Ahoj páni,
mám takový problém, přijela mi Audi s tím že kolísají otáčky, zavady VAG píše viz níže, ale má někdo zkušenost nebo ví po čem na jistotu jít???
děkujiii!!
Audi A3 1.6 typ BGU 2004
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Na jistotu nevím, ale šel bych od začátku, tzn, zda to nesaje falešný vzduch, netěsnost v sání někde, popřípadě kontrola výfuku, zda někde neutíkají spaliny. Podtlaky zkontrolovat. Dále bych se zaměřil na lambdasondu, zda nekecá, popřípadě ji odpojit a projet. Potom kontrola klapky, popřípadě nastavení, ale podmínka je čistá paměť závad.
Máš tam chybu kolem egru, bude zřejmě KO, zkus to smazat, udělat test akčních členů a sleduj, zda chodí, popřípadě to rozdělej a zkontroluj.
Zkontroluj všecky čidla na teploty (voda, vzduch).
Máš tam chybu kolem egru, bude zřejmě KO, zkus to smazat, udělat test akčních členů a sleduj, zda chodí, popřípadě to rozdělej a zkontroluj.
Zkontroluj všecky čidla na teploty (voda, vzduch).
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
tak egr jsem vyčistil, závadu už to nepíše, vyčistil jsem i klapku, ale nikde nebylo nijak extra humusu, je mi to divný byl jsem to projet vrátim se....chvilku drží volnoběh ikdyž to drobně kolísá od 600 do 678ot/min ale to by ještě šlo, pak tomu hrábne a lítá to od 600 do 1800ot/min. a pak zase klid
ted jsem to nalogoval viz obrázek když je to v poho a jen mírně to kolísá
jeden log byl taky s nějakým výpadkem snímače teploty nasávaného vzduchu viz zelená čára......mohl by to ovlivnovat?
a ještě dotaz....když to protůruju a pak prudce pustim pedál tak spadne napětí na lambděě uplně na nulu....to je normál?? děkuji
ted jsem to nalogoval viz obrázek když je to v poho a jen mírně to kolísá
jeden log byl taky s nějakým výpadkem snímače teploty nasávaného vzduchu viz zelená čára......mohl by to ovlivnovat?
a ještě dotaz....když to protůruju a pak prudce pustim pedál tak spadne napětí na lambděě uplně na nulu....to je normál?? děkuji
- ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Na lambdu je ideál osciloskop, ale ve vagu se taky dá vyčíst jak chodí, ale mně to moc nepřesvědčuje o tom v jaké je kondici. Chtělo by to sehnat příručku na tvuj motor a podivat se jak se kontroluje lambda vagem, zda je tam pole s napětím a pole se stavem sondy, zda funguje nebo ne.
Na fabii to je tak, že tam jsou buď 000 nebo 111 a podle toho vidíš jak se pepínaj nebou jsou mrtvý.
Vymazal si adaptační hodnoty při nastavování klapky?
Pokud má snímač množství nějaký výpadky, tak to může dělat ten bordel určitě, ale chce to nějak potvrdit.
Když přidám a odstavím na octavii AKL tak taky spadne napětí na nulu a hned reguluje, to že dáš plnej plyn a hned odstavíš, tak to ve vagu trvá než to zareaguje a na plnej plyn se na lambdu nehledí. Potřebuješ na plnej plyn dát max paliva, takže lamda jde mimo hru.
Na fabii to je tak, že tam jsou buď 000 nebo 111 a podle toho vidíš jak se pepínaj nebou jsou mrtvý.
Vymazal si adaptační hodnoty při nastavování klapky?
Pokud má snímač množství nějaký výpadky, tak to může dělat ten bordel určitě, ale chce to nějak potvrdit.
Když přidám a odstavím na octavii AKL tak taky spadne napětí na nulu a hned reguluje, to že dáš plnej plyn a hned odstavíš, tak to ve vagu trvá než to zareaguje a na plnej plyn se na lambdu nehledí. Potřebuješ na plnej plyn dát max paliva, takže lamda jde mimo hru.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť