Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Nevim, ze vas to prekvapuje. Spotrebni zbozi nastaveny na 3roky a 150tiskm. Kvuli ekologii snizovani olova a dalsich dulezitych prisad, pak se není cemu divit.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ano a ty neskutečné inovace, pořád nové a nové aby se lidé nasytili, auto v záruce lehne a už musí upravit náhradní díl, protože už jedou jiné s novým softwarem..a lidé chtějí pořád nové a nové modely, nové plné palby, touží po tom, aby auto samo zaparkovalo, když jede ožralej aby auto samo zatočilo, když vjede na čáru, aby za něho vyrovnalo smyk, prudké přidání plynu apod...Touží, touží a pak jen čumí, když se to posere, vybírají konta aby mohli svého miláčka, který je těsně před důchodem , protože na nové nemají uvést do kondice..A pak stoupá nasrání, je to všechno na ho.no, je to sráč..Když nemám na krásné nové auto, ale mám jen na ojetinu,musím si srovnat v hlavě, zda mne to poté v opravách nesežere..
nepropadat panice...
palmexman
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 18 lis 2012, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od palmexman »

Ahoj pánové,

planuju koupit hezkou Octavku 1.9 77kw FL 2009+ . Prvni majitel, serviska z autorizaku, bez lakovani atd. Limit mam cca 270 tisic.

Cetl jsem radu problemu se saly a srouby na ojnicich u 1.9...existuje rocnik bez chyb toho charakteru?
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Uz se nekdo na nejakem doru zminoval o 1.9 FL a ojbice ven, tusim BLS ... ale tezko rici. Obecne se udava ze srouby jsou problem 2007-2008 a saly u vsech rocniku ... Kup nejakou za 265k a za tech usetrenych 5k si to nech vymenit a mas klid ... aby se ti lepe spalo ... jinak samozrejme ti muze lehnout auto na dalsich xxx zavadach ... proste dnes koupit auto ( nejen ojete ) je krapet loterie ...
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

