Audi A3 1.6 typ BGU 2004

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Audi A3 1.6 typ BGU 2004

Příspěvek od karell »

Ahoj páni,
mám takový problém, přijela mi Audi s tím že kolísají otáčky, zavady VAG píše viz níže, ale má někdo zkušenost nebo ví po čem na jistotu jít???

děkujiii!!

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

tak nikdo netuší?
Uživatelský avatar
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Na jistotu nevím, ale šel bych od začátku, tzn, zda to nesaje falešný vzduch, netěsnost v sání někde, popřípadě kontrola výfuku, zda někde neutíkají spaliny. Podtlaky zkontrolovat. Dále bych se zaměřil na lambdasondu, zda nekecá, popřípadě ji odpojit a projet. Potom kontrola klapky, popřípadě nastavení, ale podmínka je čistá paměť závad.

Máš tam chybu kolem egru, bude zřejmě KO, zkus to smazat, udělat test akčních členů a sleduj, zda chodí, popřípadě to rozdělej a zkontroluj.

Zkontroluj všecky čidla na teploty (voda, vzduch).
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

tak egr jsem vyčistil, závadu už to nepíše, vyčistil jsem i klapku, ale nikde nebylo nijak extra humusu, je mi to divný byl jsem to projet vrátim se....chvilku drží volnoběh ikdyž to drobně kolísá od 600 do 678ot/min ale to by ještě šlo, pak tomu hrábne a lítá to od 600 do 1800ot/min. a pak zase klid

ted jsem to nalogoval viz obrázek když je to v poho a jen mírně to kolísá

Obrázek

jeden log byl taky s nějakým výpadkem snímače teploty nasávaného vzduchu viz zelená čára......mohl by to ovlivnovat?

Obrázek

a ještě dotaz....když to protůruju a pak prudce pustim pedál tak spadne napětí na lambděě uplně na nulu....to je normál?? děkuji
Uživatelský avatar
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Na lambdu je ideál osciloskop, ale ve vagu se taky dá vyčíst jak chodí, ale mně to moc nepřesvědčuje o tom v jaké je kondici. Chtělo by to sehnat příručku na tvuj motor a podivat se jak se kontroluje lambda vagem, zda je tam pole s napětím a pole se stavem sondy, zda funguje nebo ne.

Na fabii to je tak, že tam jsou buď 000 nebo 111 a podle toho vidíš jak se pepínaj nebou jsou mrtvý.

Vymazal si adaptační hodnoty při nastavování klapky?

Pokud má snímač množství nějaký výpadky, tak to může dělat ten bordel určitě, ale chce to nějak potvrdit.

Když přidám a odstavím na octavii AKL tak taky spadne napětí na nulu a hned reguluje, to že dáš plnej plyn a hned odstavíš, tak to ve vagu trvá než to zareaguje a na plnej plyn se na lambdu nehledí. Potřebuješ na plnej plyn dát max paliva, takže lamda jde mimo hru.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“