Golf IV AHF 81kw

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

copins
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 22 dub 2012, 08:27
Bydliště: Karviná

Golf IV AHF 81kw

Příspěvek od copins »

VW Golf 4, motor AHF 210tkm, trysky FB Sprint 764, hlava čerpadla Bosch 11mm, turbo Garrett VB nové, Fmic 140, C čidlo,EGR off, spojka jednohmota ATD Luk, soft TDIFUN, bez kouře, 176Ps a 381Nm

Obrázek
GIV AHF 176ps..380nm..TDIfun...
VB,S764,11mm,IC140,ATD LuK no HDS
Nemožné je pouze slovo
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

krásně popsané použité komponenty kéž by to tak dělali všichni.... :!:
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

gratulujem, pekne!
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Moc pěkně nafouknuté odspodu.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Qxkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 28 črc 2013, 11:24
Bydliště: Zbiroh (Líšná)

Příspěvek od Qxkiller »

pěknej krouťák takhle nízko jinač z těhle trysek asi maximum co :)
DjRaptor - Octavie combi 2003 1.9 Tdi 81kw ASV 312/256mm brzdy, 6q převodovka drw - Sachs Performance
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Qxkiller píše:pěknej krouťák takhle nízko jinač z těhle trysek asi maximum co :)
myslim ze 5 ponikov este rezevu maju a dovolujem si tvrdit, ze s 12mm hlavou by sa to dalo potlacit k 200
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
Vory tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 06 kvě 2013, 18:06
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Vory tdi »

Moc hezkej vysledek ze sprintama.11mm hlava,dela svoje. :)
Ibiza TDi VP 300Hp 985kg
Best time Drag 402m -12.6sec 181km/H
INSTAGRAM - YOUTUBE : Vory tdi
http://m.youtube.com/channel/UC_y2zNpT2 ... ture=guide
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Výhoda VA/VB, že to fouká odspodu
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59

Příspěvek od tantor-bn »

Ale za VK nefuka nejako extremne horšie. to ma možno v 2tis ot. o par nm menej ako s VB
Cupra TDI
vikino
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 21 kvě 2007, 11:05

Příspěvek od vikino »

Muzu se zeptat,kolik tam tlacis,ze bylo potreba C cidlo?
Oct I., 1.9tdi, PP764, vlastni soft :-)
copins
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 22 dub 2012, 08:27
Bydliště: Karviná

Příspěvek od copins »

myslím 1,5 ... jestli bylo třeba nevím, dal jsem ho tam s novým vedením a fmic ;)
GIV AHF 176ps..380nm..TDIfun...
VB,S764,11mm,IC140,ATD LuK no HDS
Nemožné je pouze slovo
Uživatelský avatar
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

Tak jestli se nepletu při přechodu na VA/VB je potřeba C protože B čidlo umí jen do 1.3..jestli se pletu ať mě někdo opraví
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3496
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Jestli by ty trysky daly ještě pár koní navíc, tak co je potom limit? Turbo? Požadavek na bezkouř se sprintama? Sací trakt je origo, nebo ze 130/150ps verzí?
Oct asv 2000, DieselPower
copins
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 22 dub 2012, 08:27
Bydliště: Karviná

Příspěvek od copins »

limit je tak trochu spojka, kažký to nechá hnet přeobložit,ale ja to nechal origo luk at se ukáže ...

je to uprava s rozumem a ohledem na životnost
GIV AHF 176ps..380nm..TDIfun...
VB,S764,11mm,IC140,ATD LuK no HDS
Nemožné je pouze slovo
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

PetrSs píše:Tak jestli se nepletu při přechodu na VA/VB je potřeba C protože B čidlo umí jen do 1.3..jestli se pletu ať mě někdo opraví
1,55
na 1,3, max 1,4 sa chipuje
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“