Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
galaher
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 06 bře 2007, 12:53

Příspěvek od galaher »

A co toto ?Passat b5.5 96kw 6q.Rozvody dělány před 20000km.
Kluci na passat foru mi poradily,že mám vstřiky rozhozený a mám je nastavit na vahadle,ale do toho se já raději pouštět nebudu " už bych to nedal dohromady " Pokud by se našla dobrá duše zde na foru a z Ostravska dejte mi echo.



Obrázek
Octavia 2 TDi 77kW
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

do vstřiků bych nerýpal, pokud to funguje ok
Uživatelský avatar
galaher
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 06 bře 2007, 12:53

Příspěvek od galaher »

no jo ale mám docela velkou spotřebu nafty
Octavia 2 TDi 77kW
Uživatelský avatar
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Pokud máš velkou spotřebu nafty, tak to budeš muset seřídit ty vstřiky, poladit pak na vačce a musí spotřeba jít dolů.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Uživatelský avatar
galaher
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 06 bře 2007, 12:53

Příspěvek od galaher »

Tak jsem zkusil vačkou pootočit.Měl jsem -1.1 a dostal jsem se na 0.6 a občas to skočí na 0.0...je to opravdu o hodně citu.Na stálých 0.0 jsem se ani po hodině nedostal :( ale v prvním příspěvku píše panhuml,že je lepší bejt v mínusových polohách ? teď mi palubák "lehká jízda" ukazuje hodnoty po městě a okrsky při zahřátým motoru spotřebu něco okolo 8l-9l nafty.Před upravou to bylo okolo 10l.Na volnoběch ukazuje 0.8 l.Mám to tedy nechat nebo ještě upravit a nebo se již zaměřit na vstřiky ?lepší nafta více adetiva ? naftu kupuji na běžných pumpách co jsou v okolí.Auto je passat b5.5 96kw.
Octavia 2 TDi 77kW
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

panove jak je to u 2.0TDI 125kw siemens ? jedna se o audi A4. jedna se o nastaveni vacky a pak jeste vstriku(stlaceni). motor kolem 2tis pocukava...a rozvody jsou na vacce rozhozeny...
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

jake je nejlepsi hodnota v pole 2?

jak to vypada?Obrázek
...a neumim nejlip psat cestinu..! :))


AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP :D
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

jirka.p píše:panove jak je to u 2.0TDI 125kw siemens ? jedna se o audi A4. jedna se o nastaveni vacky a pak jeste vstriku(stlaceni). motor kolem 2tis pocukava...a rozvody jsou na vacce rozhozeny...
najlepsia rada je rychly predaj :( sorry.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00

Příspěvek od marian.marcin »

Možno blbá otázka ale skúsim :Má nastavenie vačky vplyv na kompresiu vo válcoch
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

misoVW píše:
jirka.p píše:panove jak je to u 2.0TDI 125kw siemens ? jedna se o audi A4. jedna se o nastaveni vacky a pak jeste vstriku(stlaceni). motor kolem 2tis pocukava...a rozvody jsou na vacce rozhozeny...
najlepsia rada je rychly predaj :( sorry.
on to prave koupil :D a ted to dela tohle. auto uz je po vymnene vstriku v AUDI...ani uz ted nvm jak je na tom...
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Lumix
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 29 bře 2008, 21:29
Bydliště: SR

Příspěvek od Lumix »

Ja som mal pred vymenou rozvodov okamzitu spotrebu na palubaku 0,6l/h, po vymene vacsinou 0,7 obcas 0,8. Rozvody boli robene na pripravky a po vymene boli na hodnote 0,0 občas to skocilo na -0,6.
Dodnes ma mrzi, ze som si to neodsledoval pred vymenou!
Ta zvysena spotreba bola hned po vymene aj v reale, na rovnakej trase minimalne 0,5l/100km. Teraz po 50000 km od vymeny :) som sa s tym pohral a snazil som sa to nastavit aspon podla tej okamzitej spotreby na palubaku, na hodnotu, co bola predtym, teda na hodnotu 0,6. Inak aj po tomto najazde od vymeny sa hodnota nepohla, stale 0,7 az 0,8. Rozvody som nastavil na + 1,1 az 1,7, spotreba na palubaku 0,6, spotreba VAG skace 0,6 / 0,4. Mozno keby som dal viac este viac do plusu tak by bola spotreba VAG stabilne 0,4. Vykon OK, teply start OK bez zmeny, studeny OK bez zmeny. Klesla aj hodnota v kanali 15 Vstrikovane mnozstvi z 5,5 na max 5,2. Ocakavam nizsiu spotrebu aj v reale, overim, doplnim.

edit 05/2015: Co sa tyka spotreby po korekcii tak sa zhoduje so skutocnou spotrebou dotankovanim. Dlhodoby priemer (na nadrz) je 5,2-5,3 (predtym 5,7-5,8 ). Meranie som robil niekolkokrat. Jazdim casto rovnake trasy, takze mozem porovnavat. Viem, ze teraz jazdim so spotrebou ako pred vymenou rozvodov a neni to placebo efekt.
Zaver: netreba sa snazit rozvody nastavit vzdy na 0.

edit 08/2016: Spotreba na nadrz merana dotankovanim teraz v letnych mesiacoch pod 5 L.
Naposledy upravil(a) Lumix dne 04 srp 2016, 15:20, celkem upraveno 6 x.
TDI PD
Burner
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 23 srp 2014, 14:44
Bydliště: stredni cechy

Příspěvek od Burner »

Čau, hodnotu symchronizace mám -3,9. Hodnota nijak nepřeskakuje ale ani se nemění i když pohnu vačkou.takže to vlastně nejde nastavit?

Octavia II 2007 1,9tdi BLS
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

Cavte. mal by som na Vas prosbu....otec od vymeny rozvodov ma problem so startovanim, teda dlho toci kym chytne, ale je to sporadicke niekedy na drnc a niekedy hruza ;(....jedna sa o audi a4 1.9tdi 96kW PD rv2001, rozvody boli robene cca pred asi 2 rokmi ale nenastavovalo sa to cez VAG len cisto na znaky a pripravky a vcera uz mi to nedalo tak som pozeral na synchroznizaciu vacky a kluky a pozrite sami na foto....hodnota bola na 2.2 a sem tam to skocilo na jednu sekundu 1.7 a hned na 2.8 a potom spat na 2.2 na cca 5 sekund a tak to skakalo.....auto bolo studene cca 15st. vonku.

je mozne ze ta hodnota je prilis vysoka a preto moze mat problem so startom??? lebo fakt to zacalo robit az od vymeny rozvodov....

Dakujem za rady.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

nikto nevie poradit ci to moze mat suvis ?
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

cavte....tak dnes som to hodil na nulu ale bohuzial to startovanie je stale napr....:(
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“