2,0 pd dpf padá do nouzáku-neni dosaženo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
romanvw
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 22 bře 2011, 19:46
Odpovědi: 0

2,0 pd dpf padá do nouzáku-neni dosaženo

Příspěvek od romanvw »

2,0 pd dpf kod BMP padá do nouzáku, turbo se nemuže se rozjet naplno
-hadičky ,vaha, hadice, ventil ,turbo nové vše ok

zajímá mě pokud filtr dpf po regeneraci je prazdej aspon podle vagu ,jestli je možné že dpf je ucpaný i přes to, že vag hlasí ok
přistartu motoru slyším rozběh turba a hned utlum jako kdybych sání u turba ucpal


Obrázek
romanvw
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 22 bře 2011, 19:46
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od romanvw »

nikdo neví :roll:
tom.222
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 dub 2014, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od tom.222 »

Podobný problém sice ne s turbem,ale s padáním do nouzáku - 2,0 TDI PD DPF, BMM, 103kW, MR 2010 - při nárůstu otáček, hlavně v "mírném zátahu", od ca 1700 se stupňuje syčivý zvuk, po chvíli spadne do nouzáku. Bliká kontrolka žhavení a Maxidot hlásí poruchu motoru. Po vypnutí a zapnutí kotrolka ok, hláška na Maxidotu zmizí a jede se dál. Ale opět znova - syčení - nouzák, kontrolka, hláška...Při kontrole logu závada - netěsnost sacího systému. Budu to teď řešit s mechanikem. Máte někdo ( teoretický ) tip, kde nejčastěji dochází k netěsnostem, co nejvíc "odchází" - hadice, těsnění, nebo může být problém i jinde ?
Jinak - závada se projevila ( naštěstí až ;) ) po návratu z dovolené - 2000km a hodně dálnic. DPF podle VAGu má 36g zaplnění.
tdi pd 2,0 BMM MR2010
rami
Aktivista
Příspěvky: 1673
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Co EGR ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
tom.222
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 dub 2014, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od tom.222 »

Zatím nevím, včera jsem s mechanikem jenom narychlo udělal log, závadu to vypsalo pouze zmiňovanou netěsnost v sání. Dnes budeme doufám pokračovat ( pokud bude mít volnej zvedák ) kontrolou trubek a hadic zespodu...Třeba mezitím dostal nejakej jinej nápad...Pokud by to byl EGR - mělo by případné zaslepení ( + samozřejmě úprava softu ) nějakej větší vliv na DPF?
tdi pd 2,0 BMM MR2010
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

ten log je nic nevypovídající...měl jsi tam dát i buzení EPW turba a ideálně polohu plyn. pedálu
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
tom.222
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 dub 2014, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od tom.222 »

Takže u mě problém vyřešen..EGR je OK, vyčistili jsme ho preventivně, na km nájezd auta ve výborném stavu.
....byla to prasklá hadice před turbem...asi 1 cm prasklinka na hadici..hadice vyměněna (jde to "skvěle" měnit ) a zatím vše OK, bez problémů.
tdi pd 2,0 BMM MR2010
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

to ti muselo ale pěkně syčet a auto muselo i kouřit
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

Taky jsem to htel napsat (noteeth)
...a neumim nejlip psat cestinu..! :))


AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP :D
tom.222
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 dub 2014, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od tom.222 »

Ta prasklinka nebyla úplně "durch", při volnoběhu nebo pokud jsem jel bez zátěže, tak to bylo v pohodě, až když turbo začalo plnit, tak se zřejmě "rozšklíbla". Měl jsem červenou silikonovou hadici.
A syčení - jak jsem psal výše - ca 1700 ot začalo syčení o podle toho kudy jsem jel ( podle zátěže motoru ) ca 2000 ( max 2300 ot ) nouzák. Kouř jsem nepozoroval (nebo že by ho DPF eliminoval? ).
Ostatně - po vzniku závady auto víc stálo než jelo...
tdi pd 2,0 BMM MR2010
romanvw
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 22 bře 2011, 19:46
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od romanvw »

po výměně turba vcelku ok ,akorát zabírá turbo tak u 2200ot
když dám podtlak napřímo tak zabere u 1700ot
ventil n75 ,podtlaky i váha v pořádku

Obrázek
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Turbo nové, nebo repas? Přefuk 2500mbar je dost. Pokud to je repas, tak bych si zkusil pohrát s nastavením předpětí regulace. Chtělo by to nalogovat ještě se střídou n75.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
romanvw
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 22 bře 2011, 19:46
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od romanvw »

turbo je použitý originál (mám je na zkoušku na jiném autě zabíralo normálně)
spíš premýšlím o špatným softu?
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

taky menil turbo a to same oe 2300 to zabira...

me to fakt sere :(
...a neumim nejlip psat cestinu..! :))


AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“