problém asi palivové čerpadlo Golf3 1.9TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No nám to začalo dělat je při přeřazení na 4 a jen do 2000 otáček jakmile se to přesáhlo byl klid. Pak to začala dělat i pětka.Ale vychytali jsme to tak, že když rychle sundáš nohu z plynu a pak rychle přidáš přestaneto. A nebo právě naopak musíš přidávat pomalu a plynule. Je tu ještě možnost, že jsou to nějaké podtlakové hadičky, protože se to stane když ubereš tím pádem by na nějaké mohla být prasklinka a přisávat vzduch nebo tak něco.Ale je třeba to vyskoušet a proto se chci zeptat jestli někdo nemáte ty vstřiky za nějakou rozumnou cenu?
Miluji auta. A hlavně ta rychlá.
Mám vstřiky 66kw mají najeto 127tis podle motoru jezdily super můžeš si je vyzkoušet to není problémVenTDIčka píše:No nám to začalo dělat je při přeřazení na 4 a jen do 2000 otáček jakmile se to přesáhlo byl klid. Pak to začala dělat i pětka.Ale vychytali jsme to tak, že když rychle sundáš nohu z plynu a pak rychle přidáš přestaneto. A nebo právě naopak musíš přidávat pomalu a plynule. Je tu ještě možnost, že jsou to nějaké podtlakové hadičky, protože se to stane když ubereš tím pádem by na nějaké mohla být prasklinka a přisávat vzduch nebo tak něco.Ale je třeba to vyskoušet a proto se chci zeptat jestli někdo nemáte ty vstřiky za nějakou rozumnou cenu?
Hm, tak toho jsem se bál, to mám radostrfarsky píše:Na 100% je to čerpadlo bude to horší a horšíBatezip píše:Mam TDI 1Z rok 95 a cuka mi to jen na petku na nizky otacky, kdyz jedu cca 60-70km/h, po 75km/h uz to nedela. 4 kvalt necuka vubec, ani na 1000ot. Tak cerpadlo nebo vstriky?
