Průzkum teplot nasávaného vzduchu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Nějakej nápad jak měřit teplotu nasávaného vzduchu ,když auto nemá čidlo? Montáž čidla - budíku atd?. Samo né na stálo.. jen pro informativní měření.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

prasácký návod: pod hadici chytit sondu z multimetru...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Ladas píše:prasácký návod: pod hadici chytit sondu z multimetru...
To mě napadlo taky (noteeth) super !
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

No mě ještě napadlo tam nacpat čidlo venkovní teploty, pokud má auto pc který to ukazuje. Pak by to měl přímo na budíkách.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Ideální je něco takového http://www.profitechnik.cz/profitechnik ... 50-az-110C těžko ale říct jak to bude "rychlé"
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Oak
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 14 říj 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Oak »

Teplota venku 22stupnu teplota v sani 29stupnu
4st.100-180 tlak 2.4-2.0B
5st.180-220 tlak 2.4-2.0B
6st.220-270 podle budiku..po cca minute jizdy sani 57stupnu po 3minutach 69stupnu a dalsi 2min k tomu 77stupnu...
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

tinky_linky píše:na jakym kanale to zjistim teplotu nasavanyho vzduchu? :?
Pokud se nemýlim tak kanál 7
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

měřil jsem na 3ku v kopci od 1200 ot do 4000 ot. teplota ve špičce šla na 50 st. více či méně bezezměny. Auto v popise
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

zero1724 píše:
tinky_linky píše:na jakym kanale to zjistim teplotu nasavanyho vzduchu? :?
Pokud se nemýlim tak kanál 7
nemýliš je to 7 ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
talec
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 16 dub 2010, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od talec »

Dnes jsem měl možnost malinko otestovat na dálnici.
Venkovní teplota 13.5C° při 110km/h byla teplota sání 18C° a EGT 400C°, zašlápl jsem podlahu a držel to do 200km/h a teplota sání vylezla na 22.5C° a EGT na 800C°
Myslím si, že ten S3 cooler funguje více než skvěle :)
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Krásná práce je vidět že ten cooler přes celý chladič má smysl ještě svez v 35 ale podle toho co pozoruju bude nasávanej max +15 oproti okolí při svižný jízdě
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
talec
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 16 dub 2010, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od talec »

Tady jsem zkoušel i malé video, jen jsem zašlápl 6ku bez podřazování, tak to moc nezrychluje ;)
https://www.youtube.com/watch?v=uBdwhnyAUNc
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

dneska jsem koukal v O3, co má vodní IC, venku 22C teplota do sání neustále kolem 40-45c i při šudlačce. když jsem to držel do 180km/h, vylezlo to rychle na 50c (120km/h) a pak zase klesalo a drželo na 45c 160-180. Asi si to el. čerpadlo vodního IC řídí nějaký termomanažer.
Pak tam byl zajímavý údaj teploty výstupu z turba (vypočítávaný)a tam to vylezlo až na 130C. :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
variant
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 04 led 2008, 00:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od variant »

Tak jsem dneska zkoušel teplotu na dálnici venku 32-33 a při ustálený
kolem 130 byla 36-37 a při podržení do 180 to vylezlo na 47
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od F.ERESO »

Já na své Fabii RS 96kw, chip na cca 165ps, teplotu jsem dneska naměřil 80 stupnu při zrychlení 2. 3. 4. 5. stupeň.. venkovní teplota 12 stupňů.. mám docela strach co v létě.. Někdo tu psal že je to jedno jaká je tam teplota, že max bude padat jen výkon.. Ale turbo asi dostává pěkně zabrat co ? Můžu takovým způsobem oddělat motor? Chip mám měsíc.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“