dobijení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

dobijení

Příspěvek od Rybízek »

Už delší dobu řešim problem s dobíjením v podobě nestaleho napětí. Dobijeni líta mezi 12.6 -14.6 během chvilky cca 15-ti vteřin. Samozřejme to hazi chybu v ABS a airbag a behem jizdy zacne houpat motor. Pri spustene klima je to jeste horsí. Prosel jsem vsechny kostry skousel jinou baterku, altik(hitachi) byl na repasy i kdyz ta se na poprve vubec nezdarila a dobijelo to 16 .kratkodobe pomuze vypnout motor a odpojit baterku pak je to v poho a dobijeni ustaleno mezi 14.1-14.3. Mam porad podezreni na ten altik ze je spatna dioda ale servis tvrdi ze altik je v poho.....
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09

Příspěvek od auto-point »

protokol ze stolice máš?
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

Nemam ale vozim mu altiky a startery uz leta a nikdy problem
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
petr petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 08 bře 2010, 13:06
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od petr petr »

Nenapsal jsi z čeho to je, ale někdy mají sense vývod a pokud na něj vypadává napětí tak regler lítá až k 16.
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

Leon 1.9 Tdi ;)
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
okob
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 pro 2007, 09:43

Příspěvek od okob »

co kostra a kabel od altiku????stav,uchyceni,kontakt
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

v jakým stavu je + u pojistky na baterce často se to vyhřeje a je tam velký přechod
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

Vsechny kostry a hlavni plusy a ta krabicka na baterce rozebrano ocisteno utahnuto i ten stekr co do ni vede. Zkusim vymenit altik asi abych ho uplne vyloucil
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tipuju KO regulace
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 527
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

pred dvoma tyzdnami to iste po starte 13.6 V do minuty 12V bol vadny regler novy aj s vymenou 50E a ideme dalej
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“