zakladne nastavenie regulacie turba

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

zizuzidan píše:Táhlo je na pevno tím nic neuděláš. V desce jak je tem ovladač jsou 3 ovalné díry tak na těch.
Fakt pěkná pakárna to nastavit.
pocuj a ako poznam ze je to OK ? Teda hlavny dovod preco som sa zacal v tom vrtat je ten, ze mi to sem tam hodi nudzi a vypise chybu zakladneho nastavenia ale hlavne ma serie neviem preco mam taku velku turbodieru, teda dam plyn na podlahu a niekedy aj sekundu az dva cakam kym sa spamata a zacne to tahat na max....moze to mat nieco spolocne s tym nastavenim na tom drziaku alebo so zakladnym nastavenim samotnej elektroniky ???
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

poznáš to tak že se povede základní nastavení přijde mi to jak diskuze dokola o ničem...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

poznáš to tak že se povede základní nastavení přijde mi to jak diskuze dokola o ničem...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

aha...no konecne som pochopil takze tym padom preto mi nejde spravit to zakladne nastavenie a mozno aj preto mi vypise tu zavadu p3348.....a teoreticky moze to sposobovat aj tu turbodieru o ktorej som vyssie pisal ? teoreticky ma turbo chaoticky chod mozno a preto sa mi prejavuju tie turbo diery a zavady....alebo sa mylim ?
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

No nevim, neni na tohle potreba pripravek VAS?
Aspon na tyhle to bylo potreba
Zakladni nastaveni sice slo pustit, ale neudelalo se.
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

Základné nastavenie sa ti nepodarí spraviť dokial v RJ motora bude chyba.

Chybu máš aj v postupe. Pri základnom nastavení všade uvádzajú, že zmačknúť przdu a potom spojku.
Ale treba dať v PC aktivovať a potom stlačiť brzdu a plyn.
Následne začne robiť základné nastavenie.
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

imo17 píše:Základné nastavenie sa ti nepodarí spraviť dokial v RJ motora bude chyba.

Chybu máš aj v postupe. Pri základnom nastavení všade uvádzajú, že zmačknúť przdu a potom spojku.
Ale treba dať v PC aktivovať a potom stlačiť brzdu a plyn.
Následne začne robiť základné nastavenie.
dakujem pekne za radu najblizsie to vyskusam takto...
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

peugeot 405 píše:
imo17 píše:Základné nastavenie sa ti nepodarí spraviť dokial v RJ motora bude chyba.

Chybu máš aj v postupe. Pri základnom nastavení všade uvádzajú, že zmačknúť przdu a potom spojku.
Ale treba dať v PC aktivovať a potom stlačiť brzdu a plyn.
Následne začne robiť základné nastavenie.
dakujem pekne za radu najblizsie to vyskusam takto...
teraz ma napadlo ked som to skusal tak som uz zo zufalstva skusal aj stlacat plyn ale islo mi to max na 1000ot a viac nepustilo takze asi budes mat pravdu ;)

ale preco potom vsade maju zly postup v navodoch nechapem...?
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

peugeot 405 píše:
peugeot 405 píše:
imo17 píše:Základné nastavenie sa ti nepodarí spraviť dokial v RJ motora bude chyba.

Chybu máš aj v postupe. Pri základnom nastavení všade uvádzajú, že zmačknúť przdu a potom spojku.
Ale treba dať v PC aktivovať a potom stlačiť brzdu a plyn.
Následne začne robiť základné nastavenie.
dakujem pekne za radu najblizsie to vyskusam takto...
teraz ma napadlo ked som to skusal tak som uz zo zufalstva skusal aj stlacat plyn ale islo mi to max na 1000ot a viac nepustilo takze asi budes mat pravdu ;)

ale preco potom vsade maju zly postup v navodoch nechapem...?
Lebo to asi nikto naživo neskúšal a potom sa postup len kopíruje a nikto to ďalej neskúša či to je fakt pravda.
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

imo17 píše:
peugeot 405 píše:
peugeot 405 píše: dakujem pekne za radu najblizsie to vyskusam takto...
teraz ma napadlo ked som to skusal tak som uz zo zufalstva skusal aj stlacat plyn ale islo mi to max na 1000ot a viac nepustilo takze asi budes mat pravdu ;)

ale preco potom vsade maju zly postup v navodoch nechapem...?
Lebo to asi nikto naživo neskúšal a potom sa postup len kopíruje a nikto to ďalej neskúša či to je fakt pravda.

ty si asi pravdepodobne robil kedze vies ze treba brzdu a plyn co ? nastavoval si aj tu elektroniky mechanicky teda posuvanim jej pozicie na tych troch srubach ?
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

Áno, robil som to..... nie nenastavoval som to na nich, ale aj tak je s autom stále problém, že niekedy do cca 2500otáčok motor neťahá, ako keby netlačilo turbo, ale ďalej som sa s tým už nebabral.
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

no mne to tiez robi podobne veci.....niekedy potiahne uz od spodu a niekedy fakt az od tych 2500 ako vravis....je tam ako keby nejaka premenliva turbodiera....
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

Môj názor na to je, že turbo je v hajzli, ale nie som si 100% istý. Ak by si s tým pohol daj vedieť.
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

no tak som sa konecne dostal k tomu aby som to skusil, fakt uz to fungovalo ako si vravel, otacky chodili hore a dole a maximalny rozdiel tlakov som mal 70mbar, potom to skoncilo bez toho aby nieco vypisalo a skusil som sa previezt, ale efekt som nepocitil ziadny.

stale to niekedy tahalo v kuse a niekedy od 2300ot, fakt nahodne, tak ako keby turbo resp. elektronika nevedela kedy ma tlacit, je tam pre mna strasne oneskorenie hlavne ked treba obehnut a cakam aj 2 sekundy kym sa rozbehne,

ale uz som sa naucil, ze ked chcem hned vykon tak staci mat min. 2300ot a potom hned po slapnuti plynu vyleti ako raketa :)

ale takto by to fungovat nemalo :( keby niekto vedel poradit, kde by este mohol byt problem ????

vdaka.
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
Roman...
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 14 črc 2014, 16:16
Bydliště: Bratislava okolie

Příspěvek od Roman... »

Ahoj prosim mate niake info o tom zakladnom nastaveni noveho regulatoru turba...stale to vykazuje chybu ze zakladne nastaveni je spatne nebo zadne...vopred dakujem za info Mam aj org vas pripravok z VW pozicany a aj klasicke vas a stale to nejde,,, A hlavne regulator stale zostava hore a aj ked hybem na sroboch motorcekom tak nezleze ...
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“