BMW 325 TD TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

No dalsi vec je to kdyz si ho tam montoval jestli si ho i natahl do zakladni polohy pred montazi... Pokud ne tak ti klouzat bude i na seriovem vykonu...
Tony1988 píše:
oldaf píše:Jestli je ten přítlačák z TDS tak to stejně nedá. Pokud máš z 3,0d tak ten to udržet musí. Je samostavitelnej? Pokud je samostavitelnej a z 3,0d tak pokud je správně namontovanej tak musí držet.
Smostavitelnej je ale z Tds ten z 3,0d teda tlaci vic...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

oldaf píše:Jestli je ten přítlačák z TDS tak to stejně nedá. Pokud máš z 3,0d tak ten to udržet musí. Je samostavitelnej? Pokud je samostavitelnej a z 3,0d tak pokud je správně namontovanej tak musí držet.
No nemusí.. víš jak jsem se s tím trápil já.. stačí křivej setrvák a nepomůže nic. Základ je mít rovné dosedací plochy a přítlačák v základní poloze a klouzat nebude. Pokud to skládal ze starších dílů a přítlačák byl rovnej a zaaretovanej,tak je křivej setrvák.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
picimuri
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 26 lis 2009, 17:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od picimuri »

BMW power píše:Nenašel by se tu prosím někdo kdo má zrovna sundané sání a byl by schopný mi říct jaké barvy kabelů jdou ke snímači otáček klikovky(u startéru). Dík
Žlutej a černej.
BMW 325tds - Velký cooler + Chip = 131kW / 370N.m
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice ;-) 400m - 13,8s
K27 R.I.P.
Uživatelský avatar
Tony1988
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 24 říj 2013, 23:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tony1988 »

mev1 píše:No dalsi vec je to kdyz si ho tam montoval jestli si ho i natahl do zakladni polohy pred montazi... Pokud ne tak ti klouzat bude i na seriovem vykonu...
Tony1988 píše:
oldaf píše:Jestli je ten přítlačák z TDS tak to stejně nedá. Pokud máš z 3,0d tak ten to udržet musí. Je samostavitelnej? Pokud je samostavitelnej a z 3,0d tak pokud je správně namontovanej tak musí držet.
Smostavitelnej je ale z Tds ten z 3,0d teda tlaci vic...
Jasne ze natahl presne jak je to na videu z youtube...A jakej je teda rozdil mezi samostavitelnym pritlacakem z E39 Tds a s E39 3,0d dik
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Tony1988 píše:
mev1 píše:No dalsi vec je to kdyz si ho tam montoval jestli si ho i natahl do zakladni polohy pred montazi... Pokud ne tak ti klouzat bude i na seriovem vykonu...
Tony1988 píše: Smostavitelnej je ale z Tds ten z 3,0d teda tlaci vic...
Jasne ze natahl presne jak je to na videu z youtube...A jakej je teda rozdil mezi samostavitelnym pritlacakem z E39 Tds a s E39 3,0d dik
Rozdíl je v přítlaku.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
Tony1988
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 24 říj 2013, 23:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tony1988 »

oldaf píše:
Tony1988 píše:
mev1 píše:No dalsi vec je to kdyz si ho tam montoval jestli si ho i natahl do zakladni polohy pred montazi... Pokud ne tak ti klouzat bude i na seriovem vykonu...
Jasne ze natahl presne jak je to na videu z youtube...A jakej je teda rozdil mezi samostavitelnym pritlacakem z E39 Tds a s E39 3,0d dik
Rozdíl je v přítlaku.

Dik za info doufam ze se potkame na Big BMW
Uživatelský avatar
picimuri
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 26 lis 2009, 17:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od picimuri »

Tony1988 píše:
Dik za info doufam ze se potkame na Big BMW
Jaký budeš mít číslo? :)
BMW 325tds - Velký cooler + Chip = 131kW / 370N.m
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice ;-) 400m - 13,8s
K27 R.I.P.
Uživatelský avatar
Tony1988
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 24 říj 2013, 23:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tony1988 »

picimuri píše:
Tony1988 píše:
Dik za info doufam ze se potkame na Big BMW
Jaký budeš mít číslo? :)
Ted jsem se registroval mam cislo 574
Uživatelský avatar
picimuri
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 26 lis 2009, 17:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od picimuri »

Tony1988 píše:
picimuri píše:
Tony1988 píše:
Dik za info doufam ze se potkame na Big BMW
Jaký budeš mít číslo? :)
Ted jsem se registroval mam cislo 574
Tak se tam třeba uvidíme. Poznáme se podle kouře ;-)
BMW 325tds - Velký cooler + Chip = 131kW / 370N.m
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice ;-) 400m - 13,8s
K27 R.I.P.
Venda TD
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 09 lis 2013, 17:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Venda TD »

