Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A co toto ?Passat b5.5 96kw 6q.Rozvody dělány před 20000km.
Kluci na passat foru mi poradily,že mám vstřiky rozhozený a mám je nastavit na vahadle,ale do toho se já raději pouštět nebudu " už bych to nedal dohromady " Pokud by se našla dobrá duše zde na foru a z Ostravska dejte mi echo.
Kluci na passat foru mi poradily,že mám vstřiky rozhozený a mám je nastavit na vahadle,ale do toho se já raději pouštět nebudu " už bych to nedal dohromady " Pokud by se našla dobrá duše zde na foru a z Ostravska dejte mi echo.
Octavia 2 TDi 77kW
- ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Pokud máš velkou spotřebu nafty, tak to budeš muset seřídit ty vstřiky, poladit pak na vačce a musí spotřeba jít dolů.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Tak jsem zkusil vačkou pootočit.Měl jsem -1.1 a dostal jsem se na 0.6 a občas to skočí na 0.0...je to opravdu o hodně citu.Na stálých 0.0 jsem se ani po hodině nedostal ale v prvním příspěvku píše panhuml,že je lepší bejt v mínusových polohách ? teď mi palubák "lehká jízda" ukazuje hodnoty po městě a okrsky při zahřátým motoru spotřebu něco okolo 8l-9l nafty.Před upravou to bylo okolo 10l.Na volnoběch ukazuje 0.8 l.Mám to tedy nechat nebo ještě upravit a nebo se již zaměřit na vstřiky ?lepší nafta více adetiva ? naftu kupuji na běžných pumpách co jsou v okolí.Auto je passat b5.5 96kw.
Octavia 2 TDi 77kW
panove jak je to u 2.0TDI 125kw siemens ? jedna se o audi A4. jedna se o nastaveni vacky a pak jeste vstriku(stlaceni). motor kolem 2tis pocukava...a rozvody jsou na vacce rozhozeny...
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
- misoVW
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
najlepsia rada je rychly predaj sorry.jirka.p píše:panove jak je to u 2.0TDI 125kw siemens ? jedna se o audi A4. jedna se o nastaveni vacky a pak jeste vstriku(stlaceni). motor kolem 2tis pocukava...a rozvody jsou na vacce rozhozeny...
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
on to prave koupil a ted to dela tohle. auto uz je po vymnene vstriku v AUDI...ani uz ted nvm jak je na tom...misoVW píše:najlepsia rada je rychly predaj sorry.jirka.p píše:panove jak je to u 2.0TDI 125kw siemens ? jedna se o audi A4. jedna se o nastaveni vacky a pak jeste vstriku(stlaceni). motor kolem 2tis pocukava...a rozvody jsou na vacce rozhozeny...
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Ja som mal pred vymenou rozvodov okamzitu spotrebu na palubaku 0,6l/h, po vymene vacsinou 0,7 obcas 0,8. Rozvody boli robene na pripravky a po vymene boli na hodnote 0,0 občas to skocilo na -0,6.
Dodnes ma mrzi, ze som si to neodsledoval pred vymenou!
Ta zvysena spotreba bola hned po vymene aj v reale, na rovnakej trase minimalne 0,5l/100km. Teraz po 50000 km od vymeny som sa s tym pohral a snazil som sa to nastavit aspon podla tej okamzitej spotreby na palubaku, na hodnotu, co bola predtym, teda na hodnotu 0,6. Inak aj po tomto najazde od vymeny sa hodnota nepohla, stale 0,7 az 0,8. Rozvody som nastavil na + 1,1 az 1,7, spotreba na palubaku 0,6, spotreba VAG skace 0,6 / 0,4. Mozno keby som dal viac este viac do plusu tak by bola spotreba VAG stabilne 0,4. Vykon OK, teply start OK bez zmeny, studeny OK bez zmeny. Klesla aj hodnota v kanali 15 Vstrikovane mnozstvi z 5,5 na max 5,2. Ocakavam nizsiu spotrebu aj v reale, overim, doplnim.
edit 05/2015: Co sa tyka spotreby po korekcii tak sa zhoduje so skutocnou spotrebou dotankovanim. Dlhodoby priemer (na nadrz) je 5,2-5,3 (predtym 5,7-5,8 ). Meranie som robil niekolkokrat. Jazdim casto rovnake trasy, takze mozem porovnavat. Viem, ze teraz jazdim so spotrebou ako pred vymenou rozvodov a neni to placebo efekt.
Zaver: netreba sa snazit rozvody nastavit vzdy na 0.
edit 08/2016: Spotreba na nadrz merana dotankovanim teraz v letnych mesiacoch pod 5 L.
Dodnes ma mrzi, ze som si to neodsledoval pred vymenou!
Ta zvysena spotreba bola hned po vymene aj v reale, na rovnakej trase minimalne 0,5l/100km. Teraz po 50000 km od vymeny som sa s tym pohral a snazil som sa to nastavit aspon podla tej okamzitej spotreby na palubaku, na hodnotu, co bola predtym, teda na hodnotu 0,6. Inak aj po tomto najazde od vymeny sa hodnota nepohla, stale 0,7 az 0,8. Rozvody som nastavil na + 1,1 az 1,7, spotreba na palubaku 0,6, spotreba VAG skace 0,6 / 0,4. Mozno keby som dal viac este viac do plusu tak by bola spotreba VAG stabilne 0,4. Vykon OK, teply start OK bez zmeny, studeny OK bez zmeny. Klesla aj hodnota v kanali 15 Vstrikovane mnozstvi z 5,5 na max 5,2. Ocakavam nizsiu spotrebu aj v reale, overim, doplnim.
edit 05/2015: Co sa tyka spotreby po korekcii tak sa zhoduje so skutocnou spotrebou dotankovanim. Dlhodoby priemer (na nadrz) je 5,2-5,3 (predtym 5,7-5,8 ). Meranie som robil niekolkokrat. Jazdim casto rovnake trasy, takze mozem porovnavat. Viem, ze teraz jazdim so spotrebou ako pred vymenou rozvodov a neni to placebo efekt.
Zaver: netreba sa snazit rozvody nastavit vzdy na 0.
edit 08/2016: Spotreba na nadrz merana dotankovanim teraz v letnych mesiacoch pod 5 L.
Naposledy upravil(a) Lumix dne 04 srp 2016, 15:20, celkem upraveno 6 x.
TDI PD
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
Cavte. mal by som na Vas prosbu....otec od vymeny rozvodov ma problem so startovanim, teda dlho toci kym chytne, ale je to sporadicke niekedy na drnc a niekedy hruza ;(....jedna sa o audi a4 1.9tdi 96kW PD rv2001, rozvody boli robene cca pred asi 2 rokmi ale nenastavovalo sa to cez VAG len cisto na znaky a pripravky a vcera uz mi to nedalo tak som pozeral na synchroznizaciu vacky a kluky a pozrite sami na foto....hodnota bola na 2.2 a sem tam to skocilo na jednu sekundu 1.7 a hned na 2.8 a potom spat na 2.2 na cca 5 sekund a tak to skakalo.....auto bolo studene cca 15st. vonku.
je mozne ze ta hodnota je prilis vysoka a preto moze mat problem so startom??? lebo fakt to zacalo robit az od vymeny rozvodov....
Dakujem za rady.
je mozne ze ta hodnota je prilis vysoka a preto moze mat problem so startom??? lebo fakt to zacalo robit az od vymeny rozvodov....
Dakujem za rady.
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice