AUTOCOM TRUCK & CARS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Suhlasim s tebou Stefi. Ja s tym tiez nemam problem a mam ich z Chiny.stefi píše:vsetky redukcie funguju spravne,sem tam sa vyskitne vadna na pezot a iveco inak idu v pohodekohucik16 píše:Tie redukcie aj tak nebudu pracovat spravne pokial niesu upraveneA SW ten hladaj dalej
alebo sa spytaj predajcu
Ak niekto potrebuje:
Kód: Vybrat vše
https://dl.dropboxusercontent.com/u/40612442/PLUG_DIAG.zip
stefi sorry ale nemas pravdu napriklad to bmw ma mat zapojenu K-linku na pin 17 aj 20 no nie kazda je takto zapojena nehovoriac o SLR linke tu nema ziadna zapojenu a fiat to iste redukcia je zapojena len na motor K-linka na 7 pine a pin 1 a 3 na abs a airbag nieje zapojena preto ak skusis napojit na 3 pin konektore abs alebo airbag tak sa nenapojisstefi píše:vsetky redukcie funguju spravne,sem tam sa vyskitne vadna na pezot a iveco inak idu v pohodekohucik16 píše:Tie redukcie aj tak nebudu pracovat spravne pokial niesu upraveneA SW ten hladaj dalej
alebo sa spytaj predajcu


Po prestudovani zopar vlakien mam nejake otazky. Vysvetli mi niekto spojitost SW aj HW medzi Autocom a Delphi? Pretoze som to pochopil tak ze HW je furt rovnaky rozdiel je len v obsluznom programe nainstalovanom v PC. Uvazujem nad kupov nejakej multiznacky na nakladiaky. Ide mi hlavne oto aby som sa vedel pozriet do RJ motorov Caterpilar, Cumins, Mack, Paccar a pod. Zo znaciek konov aby to pokrylo standarne portfolio, napr. Iveco, Volvo, Man, Scania, Renault, Mercedes, Daf. Kukam po kadeakych inzeratoch a tie su zaplavene hlavne multidiag nastrojom DELPHI DS 150E/ CDP Pro 2013CZ CAR/TRUCK Bluetooth za smiesnu cenu. Bol by som rad ak by mi niekto poradil ci sa to oplati kupit a naco si davat bacha. Dakujem
- chicony
- Sběrač informací
- Příspěvky: 39
- Registrován: 23 led 2008, 18:05
- Bydliště: Frydek Mistek Liskovec
rozdil v hardvaru DS100 a DS150
Mohl by mne nekdo popsat rozdily mezi vyse uvedenymi hardvery.
Ptam se proto ze po nainstalovani mne pise ze mam jednotku DS100 ale objednanou jsem mel DS150E.
Diky.
Ptam se proto ze po nainstalovani mne pise ze mam jednotku DS100 ale objednanou jsem mel DS150E.
Diky.
Elektronické součástky fungují za pomoci dýmu. Když dym uteče, přestanou fungovat.
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 11 kvě 2014, 17:19
Re: rozdil v hardvaru DS100 a DS150
Rozdíl je v chipsetu. A to takový, že ohromný. Nejde jen o rychlost a zpracování informací z auta¨. Následně je rozdíl v softwarovým vybavení. Například DELPHI ver. 2013.3 jednotku DS100 nepodporuje (AutoCom ano).chicony píše:Mohl by mne nekdo popsat rozdily mezi vyse uvedenymi hardvery.
Ptam se proto ze po nainstalovani mne pise ze mam jednotku DS100 ale objednanou jsem mel DS150E.
Diky.
Jinak je počítám, že sis objednal klon (made in PRC). Kdybys něco potřeboval, pak SZ.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 25 led 2006, 21:33
- Bydliště: Pardubice
Já jsem koupil tady
http://www.aliexpress.com/item/2014-Car ... 6.html?s=p
HW má být Autocom, je i v jeho provedeníi, ale v programu se hlásí jako DS100e. Sada všech kabelů k tomu. Program je Delphi 2013/3 s keygenem. Nemá nahrávání na kartu, ale funguje. Došel za 35 dní po zaplacení, ale byly dovolené. Mám takový pocit, že jde vždy o jeden HW, ale v různém kabátě.
Na auta koncernu VW bych asi raději použil VAG.
http://www.aliexpress.com/item/2014-Car ... 6.html?s=p
HW má být Autocom, je i v jeho provedeníi, ale v programu se hlásí jako DS100e. Sada všech kabelů k tomu. Program je Delphi 2013/3 s keygenem. Nemá nahrávání na kartu, ale funguje. Došel za 35 dní po zaplacení, ale byly dovolené. Mám takový pocit, že jde vždy o jeden HW, ale v různém kabátě.
Na auta koncernu VW bych asi raději použil VAG.