Octavia 2 1.6MPI Blbnou sterace

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vazde77
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 26 úno 2013, 13:16
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Octavia 2 1.6MPI Blbnou sterace

Příspěvek od vazde77 »

potrebuji poradit,pri zapnuti steracu sterace povyjedou kousek na horu a pak se zacnou sekat a zastavi se uplne.Kdyz jim pomuzu tak se vrati zpet,ale i kdyz je packa v poloze 0 se jeste chvili trepou a pak se zastravi.Nevite nekdo cim to je??DIKY ZA RADY
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20359
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

zatuhlej mechanismus stěračů, vymontovat, oddělat motorek a zkusit rozhýbat, pokud nelze, koupit nový, není to ani nový drahý...
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

Nebo spíš špatný kontakt doběhu, je potřeba rozabrat šnekovou převodovku a vyčistit to a napružit kontakt. Mám tentýž problém u lupa i u tipa. Kdyby byl zatuhlý mechanismus tak to spíš jde pomaleji a bralo by to větší proud - motorek by buď zastavoval na bimetalový termostat nebo by měl aspoň větší odběr. toto lze odhalit ampérmetrem bez demontáže motoru. vyndáš relé a přemostíš ho ampérmetrem. za minutu máš zjištěnou přéčinu :-) čili pokud je pauza krátká a motor se škube rychle, je to doběh, pokud je pauza dlouhá je to zatuhlé. všechno je opravitelné, musíš to odrezit a promazat futra. Někdy je problém je vyklepat ale nakonec se nechají, kdyžtak opatrně zahřát asi propanbutanem...
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“