pocuj a ako poznam ze je to OK ? Teda hlavny dovod preco som sa zacal v tom vrtat je ten, ze mi to sem tam hodi nudzi a vypise chybu zakladneho nastavenia ale hlavne ma serie neviem preco mam taku velku turbodieru, teda dam plyn na podlahu a niekedy aj sekundu az dva cakam kym sa spamata a zacne to tahat na max....moze to mat nieco spolocne s tym nastavenim na tom drziaku alebo so zakladnym nastavenim samotnej elektroniky ???zizuzidan píše:Táhlo je na pevno tím nic neuděláš. V desce jak je tem ovladač jsou 3 ovalné díry tak na těch.
Fakt pěkná pakárna to nastavit.
zakladne nastavenie regulacie turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
poznáš to tak že se povede základní nastavení přijde mi to jak diskuze dokola o ničem...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
poznáš to tak že se povede základní nastavení přijde mi to jak diskuze dokola o ničem...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
aha...no konecne som pochopil takze tym padom preto mi nejde spravit to zakladne nastavenie a mozno aj preto mi vypise tu zavadu p3348.....a teoreticky moze to sposobovat aj tu turbodieru o ktorej som vyssie pisal ? teoreticky ma turbo chaoticky chod mozno a preto sa mi prejavuju tie turbo diery a zavady....alebo sa mylim ?
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
dakujem pekne za radu najblizsie to vyskusam takto...imo17 píše:Základné nastavenie sa ti nepodarí spraviť dokial v RJ motora bude chyba.
Chybu máš aj v postupe. Pri základnom nastavení všade uvádzajú, že zmačknúť przdu a potom spojku.
Ale treba dať v PC aktivovať a potom stlačiť brzdu a plyn.
Následne začne robiť základné nastavenie.
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
teraz ma napadlo ked som to skusal tak som uz zo zufalstva skusal aj stlacat plyn ale islo mi to max na 1000ot a viac nepustilo takze asi budes mat pravdupeugeot 405 píše:dakujem pekne za radu najblizsie to vyskusam takto...imo17 píše:Základné nastavenie sa ti nepodarí spraviť dokial v RJ motora bude chyba.
Chybu máš aj v postupe. Pri základnom nastavení všade uvádzajú, že zmačknúť przdu a potom spojku.
Ale treba dať v PC aktivovať a potom stlačiť brzdu a plyn.
Následne začne robiť základné nastavenie.
ale preco potom vsade maju zly postup v navodoch nechapem...?
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
Lebo to asi nikto naživo neskúšal a potom sa postup len kopíruje a nikto to ďalej neskúša či to je fakt pravda.peugeot 405 píše:teraz ma napadlo ked som to skusal tak som uz zo zufalstva skusal aj stlacat plyn ale islo mi to max na 1000ot a viac nepustilo takze asi budes mat pravdupeugeot 405 píše:dakujem pekne za radu najblizsie to vyskusam takto...imo17 píše:Základné nastavenie sa ti nepodarí spraviť dokial v RJ motora bude chyba.
Chybu máš aj v postupe. Pri základnom nastavení všade uvádzajú, že zmačknúť przdu a potom spojku.
Ale treba dať v PC aktivovať a potom stlačiť brzdu a plyn.
Následne začne robiť základné nastavenie.
ale preco potom vsade maju zly postup v navodoch nechapem...?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
imo17 píše:Lebo to asi nikto naživo neskúšal a potom sa postup len kopíruje a nikto to ďalej neskúša či to je fakt pravda.peugeot 405 píše:teraz ma napadlo ked som to skusal tak som uz zo zufalstva skusal aj stlacat plyn ale islo mi to max na 1000ot a viac nepustilo takze asi budes mat pravdupeugeot 405 píše: dakujem pekne za radu najblizsie to vyskusam takto...
ale preco potom vsade maju zly postup v navodoch nechapem...?
ty si asi pravdepodobne robil kedze vies ze treba brzdu a plyn co ? nastavoval si aj tu elektroniky mechanicky teda posuvanim jej pozicie na tych troch srubach ?
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
no tak som sa konecne dostal k tomu aby som to skusil, fakt uz to fungovalo ako si vravel, otacky chodili hore a dole a maximalny rozdiel tlakov som mal 70mbar, potom to skoncilo bez toho aby nieco vypisalo a skusil som sa previezt, ale efekt som nepocitil ziadny.
stale to niekedy tahalo v kuse a niekedy od 2300ot, fakt nahodne, tak ako keby turbo resp. elektronika nevedela kedy ma tlacit, je tam pre mna strasne oneskorenie hlavne ked treba obehnut a cakam aj 2 sekundy kym sa rozbehne,
ale uz som sa naucil, ze ked chcem hned vykon tak staci mat min. 2300ot a potom hned po slapnuti plynu vyleti ako raketa
ale takto by to fungovat nemalo keby niekto vedel poradit, kde by este mohol byt problem ????
vdaka.
stale to niekedy tahalo v kuse a niekedy od 2300ot, fakt nahodne, tak ako keby turbo resp. elektronika nevedela kedy ma tlacit, je tam pre mna strasne oneskorenie hlavne ked treba obehnut a cakam aj 2 sekundy kym sa rozbehne,
ale uz som sa naucil, ze ked chcem hned vykon tak staci mat min. 2300ot a potom hned po slapnuti plynu vyleti ako raketa
ale takto by to fungovat nemalo keby niekto vedel poradit, kde by este mohol byt problem ????
vdaka.
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
Ahoj prosim mate niake info o tom zakladnom nastaveni noveho regulatoru turba...stale to vykazuje chybu ze zakladne nastaveni je spatne nebo zadne...vopred dakujem za info Mam aj org vas pripravok z VW pozicany a aj klasicke vas a stale to nejde,,, A hlavne regulator stale zostava hore a aj ked hybem na sroboch motorcekom tak nezleze ...