Zapečený kroužek vstřiku v hlavě JTD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zapečený kroužek vstřiku v hlavě JTD
Čaute !
Potřeboval bych pomoci od zkušenějších. Vytahovaly se vstřiky ze Stila JTD a jeden kroužek zůstal v hlavě. Ani se nehne, bohužel, už je povrchově poškozený a nechat ho tam je velké riziko.
Padly nápady jako 200ka vrut samořezka popř. šroub, vrták do vratidla, nebo takový ten oválný kuželový pilník tam narazit...
Zkoušeli sme přes tupou jehlu po něm lehce mlátit ve směru, aby se protočila, ale s tím přístupem je to bez šance.
Potřeboval bych pomoci od zkušenějších. Vytahovaly se vstřiky ze Stila JTD a jeden kroužek zůstal v hlavě. Ani se nehne, bohužel, už je povrchově poškozený a nechat ho tam je velké riziko.
Padly nápady jako 200ka vrut samořezka popř. šroub, vrták do vratidla, nebo takový ten oválný kuželový pilník tam narazit...
Zkoušeli sme přes tupou jehlu po něm lehce mlátit ve směru, aby se protočila, ale s tím přístupem je to bez šance.
Lancia Dedra 1.6
Opel Astra F 1.6
Mercedes Sprinter 312D
Opel Astra F 1.6
Mercedes Sprinter 312D
pres tak par otacek to se zakousne a nebo jak se prohreje povoli. to se mi covece nestalo jeste vzdy to neslo spis ze vstriku sundat. jak to lepilo
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Jeden pán co opravuje čerpadla a vstřiky nám poradil jeho přípravek, a to na plochým šroubováku měl ze strany vypilovaný zobáček. Pak jen najít místo, kde začíná podložka, a z boku do ní zajet a snažit se ji odtrhnout. No, nerad bychom se do toho vrhli po hlavě, jde už o hodně, tak rád počkám na nějaké rady či nápady.
Předpokládám že frézování je možné jen po sundání hlavy, s čím se nepočítá.
Každopádně všem děkuji za rady a příspěvky.
Předpokládám že frézování je možné jen po sundání hlavy, s čím se nepočítá.
Každopádně všem děkuji za rady a příspěvky.
Lancia Dedra 1.6
Opel Astra F 1.6
Mercedes Sprinter 312D
Opel Astra F 1.6
Mercedes Sprinter 312D
Je na to přímo speciální vazelína, která zabraňuje zapečení i na několik let. Buď bílá od Mercedesu, nebo třeba Fuchs dělá černou http://www.combinata.cz/index.php?route ... ct_id=2852. S oběma mám dobré zkušenosti. Obyč vazelína se časem vypaří nebo zapeče. Ale i tak doporučuju každý rok dva vstřiky vyndat, vyčistit, namazat, dát nové podložky a případně vyfrézovat dosedací plochu. Horší je to s lidma, který to nechtějí zaplatit a pak se strašně diví, když se vstřik vyndavá celý den a stojí to raketu, někdy to končí i zničením vstřiku, někdo tím zničí i víko ventilů a dokonce hlavu. Takže ač je vazelína drahá, vyplatí se ji koupit. I na žhavičky funguje skvěle.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
A nešlo by ty vstřiky a žhavky natřít proti zapečení tímhle http://www.autokseft.cz/SWAG-Mazivo-odo ... 2-nd464919 ? Má to odolávat teplotám co si pamatuju tak nad 1000 stupňů Celsia.
Dole na stránce mají ještě levnější náhradu, tady http://www.autokseft.cz/FEBI-Mazivo-odo ... 2-nd186844 od Febíčka. Ono je asi stejně jedno, od koho to je, protože si to tihle přebalovači mezi sebou stejně překupujou...
Dole na stránce mají ještě levnější náhradu, tady http://www.autokseft.cz/FEBI-Mazivo-odo ... 2-nd186844 od Febíčka. Ono je asi stejně jedno, od koho to je, protože si to tihle přebalovači mezi sebou stejně překupujou...
Naposledy upravil(a) pepe276 dne 05 srp 2014, 13:37, celkem upraveno 1 x.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Šlo, je to ta od MB, jen na ní není vytištěná hvězda.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
že já blbec sem to tady nenapsal dřív. Z toho autokšeftu mi dnes přijde balík
Jinak narovinu. Kupovat vazelínu za víc než 1000kč na obroční vytahování/čištění vstřiků je bohužel hodně. Žádný naftový autopark nemáme ani neplánujem a bylo by to dost nerentabilní. Pokusíme se najít levnější variantu. Díky všem za info.
Jinak narovinu. Kupovat vazelínu za víc než 1000kč na obroční vytahování/čištění vstřiků je bohužel hodně. Žádný naftový autopark nemáme ani neplánujem a bylo by to dost nerentabilní. Pokusíme se najít levnější variantu. Díky všem za info.
Lancia Dedra 1.6
Opel Astra F 1.6
Mercedes Sprinter 312D
Opel Astra F 1.6
Mercedes Sprinter 312D