Výměna těsnění klikové= hřídele 1,9TDI PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Ber to pozitivně. Aspoň už to neblije. Kdyby ti to cukalo kvůli vstřiku, tak by to mohlo bejt za jízdy vidět v měřenejch hodnotách vyrovnanosti chodu. Dokud vstřik nevynechá na delší dobu, tak se ani chyba do paměti závad neuloží.
Oct asv 2000, DieselPower
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3727
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já bych zkusil jak tady radí kluci přiohýbat ty kontakty v konektorech na vstřiky.Setkal jsem se s PD které taky jen občas cuklo a občas ale taky jeden válec vynechal častěji. Napružily se kontakty a jezdí jako fík.Paměť závad byla vesměs prázdná
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

Vašek Žabenský píše:tak guferem to není
jak už jsem psal...ta kabeláž,za pokus to stojí
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Píše,že pôvodné vstreky vôbec nedymili a menej to cukalo. Po výmene vstrekov to už mierne zadymí( v zátaži) a cuká to viac. Podla mna to vychádza na výpadok vstrekovača( asi kontakty). Pretože nové vstreky dajú viac nafty a výpadok je zretelnejší v silnejšom vznete....pôvodný slabší vstrek pri výpadku menej cukne,pretože má menší výkonový potenciál...
Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

Konektory jsem napruzil a taky nic.Kuwa to je proste v p..i Fakt že jo :x
Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

A jeste jsem zjistil ze me v brzske dobe čeká zopakovat si to i se spojkou
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Můžu se jen zeptat, jak se to gufero nasadí bez přípravku? - myslím to natočení kroužku. Díky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Natočení je zaaretovaný už z krámu. Lisuješ při klice s 1. válcem v horní úvrati.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Díky moc, takže rozvody na přípravek (asi by stačila jen vačka) a nalisovat jak jsi popisoval přes měrky.
Máme na T5 venku převodovku, tak tam asi dáme nové gufero, je trochu poblitý - najeto 220 tis
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

ještě se zeptám, to čidlo přehodím ze starého gufera, nebo je na novým guferu i to čidlo? Díky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Já měl teď pujcenej přípravek z elitu , chvilku jsem na něj koukal ale je to s ním paráda.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Čidlo je zvlášť, přišroubovaný inbusem na bloku.
Oct asv 2000, DieselPower
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Re: Výměna těsnění klikové= hřídele 1,9TDI PD

Příspěvek od M4rt4s »

Zdravím chlapi, zkusím to tu oživit....
Potřeboval bych poradit jak hodně je jednotka háklivá na přesnost lisování signálního kroužku?

Měnil jsem gufero podle místního postupu, udělal jsem přípravky z vinglu vše nalisoval. Klika aretovana na rozvodech, aretace co přišla z obchodu tak taky v pohodě sedí, ale auto nechce chytit 🙃
Diagnostika hlásí p0321 vstupní obvod snímače otáček motoru - nesprávný signál...
Ještě jsem to jednou rozebral zkusil kousek trosku víc zaklepnout, ale bohužel houby platný...
Ten plast co přišel s kroužkem má minimální vůli cca 1m ale nevím jestli to může mít vliv?

Ještě jsem si říkal že by to odnesli čidlo, ale nejni mi jasný jak by se mohlo rozbít 😁
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20233
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Výměna těsnění klikové= hřídele 1,9TDI PD

Příspěvek od roman1648 »

Výrobce gufera ?
Jednou jsem dal na BXE gufero myslím AIC nebo co to bylo a motor ani neštěkl.. :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“