Průzkum teplot nasávaného vzduchu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ideální je něco takového http://www.profitechnik.cz/profitechnik ... 50-az-110C těžko ale říct jak to bude "rychlé"
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
nemýliš je to 7zero1724 píše:Pokud se nemýlim tak kanál 7tinky_linky píše:na jakym kanale to zjistim teplotu nasavanyho vzduchu?

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
- talec
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 245
- Registrován: 16 dub 2010, 07:50
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Dnes jsem měl možnost malinko otestovat na dálnici.
Venkovní teplota 13.5C° při 110km/h byla teplota sání 18C° a EGT 400C°, zašlápl jsem podlahu a držel to do 200km/h a teplota sání vylezla na 22.5C° a EGT na 800C°
Myslím si, že ten S3 cooler funguje více než skvěle
Venkovní teplota 13.5C° při 110km/h byla teplota sání 18C° a EGT 400C°, zašlápl jsem podlahu a držel to do 200km/h a teplota sání vylezla na 22.5C° a EGT na 800C°
Myslím si, že ten S3 cooler funguje více než skvěle

VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
Krásná práce je vidět že ten cooler přes celý chladič má smysl ještě svez v 35 ale podle toho co pozoruju bude nasávanej max +15 oproti okolí při svižný jízdě
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- talec
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 245
- Registrován: 16 dub 2010, 07:50
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Tady jsem zkoušel i malé video, jen jsem zašlápl 6ku bez podřazování, tak to moc nezrychluje 
https://www.youtube.com/watch?v=uBdwhnyAUNc

https://www.youtube.com/watch?v=uBdwhnyAUNc
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
dneska jsem koukal v O3, co má vodní IC, venku 22C teplota do sání neustále kolem 40-45c i při šudlačce. když jsem to držel do 180km/h, vylezlo to rychle na 50c (120km/h) a pak zase klesalo a drželo na 45c 160-180. Asi si to el. čerpadlo vodního IC řídí nějaký termomanažer.
Pak tam byl zajímavý údaj teploty výstupu z turba (vypočítávaný)a tam to vylezlo až na 130C.
Pak tam byl zajímavý údaj teploty výstupu z turba (vypočítávaný)a tam to vylezlo až na 130C.

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Já na své Fabii RS 96kw, chip na cca 165ps, teplotu jsem dneska naměřil 80 stupnu při zrychlení 2. 3. 4. 5. stupeň.. venkovní teplota 12 stupňů.. mám docela strach co v létě.. Někdo tu psal že je to jedno jaká je tam teplota, že max bude padat jen výkon.. Ale turbo asi dostává pěkně zabrat co ? Můžu takovým způsobem oddělat motor? Chip mám měsíc.