Zdar..
VW Golf 5 - 1.9TDi. Pedál spojky má nahoře asi tak centimetrovou vůli než zabere, když se vrací pedál zpět, někdy se stane že se zastaví, jakože před tou vůlí a pak samovolně "vystřelí" až úplně nahoru.. (zůstane viset, jakoby zmáčknutej blíž k podlaze..). Byla prasklá tyčka, od spojkovýho válce, což se vyřešilo výměnou spojkovýho válce, ale tenhle problém furt přetrvává.. Že by to byla vymačkaná pružina pro vracení? Vzduch v okruhu není..
Špatně se vrací pedál spojky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
záleží v jakém stavu je vypínací tyčka páka a spojka samotná resp. i dvojhmota
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 30 led 2011, 17:43
- Bydliště: Velké Albrechtice 274,74291
Aaaaha..to jsem nevěděl, že končící spojka na to může mít taky vliv.Řadí bez problému, dvouhmota nevibruje a to ani po chipu, ale už jde trochu slyšet no. Dvouhmota i spojka mají najeto 297tis. - je to původní. Chystám se na výměnu během měsíce. Jestli jsi měl na mysli tyčku, která je za pedálem, tak ta zlomená není.