Kolik vydrží motor 2.0TFSI?

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Kolik vydrží motor 2.0TFSI?

Příspěvek od chipmann »

Zdar pánové kolik máte nalitano na tomto motoru resp. Kolik jste na tom motoru nejvíce viděli? Mam tu zákazníka ze 420tis a zatím žádný problém mimo Teda turba
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10360
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Pokud člověk jezdí jako člověk, nemá důvod se obávat.
Pokud člověk jezdí jako idiot, oddělá i lepší motor.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
zipoman
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 15 črc 2012, 10:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od zipoman »

Ahoj, mam 1.8 tsi a nalítáno 250 tis. Turbo je však zralé na výměnu (již je v servise) nenatlačí a asi bude popraskaný u wastegate takže chce to chladit po jízdě, což jsi mi i doporučoval :-)
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Starší 2.0 tfsi ještě s rozvodovým řemenem ke mě jezdí a má najeto 190tis. a zatím drží. Já mám 1.8 tsi a při 120.000 mám už druhý motor a třetí převodovku (rofl) . K tomu turbu... dochlazovat a měnit olej po 10.000km, protože pokud mu dám čočku, tak teplota oleje se pohybuje nad 120°c...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

No tak to já mám více :P a zatím pohoda...
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

před dovolenou jsem dělal RS 2011 asi 110tis ko turbo hučelo jak lokomotiva
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Jenže to už je jiny motor práv.... :P jedna se mi o TFSI a ne TSI ale i tak dobrý info kkamarádovi se to potkalo v golfu GTI ve 30.tis
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Jenže to už je jiny motor práv.... :P jedna se mi o TFSI a ne TSI ale i tak dobrý info kkamarádovi se to potkalo v golfu GTI ve 30.tis
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
zrno
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 18 led 2014, 17:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od zrno »

motor sam o sebe je kvalitny a robustny, blbe je, ak to kvoli blbemu hydronapinaku retaze (u TSI) a okolnostiam preskoci a cely motor byva na odpis alebo prinajmensom vymena polky motora..

Osobne poznam niekolko TSI (1.8 aj dvojlitrov), ktore maju nabehane od 50 az do 250tkm a nemali ziadne vyznamnejsie problemy.
Spectre868
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 01 bře 2010, 13:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Spectre868 »

1.8 TFSI Audi A5 125kw, aktuálne tesne pod 200tkm, ja na ňom jazdím od 150 tkm(dovoz DE), v serviske bez záznamu o motore, do 150tkm LL servis, potom po 15tkm, zatiaľ bez rahtania reťaze, ale o 2 týždne to ide na výmenu preventívne. Akurát sa pobrala Lambda sonda, inak bez náznaku problémov, ale viem o chipovanej (ABT) A4, kde krátko po sebe išli do hája piesty a rozvody.....takže dôležitý je medzikus medzi pedálmi, sedačkou, a volantom.
Ex Passat B5.5 96kW
A5 1.8 TFSi
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“