Výměna těsnění klikové= hřídele 1,9TDI PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Pleteš se,ne pokaždé se uloží závada. Napružil,vyčistil jsi kontakty...když jsi měnil vstřiky?Vašek Žabenský píše:Váčka byla ojetá a hydra vymačkané u toho proběhly rozvody tak že jen za to bylo 20000.A to se udělat museloTlaky jsou 28 28 22 18 bylo to točeno se slabou baterkou rozdíl tam sice je ale tohle nemůže dělat takové peklo.CHiplé auto jede i se slapšími tlaky,ale tohle nééé.Vstřiky byly 3 stejné a 4ty jiný.Dali jsme tym ty co tam byly před tím (ty které tam patří)Všechno zůstalo stejné jen škubání zvýšilo intenzitu.S těma před tím to škubalo mín.A špatnou kabeláž ke vstřikům by ti snad zjistila diagnostika ne?
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Nenapružil
Už to tak jezdí 2 roky tak kdyby to bylo kabeláží muselo by to být vidět probité a jezdit na 3 válce.Gufero už máme a zitra od rána ho budem měnit,ale při mé smůle to bude zas beze změn,kromě toho že nebude kapat (wallbash)Ty tlaky nebudou tak ubohé kdybych měl lepší baterku byly by nad minimem
Jezdí spousta chiplých aut s horšími tlaky a jede jim to,asi má něčeho málo,pokud to není tím guferem 



Co by mělo být vidět probité? Víš vůbec o čem je řeč? Jezdit to může klidně z 99% na 4 válce,ale někdy to těma vibracema ztratí kontakt v konektoru,třeba jen na moment a pak se to zase chytne.Vašek Žabenský píše:NenapružilUž to tak jezdí 2 roky tak kdyby to bylo kabeláží muselo by to být vidět probité a jezdit na 3 válce.Gufero už máme a zitra od rána ho budem měnit,ale při mé smůle to bude zas beze změn,kromě toho že nebude kapat (wallbash)Ty tlaky nebudou tak ubohé kdybych měl lepší baterku byly by nad minimem
Jezdí spousta chiplých aut s horšími tlaky a jede jim to,asi má něčeho málo,pokud to není tím guferem
Zvlášt kdy se to jak jsi napsal zhoršilo prohozením vstřiků,to by mohlo ukazovat na špatný kontakt v konektorech na pd
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Samozřejmě že vím o čem je řeč.A musím to prověřit jen jsem zopakoval slova mechanika
že když už to tak jezdí 2 roky muselo by se to projevit.Vstřiky byly venku při vyměně váčky a hyder a přetěsnily se a jelo to stejně.Auto nehulilo at si s ním dělal co chtěl a šel z něj horský vzduch.Ted po výměně už zahulí ale víc cuká myslím když jedeš klidně a najednou mu šlápneš cca 3 fteřiny zahulí.Je fakt že kdo ví kolikrát už vrtal někdo do vstřiků už před tím,když už vím že je někdo ukradl.

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Proměřit by to šlo,ale bylo by to dost složité,navíc za provozu a multimetr k tomu nestačí
Nejlíp sundat víko,vyčistit a napružit kontakty...problém bývá přímo v těch konektorech. Jestli už ale budou hodně jeté /pokud se v nich už někdo vrtal/ radši vyměň kabeláž.
Nejlíp sundat víko,vyčistit a napružit kontakty...problém bývá přímo v těch konektorech. Jestli už ale budou hodně jeté /pokud se v nich už někdo vrtal/ radši vyměň kabeláž.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 21 čer 2013, 11:40
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 21 čer 2013, 11:40