Klima O2 nejde

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jokir
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 12 čer 2013, 07:50
Bydliště: Levice , SK

Příspěvek od jokir »

Áno , bolo to vyčistené a tlaky aj olej skontrolovaný . Všetko ok
VW Golf Variant 1,6 TDI-CR
Seat ibiza 1,9 SDi
aeronaut7111
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 04 črc 2012, 16:16

Příspěvek od aeronaut7111 »

možná zbytečná otázka, ale přece jen : kontrolovali jste olej ze starého kompresoru (co v něm bylo)? proplachovali jste bez dehydrátoru a ventilu ?
vyměnili jste dehy a ventil ?!?

píšeš že nový komp začal klepat- tudíž to není spojkou, ale spíš 1/ do kompresoru se dostává chladivo v tekutém stavu (chyba v dehydrátoru, ventilu atd 2/ extrémně moc oleje (periodicky se nahromadí nad pístem, tekutý, klepe) 3/ něco tam koluje (přicpávání mezi kompresorem a kondenzátorem)
4/ nejlepší varianta : nový kompresor byl vadný (zažil jsem totéž)
jokir
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 12 čer 2013, 07:50
Bydliště: Levice , SK

Příspěvek od jokir »

Vďaka za poznatky
Ešte doplním , že diagnostika nevykazovala žiadnu chybu
VW Golf Variant 1,6 TDI-CR
Seat ibiza 1,9 SDi
aeronaut7111
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 04 črc 2012, 16:16

Příspěvek od aeronaut7111 »

a jak teda probíhal proplach ?
jokir
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 12 čer 2013, 07:50
Bydliště: Levice , SK

Příspěvek od jokir »

Robil mi to jeden mechanik , takže postup neviem .
Tvrdil že to prepláchol , vyvákuoaval , skontroloval olej v novom kompresore . Nahodil kompresor a naplnil .
Mal som o ňom pozitívne referencie . Tiež mi tvrdil že sa s takýmto prípadom ešte nestretol.
VW Golf Variant 1,6 TDI-CR
Seat ibiza 1,9 SDi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20202
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

o tom proplachování každý mluví, ale málokdo to dělá protože nemá čím...
kámoš co montuje klimy na baráky na to má mašinu od Frigoairu myslím, je to celkem drahá záležitost tak to nikdo nemá
starej kompresor když se rozsype tak ten okruh může být plnej bordelu, jak když se rozsype turbo..
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2011, 21:56

Příspěvek od mjanulik »

ještě mám dotaz jaká má být teplota na výparníku při těchto venkovních teplotách 35 stupnu při plném výkonu klimatizace? Jedná se o O II 1,9 TDi klimatronic,dle VCDS jsem tam měl 7 stupnů po ujetí cca 15 km,tak by mělo být vše již vychlazené,auto stálo celý den slunku,při venkovní teplotě kolem 28 stupnů a nyní je na výparníku 4-5 stůpňů,tak mi jen zajímalo zda je to ok,díky
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2011, 21:56

Příspěvek od mjanulik »

nikdo nic nebo na to není jednoznačná odpověď?
paloxxx
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 03 bře 2012, 12:19

Příspěvek od paloxxx »

No ono hodné záleží na venkovní teplotě a na otáčkách ventilátoru ale z praxe bych řek že je to dostatečné.
Měřit měřit guglit spravit.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

mjanulik píše:nikdo nic nebo na to není jednoznačná odpověď?
je to OK.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2011, 21:56

Příspěvek od mjanulik »

dík
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

mám pocit že 7 stupňů by mělo jít z průduchů ven když je všechno vychlazený na maximum. Ale většinou když je soustava OK, tak z průduchů letí stupně 4..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2011, 21:56

Příspěvek od mjanulik »

když vyjedu z vyhřáté garáže 30 stupnu tak jsme na měřil 4,dokonce 3 stupně na výparníku,takže to bylo asi moc rozpálené,jinak tlak je na volnoběh cca 17 barů,při 2000 ot/min až 21 barů
calibrator
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Odpovědi: 0
Registrován: 28 pro 2010, 01:34
Bydliště: Ba - SK

Příspěvek od calibrator »

mam taku otazku... kolko oleja vam odstredila masina z chladiva
napr z octy 2 ? lebo som sa stretol asi 5x stym , ze z vyrobnej
linky v skodovke zchadzaju auta ktore plnili chladivom a v nom bolo
5g oleja..
Schavi
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2011, 17:43
Bydliště: Velké Albrechtice 274,74291

Příspěvek od Schavi »

to mjanulik: na volnoběh 17bar?? Já 10.5bar a teplota na výparníku 3 stupně..zajímavé.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“