Focus 1.8 TDDI - totální krám nebo solidní motor?

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Koloushek
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 04 lis 2006, 11:42
Odpovědi: 0

Focus 1.8 TDDI - totální krám nebo solidní motor?

Příspěvek od Koloushek »

Ahoj všichni,
pročítám si na netu různé recenze na TDDI motory a skoro všude píšou, že jsou to děsné krámy, praskají jim hlavy, odchází EGR ventil, trhají se rozvoďáky atd. Jaké máte zkušenosti s tímhle motorem vy? Má cenu ho kupovat nebo raději volit benzín 1.6 16V?
Uživatelský avatar
ACEMajky
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 22 led 2006, 23:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ACEMajky »

Je lepsi nez forduv TD,a le i tak to neni zadny zazrak - radeji TDCi
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
lib
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 lis 2006, 10:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od lib »

1.8 TDDi je stejnej motor jako TDCi. TDCi má vtřikování comonn rail od delphi a variabilní turbo. TDDi má rotační čerpadlo Bosch VP30. Oba dva motory mají své problémy jestli netrváš na naftě tak 1.6 16V zetec SE je lepší varianta ve focusu
horm
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 12 črc 2007, 22:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od horm »

MYslím že TDCI 85kW je nejlepší volba. Mám najeto 199 tis a bez nejmenšího problému. Průměrna spotřeba na couračky do 20 km 6l, na delší vzdálenost i pod 5l. Výkon super a nešetřím ho. benzin je nákladnější a nejede tak dobře.
Truube
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 20 črc 2007, 12:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od Truube »

Zdravím a je možné výměnama dílů udělat z motoru TDDi motor TDCi? Třeba právě výměnou vstřikování za common-rail, variabilním turbem, a čerpadlem? Je to vůbec proveditelné nebo je potřeba taky blok a hlava... Dík za odpověď
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

nebo raději volit benzín 1.6 16V?
Já bych to teda nevolil ani jedno. A benzín už vůbec ne, protože
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
horm
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 12 črc 2007, 22:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od horm »

Jestli by to šlo teda nevím. Ale když vezmu v úvahu že musíš dát jiné čerpadlo, vstřiky, určitě i řídící jednotku, turbo a asi to nebude zdaleka všechno, tak si myslím že je lepší koupit celé auto. Nebo pak motor s jednotkou a kabeláží. Ale otázka jestli tam ještě není rozdíl ve spojce a převodovce. Poloosy jsou silnější .Brzdy jsou vzadu kotočové. je toho celkem dost. asi lepší vyměnit auto
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Forda nebrat!!!ale když už to musí být tak jedině motor- benzín zetec/Yamaha/. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
horm
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 12 črc 2007, 22:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od horm »

tak tos asi nejel s TDCI. kam se hrabe benzin. Nejede a spotřeba astronomická. S TDCI uplně v pohodě do do 6,5l. a můžu mít nohu hodně těžkou. To s benzinem neuděláš. A zátah motoru je taky pěkně bídný. To je názor můj a benzin ani za nic.
Uživatelský avatar
ACEMajky
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 22 led 2006, 23:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ACEMajky »

Vykon prodava auta, kroutak vyhrava zavody - to je hlaska, co sem kdysi slysel :)
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
george72
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 15 led 2007, 11:03
Odpovědi: 0

Re: Focus 1.8 TDDI - totální krám nebo solidní motor?

Příspěvek od george72 »

Koloushek píše:Ahoj všichni,
pročítám si na netu různé recenze na TDDI motory a skoro všude píšou, že jsou to děsné krámy, praskají jim hlavy, odchází EGR ventil, trhají se rozvoďáky atd. Jaké máte zkušenosti s tímhle motorem vy? Má cenu ho kupovat nebo raději volit benzín 1.6 16V?

tddi - má problematický poruchový čerpadlo vp44 - nebrat
tdci je lepší
nejmíň problémů má ten benzín
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

tdci má problémové setrváky a trysky taky nic moc.. jinak to nejede špatně ale je to ford no...
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
michalm1
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 20 dub 2007, 18:49
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od michalm1 »

Tddi je dost dobry ty co nan nadavaju ho ani nevideli z vnutra. Tie cerpadla sa tam kazili len v rocniku 99 koli chybnej elektronike. To s tymi EGR ventilmi je pravda ale tie sa daju zaslepit....
focus 1.8TDdi
Houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 11 kvě 2007, 09:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Houba »

Mam problém už asi rok, a opravdu mě to už sere.
Mam Focuse 2001 TDDI 66KW, problém je v tom že je to líný..
motor se pomalu roztáčí a jede tak 120-130 po rovině.
Nekouří, chytá v pohodě, ale žere tak 9 stabilně..
může mi někdo pomoct ? ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jo AAA vykoupí ho od tebe a zbaví tě starostí (rofl) Ford auto co udělá radost 2x 1. když si ho koupíš 2. když ho konečně prodáš... (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Ford“