Podobný problém sice ne s turbem,ale s padáním do nouzáku - 2,0 TDI PD DPF, BMM, 103kW, MR 2010 - při nárůstu otáček, hlavně v "mírném zátahu", od ca 1700 se stupňuje syčivý zvuk, po chvíli spadne do nouzáku. Bliká kontrolka žhavení a Maxidot hlásí poruchu motoru. Po vypnutí a zapnutí kotrolka ok, hláška na Maxidotu zmizí a jede se dál. Ale opět znova - syčení - nouzák, kontrolka, hláška...Při kontrole logu závada - netěsnost sacího systému. Budu to teď řešit s mechanikem. Máte někdo ( teoretický ) tip, kde nejčastěji dochází k netěsnostem, co nejvíc "odchází" - hadice, těsnění, nebo může být problém i jinde ?
Jinak - závada se projevila ( naštěstí až

) po návratu z dovolené - 2000km a hodně dálnic. DPF podle VAGu má 36g zaplnění.