Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jasan
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2014, 17:18

Příspěvek od jasan »

a duvod protocenejch panvi? neni to nahodou ze propoutej vstriky, prestane mazat a zinkne to?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To prošoupání šál až na dřeň ukazuje na špatné mazání, což samozřejmě může zapříčinit i směs oleje s naftou. Spíš je divné, že se to stává hlavně na této řadě motorů. Něco tam hoši pojebali..
nepropadat panice...
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2011, 11:19

Příspěvek od danikd »

Videl bych to na spatnou kvalitu materialu sal ... nebyla by to prvni znacka auta ktera na to trpi ...
Uživatelský avatar
zolli007
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 24 dub 2014, 20:39

Příspěvek od zolli007 »

Ak sa mi to podari casovo v piatok budem menit a mam 135 000km, spravim fotodokumentaciu vymenenych salok uvidime co to s nimi spravilo ... prvy majitel chodil longlife a nedodrziaval ... som zvedavy ...
VW Passat B6 77kw BXE 2007
Renault Megane 1.6 16V 1999 a k tomu ešte aj žltá !
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Odpovědi: 0
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

je to materiálem,taky ty salky mají uz dlouhou dobu z vyroby zamenu.
dodox
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2011, 19:11
Bydliště: Košice

Příspěvek od dodox »

Mám Touran BLS 240 000 km 2007. Ide v pohode dokedy?
Touran Comfortline 2,0 2015 CFHC
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2011, 11:19

Příspěvek od danikd »

Asi do te doby nez zustanes stat na kraji dalnice a bude pod tebou louzicka oleje a ver tomu ze to z prorazene vany nebude :) Vymen a neres. DD
miso.chapy
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2008, 15:37

Příspěvek od miso.chapy »

mám vymenit aj ja ak mam golfa vyrobeneho v 06.07.2006?
dakujem za odpoved
Škoda Superb
rv: 2006
AMX 2.8 V6 142kw
EX
VW Golf
rv: 2006
BXE 77kw
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3661
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Stačí zkontrolovat.
Oct asv 2000, DieselPower
palík
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 04 srp 2011, 20:13
Bydliště: chrudim

Příspěvek od palík »

pár chytrých hlav v eu vymyslelo omezování olova ve všem možným, např.v cínu na pájení, od tý doby se všechno teplem odletovává a praská, je možný, že nějaký experimenty se nevyhly ani materiálu pánví...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Dobrá úvaha. vůbec bych se nedivil, kdyby to tak bylo..Pořád něco nahrazují, a zasírají náhražkami celý svět...a pak neví co s tím..
nepropadat panice...
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2011, 11:19

Příspěvek od danikd »

Urcite na tom neco bude, delam servisaka IT techniky a za 95% vsech posranych notebooku stoji spatne BGA spoje, protoze sice bezolovnate pajka ma vyssi bod tani, nicmene olovo te pajce proste poskytuje pruznost.
Jenze v EU je od 2003-2004 dle RoHS zakazane pouziti a pak se vsichni strasne divi ze se to sere po 2-3 letech ...
To same v autech, spoje prd vydrzi, vsak to vidite, rele, ruzne jednotky ...
Pritom v tech spojich je na vahu minimum olova, ale v baterce ho mate kila...
dodox
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2011, 19:11
Bydliště: Košice

Příspěvek od dodox »

Tak som kúpil sadu šál a skruty ako Fultank + filtre olej a vzduch 4l Castrol edge. Askof Košice 172€. (LOL)
Touran Comfortline 2,0 2015 CFHC
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

Aspon budes mit klid ;)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3661
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

jericho-3 píše:To prošoupání šál až na dřeň ukazuje na špatné mazání, což samozřejmě může zapříčinit i směs oleje s naftou. Spíš je divné, že se to stává hlavně na této řadě motorů. Něco tam hoši pojebali..
Ono to vypadá jako prošoupání až na dřeň, ale když sem měřil stejně vypadající šály, tak měly ubráno jen jednu setinu milimetru po cca 300tkm, což mi jako fatální nepříjde. To větší podmíru měla klika. Že by dávali malou vrstvu kompozice, aby po čase oddělali kliku?
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“