Focus 1.8 TDDI - totální krám nebo solidní motor?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Focus 1.8 TDDI - totální krám nebo solidní motor?
Ahoj všichni,
pročítám si na netu různé recenze na TDDI motory a skoro všude píšou, že jsou to děsné krámy, praskají jim hlavy, odchází EGR ventil, trhají se rozvoďáky atd. Jaké máte zkušenosti s tímhle motorem vy? Má cenu ho kupovat nebo raději volit benzín 1.6 16V?
pročítám si na netu různé recenze na TDDI motory a skoro všude píšou, že jsou to děsné krámy, praskají jim hlavy, odchází EGR ventil, trhají se rozvoďáky atd. Jaké máte zkušenosti s tímhle motorem vy? Má cenu ho kupovat nebo raději volit benzín 1.6 16V?
Jestli by to šlo teda nevím. Ale když vezmu v úvahu že musíš dát jiné čerpadlo, vstřiky, určitě i řídící jednotku, turbo a asi to nebude zdaleka všechno, tak si myslím že je lepší koupit celé auto. Nebo pak motor s jednotkou a kabeláží. Ale otázka jestli tam ještě není rozdíl ve spojce a převodovce. Poloosy jsou silnější .Brzdy jsou vzadu kotočové. je toho celkem dost. asi lepší vyměnit auto
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Forda nebrat!!!ale když už to musí být tak jedině motor- benzín zetec/Yamaha/. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Re: Focus 1.8 TDDI - totální krám nebo solidní motor?
Koloushek píše:Ahoj všichni,
pročítám si na netu různé recenze na TDDI motory a skoro všude píšou, že jsou to děsné krámy, praskají jim hlavy, odchází EGR ventil, trhají se rozvoďáky atd. Jaké máte zkušenosti s tímhle motorem vy? Má cenu ho kupovat nebo raději volit benzín 1.6 16V?
tddi - má problematický poruchový čerpadlo vp44 - nebrat
tdci je lepší
nejmíň problémů má ten benzín
jo AAA vykoupí ho od tebe a zbaví tě starostí
Ford auto co udělá radost 2x 1. když si ho koupíš 2. když ho konečně prodáš... 


Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!