Výměna těsnění klikové= hřídele 1,9TDI PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Píše,že pôvodné vstreky vôbec nedymili a menej to cukalo. Po výmene vstrekov to už mierne zadymí( v zátaži) a cuká to viac. Podla mna to vychádza na výpadok vstrekovača( asi kontakty). Pretože nové vstreky dajú viac nafty a výpadok je zretelnejší v silnejšom vznete....pôvodný slabší vstrek pri výpadku menej cukne,pretože má menší výkonový potenciál...
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 21 čer 2013, 11:40
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Můžu se jen zeptat, jak se to gufero nasadí bez přípravku? - myslím to natočení kroužku. Díky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Díky moc, takže rozvody na přípravek (asi by stačila jen vačka) a nalisovat jak jsi popisoval přes měrky.
Máme na T5 venku převodovku, tak tam asi dáme nové gufero, je trochu poblitý - najeto 220 tis
Máme na T5 venku převodovku, tak tam asi dáme nové gufero, je trochu poblitý - najeto 220 tis
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


ještě se zeptám, to čidlo přehodím ze starého gufera, nebo je na novým guferu i to čidlo? Díky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 08 črc 2012, 09:15
- Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic
Re: Výměna těsnění klikové= hřídele 1,9TDI PD
Zdravím chlapi, zkusím to tu oživit....
Potřeboval bych poradit jak hodně je jednotka háklivá na přesnost lisování signálního kroužku?
Měnil jsem gufero podle místního postupu, udělal jsem přípravky z vinglu vše nalisoval. Klika aretovana na rozvodech, aretace co přišla z obchodu tak taky v pohodě sedí, ale auto nechce chytit
Diagnostika hlásí p0321 vstupní obvod snímače otáček motoru - nesprávný signál...
Ještě jsem to jednou rozebral zkusil kousek trosku víc zaklepnout, ale bohužel houby platný...
Ten plast co přišel s kroužkem má minimální vůli cca 1m ale nevím jestli to může mít vliv?
Ještě jsem si říkal že by to odnesli čidlo, ale nejni mi jasný jak by se mohlo rozbít
Potřeboval bych poradit jak hodně je jednotka háklivá na přesnost lisování signálního kroužku?
Měnil jsem gufero podle místního postupu, udělal jsem přípravky z vinglu vše nalisoval. Klika aretovana na rozvodech, aretace co přišla z obchodu tak taky v pohodě sedí, ale auto nechce chytit
Diagnostika hlásí p0321 vstupní obvod snímače otáček motoru - nesprávný signál...
Ještě jsem to jednou rozebral zkusil kousek trosku víc zaklepnout, ale bohužel houby platný...
Ten plast co přišel s kroužkem má minimální vůli cca 1m ale nevím jestli to může mít vliv?
Ještě jsem si říkal že by to odnesli čidlo, ale nejni mi jasný jak by se mohlo rozbít
Re: Výměna těsnění klikové= hřídele 1,9TDI PD
Výrobce gufera ?
Jednou jsem dal na BXE gufero myslím AIC nebo co to bylo a motor ani neštěkl..
Jednou jsem dal na BXE gufero myslím AIC nebo co to bylo a motor ani neštěkl..
