Výměna těsnění klikové= hřídele 1,9TDI PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3727
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

18 je sakra málo. ..
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Tlaky zmer jeste jednou a poradne. Je to dulezita informace, muze byt problem tam. Min. je tusim 19?
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

Změříme je.Gufero i s domkem zatím nemáme kelly měla skladem jen jeden a když jsme ho obědnali už neměli ani ten.Pochybuju že ho do pátku seženem :? Vzal jsem si kvuli tomu volno.Jěště se po něm mrknu na netu.
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

Vašek Žabenský píše:Váčka byla ojetá a hydra vymačkané u toho proběhly rozvody tak že jen za to bylo 20000.A to se udělat muselo :P Tlaky jsou 28 28 22 18 bylo to točeno se slabou baterkou rozdíl tam sice je ale tohle nemůže dělat takové peklo.CHiplé auto jede i se slapšími tlaky,ale tohle nééé.Vstřiky byly 3 stejné a 4ty jiný.Dali jsme tym ty co tam byly před tím (ty které tam patří)Všechno zůstalo stejné jen škubání zvýšilo intenzitu.S těma před tím to škubalo mín.A špatnou kabeláž ke vstřikům by ti snad zjistila diagnostika ne? :)
Pleteš se,ne pokaždé se uloží závada. Napružil,vyčistil jsi kontakty...když jsi měnil vstřiky?
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

Fulltank píše:Tlaky zmer jeste jednou a poradne. Je to dulezita informace, muze byt problem tam. Min. je tusim 19?
Min je sice 19,ale v kompresi problém nebude.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

Nenapružil :roll: Už to tak jezdí 2 roky tak kdyby to bylo kabeláží muselo by to být vidět probité a jezdit na 3 válce.Gufero už máme a zitra od rána ho budem měnit,ale při mé smůle to bude zas beze změn,kromě toho že nebude kapat (wallbash)Ty tlaky nebudou tak ubohé kdybych měl lepší baterku byly by nad minimem ;) Jezdí spousta chiplých aut s horšími tlaky a jede jim to,asi má něčeho málo,pokud to není tím guferem :(
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

Vašek Žabenský píše:Nenapružil :roll: Už to tak jezdí 2 roky tak kdyby to bylo kabeláží muselo by to být vidět probité a jezdit na 3 válce.Gufero už máme a zitra od rána ho budem měnit,ale při mé smůle to bude zas beze změn,kromě toho že nebude kapat (wallbash)Ty tlaky nebudou tak ubohé kdybych měl lepší baterku byly by nad minimem ;) Jezdí spousta chiplých aut s horšími tlaky a jede jim to,asi má něčeho málo,pokud to není tím guferem :(
Co by mělo být vidět probité? Víš vůbec o čem je řeč? Jezdit to může klidně z 99% na 4 válce,ale někdy to těma vibracema ztratí kontakt v konektoru,třeba jen na moment a pak se to zase chytne.
Zvlášt kdy se to jak jsi napsal zhoršilo prohozením vstřiků,to by mohlo ukazovat na špatný kontakt v konektorech na pd
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

Samozřejmě že vím o čem je řeč.A musím to prověřit jen jsem zopakoval slova mechanika 8) že když už to tak jezdí 2 roky muselo by se to projevit.Vstřiky byly venku při vyměně váčky a hyder a přetěsnily se a jelo to stejně.Auto nehulilo at si s ním dělal co chtěl a šel z něj horský vzduch.Ted po výměně už zahulí ale víc cuká myslím když jedeš klidně a najednou mu šlápneš cca 3 fteřiny zahulí.Je fakt že kdo ví kolikrát už vrtal někdo do vstřiků už před tím,když už vím že je někdo ukradl.
Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

A proměřit se ta kabeláž asi nedá co??Myslím změřit všechny 4 a mrknout jestli dávají všechny stejně.No každopádně budu muset zkusit vyčistit to a napružit.
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

Proměřit by to šlo,ale bylo by to dost složité,navíc za provozu a multimetr k tomu nestačí
Nejlíp sundat víko,vyčistit a napružit kontakty...problém bývá přímo v těch konektorech. Jestli už ale budou hodně jeté /pokud se v nich už někdo vrtal/ radši vyměň kabeláž.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

Díky ti uvidím co zitra všechno ¨stihnem.A nevíš proč musí dolů u výměny toho gufera i vana?
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

vana je prošroubovaná do bloku a pak i do toho domku s guferemObrázek

není to přesně co máš ty,ale montáž je stejná
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

díky
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Vana dolů nemusí, pokud nepoužiješ přípravek. S přípravkem bych jí radši dolů dal.
Oct asv 2000, DieselPower
Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

tak guferem to není
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“