2.0TDI 16V SPOTŘEBA STARTY

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

konkys5
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 črc 2013, 11:44
Odpovědi: 0

2.0TDI 16V SPOTŘEBA STARTY

Příspěvek od konkys5 »

Ahoj, vím že je to často diskutované téma, ale stejně se chci ještě obrátit na Vás a zeptat se ... 2.0tdi 16V 100kW ( AZV - stejný jak BKD ) ...

Spotřeba klidná jízda 7,5l ...
Dálnice 110-120km/h - 8,5l/100km ....
160-180km/h - přes 10L/100km ..

Nafta: Benzina , Shell, oleje filtry měněny po 10tkm.

"Těžký rozjezdy do kopce- spodek šíleně línej, musí se strašně přidat + trápit spojku - okamžitá spotřeba až 60-80l .
Při plném sešlápnutí plynu do 2000tis nic, totální lenora, od cca 2100 2200ot. auto začne pořádně akcelerovat ...

Studené starty- občas chytne hned, občas musím točit tak 3-4sek, auto chytne tak cca 500-600 ot. a poté se zvedna na normál .. Z výfuku smrad nespálené nafty ...

Teplé starty ok.

Na vůz se dávala nová hlava ... Rozvody na přípravky - Po 3tkm sem kontroloval a kolíky jdou zasunout lehce !!! ... Vačka přes VAG ukazovala -0,5 - nastavena na 0.0 - beze změn ...

Na vstřiky dány nové gumové o-kroužky, povoleny o 180° ...

Jednou se mi stalo při plnym výkonu ( 4RS 3tis ot ) že mi spadl do nouzáku a diag. napsala - ŘÍZENÍ PLNÍCÍHO TLAKU. Po vypnutí a opětovném zapnutí ok, chyba se už nevyskytla.

Budu strašně vděčnej za jakoukoliv radu ... DIAG. nebo LOG není problém ...

Předek Díky ...
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

neni štopeľ vo vyfuku? v saní? filtre? začalo to po výmene hlavy? prečo sa menila hlava?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
konkys5
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 črc 2013, 11:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od konkys5 »

Začlo to tím, že se ztrácela voda ... Vyměnila se, voda ok, ale nastal tento problém ... Nevím jak to fungovalo předtím, páč se to dozvezlo z D a dělala se skoro hned hlava .... Oleje filtry budu dělat zase o víkendu, ale nezdá se mi že by se po 9tis km zasraly ...

Výfuk + sání by mělo být ok ... těžkou soudit, nemyslím si že bych to něčím ucpal ...
konkys5
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 črc 2013, 11:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od konkys5 »

Takhle ... Když se to přivezlo tak první 2-3týdny ok ... starty jak teplé tak studené ok, spotřeba při fakt šolichu klidně 4,5, normál jízda 5,6 .. dálnice 5,7 ... poté ztrácení voda - špatné starty ... --> nová hlava --> voda ok, ale zas tyhle komplikace
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2060
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Když je to z NDR tak koukni jestli na výfuku není přídavný DPF a jestli není přicpaný, jednu koktu jsem ted řešil a po vyndání toho bazmeku je to úplně jiný auto.
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Po výmene hlavy sa použili pôvodné vstreky??
konkys5
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 črc 2013, 11:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od konkys5 »

DPF NENI, POUZE KLASIKA KAT, VSTRIKY PUVODNI
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Tá nula na synchronizovaní vačky a kluky asi nebude OK. Pri kontrole si založil aj hreben na kluku?? BKD na prípravky nulu určite nedáva. Vyskúšaj to dat do mínusu.
konkys5
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 črc 2013, 11:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od konkys5 »

Ano samozrejme, vse na pripravky, jak klika tak vacky .. [/list]
TRULI 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 24 bře 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od TRULI 1 »

A na volnobeh mas volnobeznu davku v mg kolko? Ked je zohriaty. Trysky su nadstavene na 180 Alebo 225. Ta nula na sacej vacke je vpoho nakolko som mal BKD. Spotrebu nespravis na tomto motore sacou vackou .pozri mi mg na volnobeh. Popripade mi posli tel. Zavolam ti co presne spravit lebo potrebujem vediet viac hodnot z vagu.
Slovensko
VW Passat B7
konkys5
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 črc 2013, 11:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od konkys5 »

Vstriky o 180st, spotreba na volnobeh - 3.57 az 3.84 .. sk.1 pole 2 .. teplota motoru 70st.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

a teplota paliva je jaká?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
konkys5
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 črc 2013, 11:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od konkys5 »

Skupina 5 pole 2 - 12.1mg/str. Teplota paliva 36.9st.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

kdyz zkusis jak se hybe regulece na turbu jde lehce? Muze byt pridrena a potom to taha az od vyssich otacek a proto i vetsi spotreba.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
konkys5
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 črc 2013, 11:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od konkys5 »

Dneska jsem ji kontroloval hybe se v pohode, rukou sni zahybu v poho .. pri te prilezitosti jsem vyrizl KAT - stale stejne ... Na diag. Byla ulizena chyba rizeni plniciho tlaku - cidlo za IC?...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“