Zdravim,

o odborniky tady nouze urcite nebude. Mam takovej mensi problem s chcipanim omegy. Kdyz na to slapu a motor je zahratej tak pri vyslapnuti spojky spadnou otacky az pod uroven volnobehu a chcipne. Nekdy je videt jak otacky spadnou pod volnobeh a pak se vrati. Chcipa mi to hlavne kdyz nekde dojizdim do krizovatky. Mam tam mechaniku a 12mm hlavu, na elekrickym se to nestavalo.Nevim jestli jsem to dopre popsal. Dekuju za jakoukoliv radu.
Ex. - Omega C 2.5 mTD sportwagon, full, FMIC, mechanika + 12mm, MBC, 1,8 bar.

Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2

Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63

BMW E91 330xd M-Paket
Uživatelský avatar
Tony1988
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 24 říj 2013, 23:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tony1988 »

Zdravím mam E36 325Tds s 12mm hlavou a oreginál turbem 1,1baru.
Při volnoběhu mi to jde do 5000 otáček ale při zvyšování rychlostních stupnu už se mi to do 5000 otáček nedostane.Nemám moc malej tlak na turbu děkuji za odpověd přikládám video.

https://www.youtube.com/watch?v=TkrFhuM ... Mf4zXyJ9Sw
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Tony1988 píše:Zdravím mam E36 325Tds s 12mm hlavou a oreginál turbem 1,1baru.
Při volnoběhu mi to jde do 5000 otáček ale při zvyšování rychlostních stupnu už se mi to do 5000 otáček nedostane.Nemám moc malej tlak na turbu děkuji za odpověd přikládám video.

https://www.youtube.com/watch?v=TkrFhuM ... Mf4zXyJ9Sw
Turbem to není, co je to za hlavu v čerpadle. Kdyžtak brnkni, jsem teď na telefonu.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

Venda TD píše:Zdravim,

o odborniky tady nouze urcite nebude. Mam takovej mensi problem s chcipanim omegy. Kdyz na to slapu a motor je zahratej tak pri vyslapnuti spojky spadnou otacky az pod uroven volnobehu a chcipne. Nekdy je videt jak otacky spadnou pod volnobeh a pak se vrati. Chcipa mi to hlavne kdyz nekde dojizdim do krizovatky. Mam tam mechaniku a 12mm hlavu, na elekrickym se to nestavalo.Nevim jestli jsem to dopre popsal. Dekuju za jakoukoliv radu.
Maly volnobeh pri zahratem motoru...? Kolik mas ot na volnobeh pri teplym motoru? Mozna by si mohl trochu pridat na davce
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

Tony1988 píše:Zdravím mam E36 325Tds s 12mm hlavou a oreginál turbem 1,1baru.
Při volnoběhu mi to jde do 5000 otáček ale při zvyšování rychlostních stupnu už se mi to do 5000 otáček nedostane.Nemám moc malej tlak na turbu děkuji za odpověd přikládám video.

https://www.youtube.com/watch?v=TkrFhuM ... Mf4zXyJ9Sw
Nepridas max plyn na plynove pace budes muset upravyt doraz at se ti plynova paka hybe v delsi draze nebo ji presadit a nastelovat dorazy na max otacky a volnobeh, jinak doraz co mas pod plynovym pedalam mas taky posunuty aby si dal vic plynu? Na neutral to vytocis tam nepotrebujes tak velkou davku jak v tahu...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
Tony1988
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 24 říj 2013, 23:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tony1988 »

oldaf píše:
Tony1988 píše:Zdravím mam E36 325Tds s 12mm hlavou a oreginál turbem 1,1baru.
Při volnoběhu mi to jde do 5000 otáček ale při zvyšování rychlostních stupnu už se mi to do 5000 otáček nedostane.Nemám moc malej tlak na turbu děkuji za odpověd přikládám video.

https://www.youtube.com/watch?v=TkrFhuM ... Mf4zXyJ9Sw
Turbem to není, co je to za hlavu v čerpadle. Kdyžtak brnkni, jsem teď na telefonu.
No to co dává do Toyot land cruisers konečné označení měla myslím 1700. Nemuze to byt tim regulatorem co je nad hrideli...
Naposledy upravil(a) Tony1988 dne 28 črc 2014, 12:07, celkem upraveno 2 x.
Odpovědět

Zpět na „BMW“