Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 166
- Registrován: 07 lis 2008, 15:37
Odpovědi: 0
Urcite na tom neco bude, delam servisaka IT techniky a za 95% vsech posranych notebooku stoji spatne BGA spoje, protoze sice bezolovnate pajka ma vyssi bod tani, nicmene olovo te pajce proste poskytuje pruznost.
Jenze v EU je od 2003-2004 dle RoHS zakazane pouziti a pak se vsichni strasne divi ze se to sere po 2-3 letech ...
To same v autech, spoje prd vydrzi, vsak to vidite, rele, ruzne jednotky ...
Pritom v tech spojich je na vahu minimum olova, ale v baterce ho mate kila...
Jenze v EU je od 2003-2004 dle RoHS zakazane pouziti a pak se vsichni strasne divi ze se to sere po 2-3 letech ...
To same v autech, spoje prd vydrzi, vsak to vidite, rele, ruzne jednotky ...
Pritom v tech spojich je na vahu minimum olova, ale v baterce ho mate kila...
Ono to vypadá jako prošoupání až na dřeň, ale když sem měřil stejně vypadající šály, tak měly ubráno jen jednu setinu milimetru po cca 300tkm, což mi jako fatální nepříjde. To větší podmíru měla klika. Že by dávali malou vrstvu kompozice, aby po čase oddělali kliku?jericho-3 píše:To prošoupání šál až na dřeň ukazuje na špatné mazání, což samozřejmě může zapříčinit i směs oleje s naftou. Spíš je divné, že se to stává hlavně na této řadě motorů. Něco tam hoši pojebali..
Oct asv 2000, DieselPower