tak chladiva 5,4 baru,po zapnutí klimi na max se kompresor sepnul a proud na kompresor vzrostl na 0,840A ale tlak zůstal stejny,sahara ale stále něběžela až po asi 7 minutách vzrostl tlak na 8 barů,začala se měnit hodnota "radiator ventilátor" (to nevím co to znamená ) a pak se sepli sahary,tlak stoupl na cca 10 barů a klima opět chladí a tak se to opakuje každý den,ale pokud ráno vyjedu z garáže kde teplota je cca 15 stupnu,tak běží hned.
Mohlo by to být tlakovým čidlem? Díky
tak jsem s tím byl v autorizovaném servise ( měli to tam přes hodinu ) -dle jejich mechanika je špatný kompresor a na dotaz zda by to nemohlo regulačním ventilem v kompresoru mi začal povídat nějaké bludy a prý i kdyby,tak je to kompresor ( nechci pochybovat o jeho kvalitách,ale moc jsem v něho neměl důvěru ) ale mám tam kompresor,kde jde vetnil vyměnit tak nevím co si o tom mám myslet,Regulační ventil mají na cc-audilech za 1000 kč tak nevím zda to mám nechat vyměmit nebo raději celý kompresor.Dá se to nějak zjistit na 100 % že je vadný kompresor?
Jaký má být správný tlak pokud jede klima na "low" ?
před pár dny když mi klima na volnoběh přestala chladit tak v jednotce klimatizce byla uložena chyba tlakového spínače G65 přerušní nebo zkrat na kostru ,ale po jejím smazání se tato chyba dále nezobrazila,
Děkuji za rady
Tak dnes zjištěno, že v systému je správné množství chladiva, při opětovném naplnění, nastartování auta a spuštění klimatizace se tlak na budíku plničky nízkotlaké části držel okolo 4 barů. Mechanik to vyhodnotil jako vadný kompresor. Za jakou cenu se dá sehnat nový? Mám tam Sanden 1K0 820 803S
kobe píše:Tak dnes zjištěno, že v systému je správné množství chladiva, při opětovném naplnění, nastartování auta a spuštění klimatizace se tlak na budíku plničky nízkotlaké části držel okolo 4 barů. Mechanik to vyhodnotil jako vadný kompresor. Za jakou cenu se dá sehnat nový? Mám tam Sanden 1K0 820 803S
mě tlačil při zapnutí 10-11 bar a taky je prý špatný a na vypárniku teplota jen 10 mín už se mu nechce
ja som tam mal kompresor originál DELPHI 5N0 820 803A a dali mi tam
BEHR HELLA 8FK 351 322-741 že Made in China tak neviem dufam že to bude dobre šak ma to zaruku 2 roky tak uvidím.
Kuci,mohl by někdo napsat hodnoty z vAGU -klima-
kanal 3 (1-4 pole )
před startem a po zapnuti klimy ?
Včera jsem koukal a tlak mi vylezl max na 8 a stejne trvalo caa 5 min nez se zaply vetraky a zaclo foukat trochu studene a za par chvil se vetrak na chladici vypnul.
Jindy to naskoci hned a z vydechu mi na LO jde min 7 -8 stupnu.
Ma jit ta teplota ještě niz ?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
takže kompresor vyměněný a samozřejmě jsem udělal i proplach a chladí jak drak,cesto do servisu nebo den předem se zadřel už úplně,byla střihlá řemenice a kompresor kouslý,po jeho rozborce mi s kompresoru již nevytekl skoro žádný olej a písty byly samé piliny
kobe píše:Tak dnes zjištěno, že v systému je správné množství chladiva, při opětovném naplnění, nastartování auta a spuštění klimatizace se tlak na budíku plničky nízkotlaké části držel okolo 4 barů. Mechanik to vyhodnotil jako vadný kompresor. Za jakou cenu se dá sehnat nový? Mám tam Sanden 1K0 820 803S
Nakonec byl problém v nefunkčním ventilu na kompresoru. Po jeho výměně už vše funguje jak má.
s vypuštěným okruhem a pokud se k němu dostaneš tak možná jo, ale jde většinou blbě ven (drží fest)... sundat kompresor snad není takový problém
(ventil koupíš od 1k do 2,5k)
Ahoj , ja mám tiež problém s klimou na G6 1?6 TDI. V apríli som zistil že klíma nechladí, zistili sme odtrhnutú spojku medzi kompresorom a remenicou . Kompresor sa nedal pretočiť - bol zadretý. Vymenili sme nový podľa etky aj podľa starého SANDEN 1K0820803B , prepláchli , vyvákuovali a naplinili . Vydržalo to len do minulého týždňa .
Zapol som klímu a nič , skontroloval som kompresor a zistil som že je znovu odtrhnutá spojka na kompresore , ale kompresor sa dal pretočiť rukou . Vymenili sme spojku , všetko pekne chodilo a chladilo , ale po cca 10 prejdených kilometroch začal kompresor klepať a to dosť hlasno . Tak sme ho vybrali a poslali na reklamáciu .
Stretol sa už niekto s podobným problémom ?
Môže odtrhnutie spojky spôsobiť šponovák drážkového remeňa alebo volnobežka ?
Sú tieto kompresory spoľahlivé ?
byl v něm olej a po předchozí poruše byl čištěn systém a kontrolovány tlyky na obou větvích?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!