Ráno dýl točí,za tepla chytne a zdechne-pomoc !

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mr.Din
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 12 led 2014, 22:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Luštěnice

Ráno dýl točí,za tepla chytne a zdechne-pomoc !

Příspěvek od Mr.Din »

O 1 PD 74kw, vstřiky 96 kw, chip Cimbu ( myslim že na seriové auto,nepočítáno s většímy vstřiky.
Takže když auto dýl stojí,přes noc nebo když jsem v práci, musim pak dýl startovat než chytne, poté následuje modro-bílý kouř z výfuku. při jízdě jede jak má. další problém se mi začal stávat poslední dny, příklad. jedu po dálnici zajedu k benzině, tak minutu běží na volno,zdechne, natankuju, a poté nastartuju a po sekundě zhasne,opakuji zoufale asi 10x než se chytne a běží. když se tohle nestane, nastartuju a stejně se jakožto zhoupnou otáčky, jako kdybych drknul do plynovýho pedálu a poté se to ustálý a drží.

nápady. ?
moc děkuji už mi to hlava nebere.
auto jsem zkoušel prodat , ale v době dovolených nikdo nic nekupuje.. :-D
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

byl bych rád kdybych takový auto koupil (LOL) .... Co pamět závad?
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hromy22 »

Měl jsem podobný problém. Ale starty jsem měl špatný jenom ráno. A ten kouř, otáčky všechno stejný. Dělalo mě to přidřený turbo.
Uživatelský avatar
Mr.Din
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 12 led 2014, 22:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Luštěnice

Příspěvek od Mr.Din »

paměť závad bohužel čistá,nic se tam neukládá.
turbo už se jednou dělalo, teoreticky je možný že by se to přidřelo znova no, ale řikám při jízdě fouká normálně, a táhne dobře.
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Vymačkaný uložení vstřikovačů
Uživatelský avatar
Mr.Din
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 12 led 2014, 22:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Luštěnice

Příspěvek od Mr.Din »

zizalak píše:Vymačkaný uložení vstřikovačů
který myslíš. ?
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

uložení vstřiků v hlavě. ale může to dělat třeba i tandem
a nebo taky ten domrvený soft od cimbu (noteeth)

a nebo taky strhlá gumička na vstřiku při výměně za ty z 96kW?

jinak super nápad to prodat.. ať se trápí někdo jiný, klasická česká vykurvenost
Uživatelský avatar
Mr.Din
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 12 led 2014, 22:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Luštěnice

Příspěvek od Mr.Din »

Vici píše:uložení vstřiků v hlavě. ale může to dělat třeba i tandem
a nebo taky ten domrvený soft od cimbu (noteeth)

a nebo taky strhlá gumička na vstřiku při výměně za ty z 96kW?

jinak super nápad to prodat.. ať se trápí někdo jiný, klasická česká vykurvenost
nj tak je super že těch věcí co to může dělat zase neni 50.., gumičky se dávaly nový, tandem už mám taky měněnej,soft bude snad brzo jinej.., prodával sem to už ze zoufalství,to auto mě od doby co jsem ho koupil totálně vysálo z peněz..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“