Zapečený kroužek vstřiku v hlavě JTD

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
tuningrob
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25 bře 2014, 09:49
Bydliště: Příbor -> Prchalov

Zapečený kroužek vstřiku v hlavě JTD

Příspěvek od tuningrob »

Čaute !

Potřeboval bych pomoci od zkušenějších. Vytahovaly se vstřiky ze Stila JTD a jeden kroužek zůstal v hlavě. Ani se nehne, bohužel, už je povrchově poškozený a nechat ho tam je velké riziko.

Padly nápady jako 200ka vrut samořezka popř. šroub, vrták do vratidla, nebo takový ten oválný kuželový pilník tam narazit...

Zkoušeli sme přes tupou jehlu po něm lehce mlátit ve směru, aby se protočila, ale s tím přístupem je to bez šance.
Lancia Dedra 1.6
Opel Astra F 1.6
Mercedes Sprinter 312D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tady by pomohla ta frezička, co zarovnává tu díru pro vstřikovač v hlavě, ta by tu podložku rozfrézovala...
nepropadat panice...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

pres tak par otacek to se zakousne a nebo jak se prohreje povoli. to se mi covece nestalo jeste vzdy to neslo spis ze vstriku sundat. jak to lepilo
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
okob
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 pro 2007, 09:43

Příspěvek od okob »

Ja to v praci delal vetsim sroubovakem,zasekl doprostred a tocil aby se uvolnila a pak hackem z tlusteho dratu vatahl.easy
Uživatelský avatar
tuningrob
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25 bře 2014, 09:49
Bydliště: Příbor -> Prchalov

Příspěvek od tuningrob »

Jeden pán co opravuje čerpadla a vstřiky nám poradil jeho přípravek, a to na plochým šroubováku měl ze strany vypilovaný zobáček. Pak jen najít místo, kde začíná podložka, a z boku do ní zajet a snažit se ji odtrhnout. No, nerad bychom se do toho vrhli po hlavě, jde už o hodně, tak rád počkám na nějaké rady či nápady.

Předpokládám že frézování je možné jen po sundání hlavy, s čím se nepočítá.

Každopádně všem děkuji za rady a příspěvky. :)
Lancia Dedra 1.6
Opel Astra F 1.6
Mercedes Sprinter 312D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je na to ruční fréza, žádná mašina. Je to sada pro různé motory..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
tuningrob
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25 bře 2014, 09:49
Bydliště: Příbor -> Prchalov

Příspěvek od tuningrob »

Ale co s pilinama ?
Lancia Dedra 1.6
Opel Astra F 1.6
Mercedes Sprinter 312D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Do díry pro vstřik nacpat vazelínu a pak kompresorem dírou pro žhavíčku vše vyfouknout..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
tuningrob
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25 bře 2014, 09:49
Bydliště: Příbor -> Prchalov

Příspěvek od tuningrob »

Ták je venku.

Závitník, dlouhá tyč a reverzní kladivo.

Čím prosím namazat vstřikovače před montáži zpět ?
Lancia Dedra 1.6
Opel Astra F 1.6
Mercedes Sprinter 312D
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Je na to přímo speciální vazelína, která zabraňuje zapečení i na několik let. Buď bílá od Mercedesu, nebo třeba Fuchs dělá černou http://www.combinata.cz/index.php?route ... ct_id=2852. S oběma mám dobré zkušenosti. Obyč vazelína se časem vypaří nebo zapeče. Ale i tak doporučuju každý rok dva vstřiky vyndat, vyčistit, namazat, dát nové podložky a případně vyfrézovat dosedací plochu. Horší je to s lidma, který to nechtějí zaplatit a pak se strašně diví, když se vstřik vyndavá celý den a stojí to raketu, někdy to končí i zničením vstřiku, někdo tím zničí i víko ventilů a dokonce hlavu. Takže ač je vazelína drahá, vyplatí se ji koupit. I na žhavičky funguje skvěle.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

jo, jo ta bílá od MB je dobrá. Ale představa, že budu preventivně vyndavat vstřiky třeba u auta za půl mega u mne tímto takové auto ztrácí hodnotu. Když to v továrně neumí udělat jinak, ať se na to vy.erou a dělají třeba dětské kočárky.. :)
nepropadat panice...
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

A nešlo by ty vstřiky a žhavky natřít proti zapečení tímhle http://www.autokseft.cz/SWAG-Mazivo-odo ... 2-nd464919 ? Má to odolávat teplotám co si pamatuju tak nad 1000 stupňů Celsia.

Dole na stránce mají ještě levnější náhradu, tady http://www.autokseft.cz/FEBI-Mazivo-odo ... 2-nd186844 od Febíčka. Ono je asi stejně jedno, od koho to je, protože si to tihle přebalovači mezi sebou stejně překupujou...
Naposledy upravil(a) pepe276 dne 05 srp 2014, 13:37, celkem upraveno 1 x.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Šlo, je to ta od MB, jen na ní není vytištěná hvězda. 8)
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Uživatelský avatar
tuningrob
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25 bře 2014, 09:49
Bydliště: Příbor -> Prchalov

Příspěvek od tuningrob »

že já blbec sem to tady nenapsal dřív. Z toho autokšeftu mi dnes přijde balík (wallbash)

Jinak narovinu. Kupovat vazelínu za víc než 1000kč na obroční vytahování/čištění vstřiků je bohužel hodně. Žádný naftový autopark nemáme ani neplánujem a bylo by to dost nerentabilní. Pokusíme se najít levnější variantu. Díky všem za info.
Lancia Dedra 1.6
Opel Astra F 1.6
Mercedes Sprinter 312D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

I mému bohatému kámošovi se to zdálo moc tak došel za mechánem v MB a ten mu prodal hrstičku.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“