jericho-3 píše:Ano a ty neskutečné inovace, pořád nové a nové aby se lidé nasytili, auto v záruce lehne a už musí upravit náhradní díl, protože už jedou jiné s novým softwarem..a lidé chtějí pořád nové a nové modely, nové plné palby, touží po tom, aby auto samo zaparkovalo, když jede ožralej aby auto samo zatočilo, když vjede na čáru, aby za něho vyrovnalo smyk, prudké přidání plynu apod...Touží, touží a pak jen čumí, když se to posere, vybírají konta aby mohli svého miláčka, který je těsně před důchodem , protože na nové nemají uvést do kondice..A pak stoupá nasrání, je to všechno na ho.no, je to sráč..Když nemám na krásné nové auto, ale mám jen na ojetinu,musím si srovnat v hlavě, zda mne to poté v opravách nesežere..
dal by som ti lajk, keby sa dal :D
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Tak jsem si opet koupil casopis Svet Motoru - ojetiny
Dosel jsem ke strance kde se rozebira problematika treba Octavia II.
Az jsem dosel na vetu kde primo pisou .
2007-2008 se vyrobci obcas podarilo prohodit horni a spodni lagry .Nasledkem byva zadreni , protoceni loziska ,pretrzena ojnice a destrukce motoru. Proto nechte tuto cast agregatu zkontrolovat a nesetrete na novych ojnicnich sroubech .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3660
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Jó tak to sem taky čet. Škoda, že pan novinář ten motor nikdy neviděl a píše jen to, co zaslechne od mechošů v hospodě. Nebo mi to kolikrát tak přijde.
Oct asv 2000, DieselPower
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Kdyby byli prohozene horni a dolni saly, tak to je otazkou stovek km a zaclo by to klepat ... realna zkusenost jednoho zanmeho, ne sice u VWW, ale bude to podobne ... 150000 by to urcite nevydrzelo... Ja se porad klanim ke sroubum u 07-08 a salam obecne z blbeho amterialu, i kdyby to bylo jinak, pro klid duse vymenit oboje, nestoji to svet. Doufam ze se za rok neukaze ze to neni neco jineho :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mě to trošku nejde do hlavy, vždy bylo jedno, která půlka lágru je na té které straně a dokonce prasata dovozci je zaměňovali,když horní která je nejvíce namáhaná začala ukazovat červenou /nebo dokonce plech/ dali jí dolů./A to v té době stáli okolo 500kč sada/Proto mi trochu hlava nebere , proč je v nich rozdíl. Že by ta horní byla i materiálové jiná a šetřilo se tím?
Osobně na šrouby moc nevěřím , kolikrát stačí vzít pilku a ten starý zkusit přeříznout.. Viděl jsem šrouby přetažené a delší než nové,/ale to bylo dotažením pákou mechošem s chlupatým předloktím/ ale aby praskly/přetrhly se/ , to by musely být překalené jako prase..
nepropadat panice...
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Horni je jiny matros ...
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jericho-3 píše:Ano a ty neskutečné inovace, pořád nové a nové aby se lidé nasytili, auto v záruce lehne a už musí upravit náhradní díl, protože už jedou jiné s novým softwarem..a lidé chtějí pořád nové a nové modely, nové plné palby, touží po tom, aby auto samo zaparkovalo, když jede ožralej aby auto samo zatočilo, když vjede na čáru, aby za něho vyrovnalo smyk, prudké přidání plynu apod...Touží, touží a pak jen čumí, když se to posere, vybírají konta aby mohli svého miláčka, který je těsně před důchodem , protože na nové nemají uvést do kondice..A pak stoupá nasrání, je to všechno na ho.no, je to sráč..Když nemám na krásné nové auto, ale mám jen na ojetinu,musím si srovnat v hlavě, zda mne to poté v opravách nesežere..
Celkem souhlas.
Ale taky jsem přemýšlel proč ten vývoj jde tak rychle dopředu a kupuje se nové a nové...
Asi to tak musí být! Dřív na výrobu něčeho byla celá hala, 200 lidí.. dnes to samé udělají dvě mašiny s obsluhou jednoho člověka. Kdyby se nevyráběly nesmysly a lidi je nekupovali, asi se to celé zastaví a padne na hubu.. nebude práce, nikdo nevydělá, nikdo tím pádem nic nekoupí a bude to co se stalo důsledkem krize ve 30 letech... :(
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, je to trend moderní společnosti. Ale stačí jednoduchá věc, prostě se na ty trendy vykašlat , nekompenzovat si autem příslušnost k tomu a onomu, nezvyšovat si ním sebevědomí a říci si, opravdu potřebuji tohle drahé auto s drahým servisem k tomu, abych jezdil do školy nebo do práce pár kilometrů a jednou za půl roku k babičce? Mám to zapotřebí, abych měl auto jako Franta ? Např. můj známý důchodce, starý řidič a samoopravář svého Favorita. /je s nimi velice spokojen/si minulý rok si koupil Citroen C 3 , ukazoval mi ho pod plachtou, tak mu říkám a k čemu ho máš, vidím tě jen ve favoritech /má 2 , oba pěkné/ a on, no když se ženou se někam jedeme třeba k příbuzným podívat...Včera mi volal a povídá, porad´ mi, má cenu si nechat Citrouše předělat na Etanol? Já mu říkám, kolik máš na něm najeto? A on 1500km, tak mu říkám, jsi normální? Chceš dopíčit nové auto nějakou prasárnou, vím jak to hoši kolikrát dělají, ale hlavně, když s tím vůbec nejezdíš? Než se ti zaplatí ta úprava, budeš v Humpolci v krematoriu..Jo, jo já si to myslel, ale kluci říkali, že je to dobrý... :( :)
nepropadat panice...
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

nečetl...
Uživatelský avatar
zolli007
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 dub 2014, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od zolli007 »

Zdravim vsetkych, takze som po vymene saliek a skrutiek, podla toho ako vyzerali salky to asi potrebne nebolo, motor je 07/2007 BXE, ma 137 000 realnych a je dovoz z francuzska. Vybrate salky mali oznacenie 045 701 B alebo C co mi nebolo jasne cakal som D alebo E.

Fotene su takze vo vrchnom rade su vrchne v spodnom spodne je to vidiet ktore su ktore z fotiek.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
VW Passat B6 77kw BXE 2007
Renault Megane 1.6 16V 1999 a k tomu ešte aj žltá !
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3660
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tak tyhle bych tam vrátil. Vypadaj, že budou ještě dlouho držet.
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“