Bora TDi (AXR) netahne..

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
calibrator
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 28 pro 2010, 01:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Ba - SK

Bora TDi (AXR) netahne..

Příspěvek od calibrator »

čaute chlapi. Potreboval by som helfnut .. bora 2003- TDI kod motoru AXR , a do 3000 otačok je to uplne mrtve, a potom sa to chyti.

Problem vznikol tak, že mu prve strelila hadica od EGR, a najazdil cca 20km smer servis. Tam mu dali novu hadicu,vymazali chyby, a auto išlo v pohode. PO dvoch dnoch od opravy rano nastartoval a odvtedy to do 3000 otačok bora ide jak SDI v kombinacii so zatiahnutou ručnou brzdou :)

Pozeral som opticky regulaciu turba , a po štarte podtlakova baňka stiahne na doraz dolu regulaciu turba.. takže predpokladam že turbo OK- nezaseknute.

Vahu vzduchu som skusil vymenit, ale je to stejne.. Do nudzaku to nechce spadnut, a to som tomu robil "zle" ako sa len dalo- takže pamet zavad je prazdna.

Mam tu VCDS 12.xx , a pokušal som sa robit log podla navodu z FAQ , ale bez uspechu.. Mam stiahnuty aj LogView , ale nejako neviem tie logy uložit -a čitat . Viete mi nejako helfnut ?? može bit turbo zvnutra od sadzi a preto to nejede ??
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Co na to paměť závad?Pokud nenaloguješ dle návodu ve FAG, tak tu nemáme co v podstatě řešit.

Zkontroluj si netěsnost v podtlakách, potom zda není KO membrána na turbu i když se zatáhne dolů, potom regulaci turba a váhu na diagnostice.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

jaka hadica od EGR (crazy)
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
calibrator
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 28 pro 2010, 01:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Ba - SK

Příspěvek od calibrator »

oka.. takže upresnim.. hadica od egr = tlakova hadica z dvoma zubkami ktora ide od IC do egr/klapky :)


Pamet zavad je čista, nieje tam žiadna zavada to som už pisal . Snažil som sa to dostat do nudzaku -aby to nejaku zavadu napisalo, ale nepodarilo sa mi to .

čo sa tyka toho logu .. asi by som mal upresnit tiež čomu sa tu u nas hovori LOG .. je to ten graf z farebnymi čiarkami :) ten si viem samozrejme zobrazit vo vcds-ku.. ale neviem ho uložit popripade otvorit v LogVew 0.1.6 (prehliadač logov) "because i'm alpple positive" , a na pc moc nerobim, ale pomaly sa začinam učit :)

vahu vzduchu som skušal z druheho plne funkčneho auta s motorom AXR ktory tahne normalne -a s jeho vahou to bolo uplne stejne.Do 3000ot mrtvola
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

tak si pre istotu kukni aj intercooler, aby tam nebola tiez diera (rofl)
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
calibrator
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 28 pro 2010, 01:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Ba - SK

Příspěvek od calibrator »

ked bola hadica ko- auto čmudilo jak lokomotiva . po vymene hadice nečmudilo a nečmudi.. dva dni išlo normalne a bolo to ok.. takže hadice a IC vylučujem lebo prasknutu hadicu či IC sprevadza aj zvukovy efekt :)

Ja by som proste potreboval vedet jak uložit a čitat graf.. to je vše .
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“